Dit klaar ik even voor je op en dan kun je verder de boom in.....
Het lijkt er warempel op of jij je aftocht al aan het voorbereiden bent...
Quote:
Zoals? Wou jij soms beweren dat waar er bij één lijntje 1440 naar de downline verdwijnt, er bij 3 lijntjes NIET 3 * 1440 naar je downline verdwijnt?
Nee, dat wil ik NIET beweren.....
Oeps, mijn fout. Ik had geen ontkenning in de vraag moeten inbouwen omdat we na jouw antwoord nu met een dubbele ontkenning zitten, waardoor je mij technisch gesproken gelijk geeft doordat je NIET wilt beweren dat mijn stelling NIET klopt. Terwijl ik toch het vermoeden heb dat jij het oneens bent...
Ok, dan stel ik de specifieke vraag dan nog maar eens. In ons rekenvoorbeeld waar iedereen exact 1000 euro omzet, hoeveel krijgen dan de mensen in de drie lijnen onder mij?
Quote:
Het is dan misschien 35% geworden omdat je zoveel downliners hebt, maar die 350 is dan ook de max.
NIET omdat je zoveel downliners hebt...., maar omdat je zoveel OMZET veroorzaakt hebt, rund!!!
Omdat in ons hypothetische rekenvoorbeeld iedereen exact 1000 euro omzet is het aantal downliners en de hoogte van de omzet evenredig zodat dit precies op hetzelfde neerkomt, muts! Kom nou niet met dit soort dingen aan, want daar hebben we helemaal geen meningsverschil over. Ik weet dat je de discussie graag vertroebelt, en daar zal jij je redenen wel voor hebben, maar het is wel erg doorzichtig hoe je het ene punt ontloopt terwijl je het andere er met de haren bijsleept. Zullen we dit soort punten laten rusten en de discussie alleen richten op de werking van het bonussysteem? Danku!
Nu werkt het ook weer niet zó rechtlijnig, maar dat is het principe!!!!
Maar wanneer ik 21%-er ben en ik schrijf iemand in die 2.000 gaat omzetten heb ik........
21%-9%... OVER 2.000==== € 180,00!!!
Even kijken... hé, dat lijkt wel verdacht veel op die 18% over je eigen 1000 omzet. Je kan hoog en laag springen, maar wat is nou het verschil met wat ik zei dat jij de vorige keer zei?
Zie je waarom het voor mij financieel erg interessant is er voor te zorgen dat hij snel veel geld verdient!!!!!
Om in een hogere staffel te komen? Ja. Tenzij je al in de 35% zit. Dan maakt een downliner meer of minder niet meer uit. Maar dan nog moet je zélf eerst de omzet maken waar je dit dan over verdient. Het spijt me, je uitleg kan niet anders worden geïnterpreteerd dan dit. Als je denkt dat IK het niet begrijp, kan het niet anders zijn dan dat JIJ het niet kan uitleggen.