LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op stervens na dood.....

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Maarschalk »

sobeit, we wachten op een antwoord. Wat zegt het dat zij geinteresseerd zijn in mlm? Ze stappen niet in. Wat zegt dit over mlm?

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

Maarschalk....., waarom geef je geen antwoord op de vraag waarom Mies nog stééds niet in "het Dorp" woont???

Zie je nu écht niet hoe onzinnig dit soort vragen en jouw verwachting is?

So be it

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Maarschalk gaat geen antwoorden geven. Daar is ie te trots voor. Kun je je voorstellen wat dat voor innerlijke kracht van hem vraagt om toe te geven dat hij het op alle punten mis heeft.

Hij gaat ook geen antwoord geven op mijn vragen. Da's zijn standaardtechniek: Zodra het antwoord op een vraag bevestigen zou dat hij ongelijk heeft stelt hij zelf gauw een andere vraag zonder de oorspronkelijke vraag te beantwoorden.

So be it

Mies :?:
MIES!? Mieeeesss!
MIEEEEEESSSSS!!!!! :!: :!: :!:

Waarom woon je nog steeds niet in "het Dorp".........???????
Ik heb dat niet nódig..., schattig Sobitje, van mij!!!! Ik bén niet gehandicapt.......
Oh...., nu snapt Maarschalk het misschien wél, Mies, lieveling van mij...... :shock:
Dus jij vond het wél héél belangrijk en interessant voor anderen.... die er misschien wél mee geholpen zouden zijn.....?

Fijn..., dank je wel voor je uitleg, Miesje....., je hebt enkele mensen fijn geholpen hoor!!! 8)

So be it

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Mies
MIES!? Mieeeesss!
MIEEEEEESSSSS!!!!!

Waarom woon je nog steeds niet in "het Dorp".........???????
In eerste instantie dacht ik, waarschijnlijk net als ieder ander, "die spoort niet helemaal". Maar bij nadere bestudering van de thread begrijp ik dat jij als eerste hebt ingezien dat de overeenkomst tussen Mies Bouman en Donald Trump is dat, hoewel beiden er niets te zoeken hebben, ze zijn ingehuurd om hun bekendheid aan te wenden om de sukkels het geld uit de zak te kloppen zodat de geestelijk gehandicapten binnen gehouden kunnen worden.
Dank je voor deze heldere uiteenzetting!

So be it

ze zijn ingehuurd om hun bekendheid aan te wenden om de sukkels het geld uit de zak te kloppen zodat de geestelijk gehandicapten binnen gehouden kunnen worden.
Maar we wisten ook wel, Econometrist, dat dát jouw kijk op de wereld is....., maar wanneer het nu nét zo duidelijk is voor je companen... dan is er weer een argument van jullie ontkracht. 8)

So be it
Heb je mee geluisterd, Maarschalk?
En misschien wil mlmangel een nieuw rijtje van een kilometer maken op zijn (iets verbeterde) site voor alle pogingen tot beledigingen van onze Econometrist? :roll:

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

alle pogingen tot beledigingen van onze Econometrist?
MIJN pogingen?!? Ik vat alleen jouw inzichten samen. En zoals je weet verschillen we toch al wel eens zo nu en dan van mening. Don't shoot the messenger. Ik ben zo onschuldig als wat...

So be it

En zoals je weet verschillen we toch al wel eens zo nu en dan van mening
Zal ik nóg eens uitleggen wat het verschil is tussen "van" en "over"....?

SBI :roll:

Maarschalk

@sobeit, ik denk dat econometrist al een zeer goed antwoord heeft gegeven. Doch ik wil ook nog even reageren.
Of Mies al in het dorp woont weet ik niet. Welke Mies je bedeoelt en op welk dorp je doelt weet ik ook niet.
Toch is het jammer dat je opnieuw kinderachtig moet gaan doen als je weer eens om de oren wordt geslagen met je eigen uitspraken.
In een thread genaamd "Op stervens na dood" probeer je een aantal keer met een feit te laten zien dat mlm wel iets voorstelt. Direct daarna worden enkele andere feiten geplaatst die jouw feiten in een ander daglicht stellen. Zo ook nu weer. Jammer dat jij schijnbaar toch geen interesse hebt in een serieus discussieren.

So be it

@Maarschalk.
ik denk dat econometrist al een zeer goed antwoord heeft gegeven.
nee dus.
Of Mies al in het dorp woont weet ik niet. Welke Mies je bedeoelt en op welk dorp je doelt weet ik ook niet.
Mies Bouwman. Zoek maar op het Net. Mies en "het dorp".
Zamelde met een 24 uurs TV prog het geld in voor een Gehandicaptendorp, waar Eco ons mee vergelijkt! :lol:
Toch is het jammer dat je opnieuw kinderachtig moet gaan doen als je weer eens om de oren wordt geslagen met je eigen uitspraken.
DAT is jouw mening.....
In een thread genaamd "Op stervens na dood" probeer je een aantal keer met een feit te laten zien dat mlm wel iets voorstelt.
Niet "probeer".....
HEB ik gedaan.
Dat jullie zo naief zijn om 6.000.000.000 omzet van één bedrijf "niks" te vinden en 100.000.000.000 mlmomzet nóg steeds "niks" vinden...., dat betekent alleen maar dat je niet goed bij je hoofd bent.
"Een olifant stelt niks voor want een blauwe vinvis is 10x zo zwaar!!!"
WAT een argument!WAT een L*Lkoek...! :lol:
Zeer bekende reguliere marketing/managers goeroes spreken zich uit ten gunste van mlm........
"ze worden er voor betaald!".... (Bij ons op de loonlijst dus??? :wink: )
Laat jullie toch nakijken. :roll:
Dacht je dat iedereen, net als jullie, voor een paar rotcenten zijn reputatie op het spel zet???
Direct daarna worden enkele andere feiten geplaatst die jouw feiten in een ander daglicht stellen.

Welke waren dat ook weer??? :shock:
Zo ook nu weer. Jammer dat jij schijnbaar toch geen interesse hebt in een serieus discussieren.
Ik wel..., maar mensen die zulke argumenten gebruiken kan IK niet serieus nemen, Maarschalk.

Elke onzin die jullie aanvoerden over mlm heb ik als leugens en roddels ontmaskerd. Jullie vielen in het begin constant over:
--verzadiging
--de bovenste verdient het meest
--de producten zijn te duur
--de producten zijn niet goed
--je moet veel geld investeren
--met mlm kán helemaal geen geld verdiend worden
--mensen gaan failliet door mlm
--mensen raken psychisch in een dip
--mlm-ers zijn bedriegers... etc, etc....

Het enige wat we nu nog horen de laatste tijd:
--Het stelt niks voor.....
--mlm-ers zijn achterlijk.....
-- de onderlaag van de bevolking... etc, etc......

Vandaar dat IK kan aantonen dat jullie helemaal geen serieuze discussie willen.

SBI

Maarschalk

Het enige wat we nu nog horen de laatste tijd:
En van wie komen deze woorden af?
Niet van mij in elk geval.
Dat jullie zo naief zijn om 6.000.000.000 omzet van één bedrijf "niks" te vinden en 100.000.000.000 mlmomzet nóg steeds "niks" vinden...., dat betekent alleen maar dat je niet goed bij je hoofd bent.
100 miljard is ook niks als je het vergelijkt met het wereld BBP. Of als je bedenkt dat er 35 miljoen mensen voor nodig zijn, terwijl een bedrijf als GE met minder dan 400.000 duizend mensen een omzet haalt van 150 miljoen dollar. En 6 miljard is inderdaad weinig als er 3,6 miljoen mensen nodig zijn om dit te bereiken.
Helaas laat je dat deel van de feiten weer even weg.
Zeer bekende reguliere marketing/managers goeroes spreken zich uit ten gunste van mlm........
Wie? Wat hebben ze gezegd? En waarom stappen ze niet in?

So be it

Je blijft proberen de boel te verdraaien, Maarschalk, maar jammer genoeg voor jou prikt een weldenkend mens daar makkelijk door heen.

En van wie komen deze woorden af?
Niet van mij in elk geval.

dat weet je best en wanneer we gaan zoeken zullen we ongetwijfeld je bijval voor zulke onzin terug kunnen vinden.
Maar mij zetten jullie niet meer zo maar ff aan het werk....! :lol:

100 miljard is ook niks als je het vergelijkt met het wereld BBP.
Olifant? Blauwe vinvis?? :roll:
Of als je bedenkt dat er 35 miljoen mensen voor nodig zijn, terwijl een bedrijf als GE met minder dan 400.000 duizend mensen een omzet haalt van 150 miljoen dollar. En 6 miljard is inderdaad weinig als er 3,6 miljoen mensen nodig zijn om dit te bereiken.
Helaas laat je dat deel van de feiten weer even weg.
IK beweer niet dat ze er allemaal van moeten kunnen leven.....
DAT beweren jullie!
De mensen zelf mogen dat niet beslissen van jullie! :shock:
Desalniettemin halen 10- en tienduizenden mensen er volledige maandinkomens uit.
Stelt weer niks voor natuurlijk!! :roll:

Wie? Wat hebben ze gezegd? En waarom stappen ze niet in?
Je zuster op een houtvlot....! :lol:
Denk je dat ik bezig blijf!~^*&($#%***!!... :wink:

SBI
Woont Mies er al??? In "het Dorp"...? 8)

So be it

Nog eens "van"... en "over" spelen????

Misschien krijgt er iemand medelijden met jullie???

SBI.... :oops:

Maarschalk

Jammer dat er opnieuw een kinderachtige ractie volgt als sobeit met de feiten wordt geconfronteerd.
dat weet je best en wanneer we gaan zoeken zullen we ongetwijfeld je bijval voor zulke onzin terug kunnen vinden.
Maar mij zetten jullie niet meer zo maar ff aan het werk....!
En daarvoor wil ik bewijs zien. Als je me ergens van beschuldigt heb dan ook het fatsoen om dit aan te tonen.
Je zuster op een houtvlot....!
Denk je dat ik bezig blijf!~^*&($#%***!!...
Wie A zegt moet ook B zeggen.
Dus wie hebben dit gezegd? Wat hebben ze gezegd en waarom stappen ze niet in?

So be it

Weet je nog?? Je zuster??
Walvis? Olifant?

SBI
(mies?? het dorp???)

Ga ff eten.... :lol:

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

@sobeit, kan je aangeven waar een van de mlm sceptici onderstaande gezegd zou hebben?

So be it

En met jou praat ik al helemáál niet meer, mlmangeleikel....! :lol:

(Is er eentje voor je lijstje..! :lol: )
SBI

So be it

En? Mies? Het dorp??

SBI

Maarschalk

sobeit, jij hebt hier een beschuldiging geuit. Maak deze hard of trek hem terug.

So be it

Maak deze hard of trek hem terug.
Trek niks terug....
Jullie hebben ons regelmatig de meest achterlijjke dingen voor onze voeten gegooid.... en wáár je dat gedaan hebt..., zoeken jullie zélf maar op!

En wanneer komt er weer eens een keer inhoudelijke kritiek op mlm?
Zó is er geen moer an.....
En wanneer gaat Mies in het dorp wonen??

SBI
(en vóórdat je weer gaat mauwen... éérst mijn vraag over Mies beantwoorden......!)

Gesloten