Je blijft zwammen tegen beter weten in hè?
Commentaar op die badkuipracer geef ik maar helemaal niet......
Deed het zóveel zeer, jongen?Ik heb het filmpje ''uitgezeten'' en wil er het volgende over zeggen.
Het opheffen van kleeneze bewijst dat deze ''zelfstandigen'' dus helemaal geen ''eigen'' zaak hebben, deze mensen staan dus met lege handen als het moederbedrijf besluit de stekker eruit te halen.
Heeft er geen ZAK mee te maken....
Franchisenemers worden over het algemeen ook als ondernemers beschouwd en toch zullen zij als de wiedeweerga over moeten stappen op andere activiteiten en andere leveranciers wanneer de franchisegeefster "er mee stopt" om wat voor reden dan ook.....!
Hetzelfde dus met distr. van mlmbedrijven...., zoals in het verleden reeds diverse malen is aangetoond, maar daar kun je geen weet van hebben want dan zou je onderzoek gepleegd hebben..... en DAT is nou natuurlijk ff NIET de bedoeling want dan valt er niets meer te katten.., toch?
Nee dus.....!Ik begrijp niet zo goed dat veel pro-mlmers, blijven volharden dat je als mlmer een eigen zaak hebt, me dunkt dat het kleeneze-verhaal onomstotelijk aantoond dat dit niet het geval is.
Goedenavond.
SBI