LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op stervens na dood.....

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

sobeit, waar heb ik gezegd dat hij een tiller en een bedrieger is?
ook dát ga ik niet opzoeken..., maar het is het enige wat je suggereerd.., sorry... T......

So be it

Ben dat gezwam van jullie een beetje zat.
Normale argumenten...., zakelijke argumenten tegen mlm, hebben jullie toch niet.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

maar het is het enige wat je suggereerd.., sorry... T......
Dus inmiddels zakken we af tot jouw interpretatie van mijn woorden.

So be it

Sorry, Maarschalk..., ik vind je een zeur.

Ik ga een happie eten....

Fijne avond.

SBI

Maarschalk

Sorry, Maarschalk..., ik vind je een zeur.
Ja, en jij vindt ook dat mlm een wereldsucces is. Maar ook daarin bewijzen de feiten jouw ongelijk.

Suncity

Ongelezen bericht door Suncity »

Ja, en jij vindt ook dat mlm een wereldsucces is. Maar ook daarin bewijzen de feiten jouw ongelijk.
Welke bewijzen?....laat aub zien maarschalk.

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Hahaha, en weer negeert Maarschalk de feiten. Hij omt zelf niet met feiten aan maar hij reageert niet op het feit dat Euphony inmiddels door een onafhankelijke bron is uitgeroepen tot het op 5 na snelst groeiende bedrijf.

Heel typerend, er komen feiten waar hij niet omheen kan dus reageert hij een tijd niet en dan, als hij denkt dat iedereen het vergeten is, begint hij met zijn eigen stellingen die hij natuurlijk niet onderbouwt met feiten.

Maarschalk

rene, ik reageer wanneer ik wil. Of wanneer ik tijd heb. Dat heeft niets met weglopen te maken maar met keuzes die ik maak. Dus doe niet zo misselijk en hou daarover op.
Verder wachten wij nog steeds op bewijzen dat euphony echt iets is. Zoals gedeponeerde KvK cijfers.
Waarom deponeerden ze die vroeger wel?

Suncity, ik heb al antwoord gegeven op jouw vraag. Meerdere malen zelfs. Zoals ik al heb gesteld bestaat mlm al 60 jaar. In die 60 jaar zijn ze gekomen tot een miserabele 1% van het wereldbbp. Minder zelfs. Amway en andere mlm bedrijven hebben een veelvoud aan normale verkopers nodig om een relatief lage omzet te halen.

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Hahaha, en weer negeert Maarschalk de feiten. Hij omt zelf niet met feiten aan maar hij reageert niet op het feit dat Euphony inmiddels door een onafhankelijke bron is uitgeroepen tot het op 5 na snelst groeiende bedrijf.
Hahaha, en kan je ook even een link naar deze onafhankelijke bron met dit 'feit' posten? Hahaha, of ben jijzelf soms die onafhankelijke bron, hahaha. En is het inmiddels al het op 5 na snelst groeiende bedrijf, daar waar het 3 dagen terug nog het op 5 na snelst groeiende BELGISCHE bedrijf was, hahaha?! En is het het op 5 na snelst groeiend in omzet, winst, of... hahaha.. personeel waar de ...hahaha zelfstandige ondernemers voor het gemak maar even worden meegeteld, hahaha?!
Hahaha, ik kan wel zien dat bij jou het lachen al begonnen is zoals je had voorspeld, hahaha, dolkomisch. Zo wordt het toch nog gezellig, hahahahah!!

So be it

Zo wordt het toch nog gezellig, hahahahah!!
Houd je het ook "gezellig".......?? :?

Hahahahahahaha......... :lol:

SBI
Ben nu nóg sneller met jullie een pak voor je broek te geven!!!!
Geheugen van 512Mb naar 2Gb.... en gáán met die banaan!!!!

mrtelecom

Etje, de bron staat in het artikel. Daar heb ik je al eerder op gewezen maar ja, erg nauwkeurig lezen kan je niet. Weer een puntje waar ik de bewering van M dat je accountant bent erg in twijfel trek. Mocht het wel zo zijn dan mag je baas wel oppassen.

En M, tuurlijk reageer jij alleen wanneer je wilt. En dat is dus nooit als er feiten op je pad komen die je niet aanstaan.

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Etje, de bron staat in het artikel.
Ik heb geen artikel gezien. Ik heb je er al wel meermaals naar gevraagd. Je verwijst er talloze malen naar, maar waar het staat of wat dit mysterieuze artikel behelst blijft een groot raadsel. Als dit zo'n mooi artikel is, waarom loop je er dan niet wat meer mee te koop, en plaats je een link elke keer dat je dat wordt gevraagd? Je hoeft echt niet zo bescheiden te zijn hoor...
maar ja, erg nauwkeurig lezen kan je niet. Weer een puntje waar ik de bewering van M dat je accountant bent erg in twijfel trek
Ik stel voor dat je de bewering van M nog eens naleest en dan terug komt om wat zinnigs te zeggen, en ook het antwoord op de vraag te geven wie van ons tweeën niet nauwkeurig leest...

So be it

Als dit zo'n mooi artikel is, waarom loop je er dan niet wat meer mee te koop,
Omdat -ie anders te horen krijgt dat-ie aan het spammen is....? :?

SBI

mrtelecom

't artikel is nu voor de 3e of 4e keer geplaatst en E doet of zijn neus bloedt.

Maarschalk

Weer een puntje waar ik de bewering van M dat je accountant bent erg in twijfel trek. Mocht het wel zo zijn dan mag je baas wel oppassen.
Waar zou ik dit nu weer beweerd hebben?

mrtelecom

Niet alleen doet Maarschalk met grote regelmaat alsof hij artikelen die ik geplaatst heb niet gezien heeft maar nu doet hij ook al alsof hij niet eens meer weet wat hij zelf uitkraamt.

Maarschalk

rene, waar heb ik beweerd dat econometrist een accountant is?

So be it

Grappig dat je aan het zoeken bent naar, misschien, één klein leugentje of vergissing, terwijl we jouw soort dood kunnen gooien met jullie valse voorstellingen van zaken...! :lol:

SBI

genux

Ongelezen bericht door genux »

Doe de lieve gemeenschap een plezier en stop met je gehersenspoelde mening over mlm SO Be It. je zou de erste van Nederland daar een ontzettend plezier mee doen............... Stop met die onzin van MLm waar toch niemand meer intrapt

genux

Ongelezen bericht door genux »

Behalve jij dan....zucht....

So be it

"de erste", Genoegzo....?

SBI

Gesloten