LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OpgePAST!!!!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlm-er

Re: OpgePAST!!!!

Ongelezen bericht door mlm-er »

Je denkt heel juist!De kans dat je 650.000euro p/m met mlm verdient, ligt vele malen hoger dan in het 'normale'bedrijfsleven.

Heel simpel: zoek een GOED bedrijf, zoek in het bedrijf naar de persoon die 500.000euro+p/m/ verdient(die zijn er zeker), en gebruik dezelfde eerlijke werkwijze die hij of zij gebruikt.

Doe dit 7tot10jaar en het resultaat is er.

Hoe ik dit weet? Mlm is een bewezen concept en er zijn vele mensen die dit soort inkomens verdienen en er zullen nog vele mensen komen die dit soort inkomens gaan verdienen.De vraag is : wil je dit en wil je alle obstakels nemen die je zal moeten nemen.

Alles in het leven is haalbaar. De truc is om de juiste weg te weten die je moet bewandelen.De weg van mlm is hard en stuit op veel tegenslag.Waarom?Omdat mlm de meest onbegrepen business ter werels is.

Tip: Zorg dat je 'stevige schoenen'hebt waar je in kunt staan,want die zul je nodig hebben.Helemaal in dit moeilijkdenkend kikkerlandje.

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Hoe ik dit weet? Mlm is een bewezen concept en er zijn vele mensen die dit soort inkomens verdienen en er zullen nog vele mensen komen die dit soort inkomens gaan verdienen.De vraag is : wil je dit en wil je alle obstakels nemen die je zal moeten nemen.
En: kies ik ervoor om mijn inkomen te vergaren met een oneerlijk systeem.
Een belangrijk punt om jezelf af te vragen lijkt mij.

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

Heel simpel: zoek een GOED bedrijf, zoek in het bedrijf naar de persoon die 500.000euro+p/m/ verdient(die zijn er zeker), en gebruik dezelfde eerlijke werkwijze die hij of zij gebruikt.
Oef, deze moet ik even herkauwen.

De persoon die 500.000 + verdiend is alleen maar bezig met de bedrijfsvoering op een hoger niveau gericht op de toekomst zodat de resultaten uiteindelijk positief zijn en de aandeelhouders gelukkig.

De verkoopactiviteiten zijn gedelegeerd aan o.a. de directeur Marketing die dit ook weer delegeert aan diverse onderafdelingen en chefs. Denk jij nou echt dat iemand met zo'n salaris en functie aan het MLM-en is??? Dat-ie op de gofbaan of receptie staat en zegt "joh Piet-Jan, ik weet nog een leuke manier om wat centjes extra te verdienen?"

Tuurlijk doet deze persoon aan netwerken. Om grote contracten binnen te halen die de continuïteit van het bedrijf zullen waarborgen.

Geloven jullie deze onzin nu echt zelf? Weleens geproefd aan de top van het bedrijfsleven? Hebben jullie wel enig idee hoe het in de werkelijke wereld aan toe gaat? Of komen jullie niet verder dan de balie van de sociale dienst?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

We hebben het over een MLM-er die 500.000 euro verdient per maand Madeleine. Je leest weer over de boodschap heen en hebt het te druk met het afsteken van je eigen verhaal

Oja hoezo beledigen doen alleen de voorstanders. Repsect voor diegene die van de sociale dienst krijgen. Ik zou niet willen ruilen !

Madeleine

Je hebt gelijk! Ik zet het antwoord in verkeerd verband. Sorry, maar bij bedrijf denk ik automatisch aan de normale markt en niet aan de mlm-markt. Mijn excuses! Vastgeroest denkraam (zal ik zelf maar alvast zeggen).

Ja, en dan heb ik inderdaad een probleem. Ik ken wel mensen uit het bedrijfsleven die 500 K+ verdienen, maar tot op heden geen mlm-ers. Komen helaas in mijn sociale omgeving niet voor dus ik kan hier geen oordeel over vellen.
Oja hoezo beledigen doen alleen de voorstanders. Repsect voor diegene die van de sociale dienst krijgen. Ik zou niet willen ruilen !
Nee, je moet respect voor mij hebben dat ik 50% belasting betaal waarvan ook de niet zo gelukkigen in de samenleving in ieder geval een bestaansinkomen hebben, hoewel ik dat persoonlijk te laag vind maar dat is een ander verhaal.

mlm-er

Ongelezen bericht door mlm-er »

Geplaatst op 05 Aug 2004 13:25 door Slim

--------------------------------------------------------------------------------

Quote:

En: kies ik ervoor om mijn inkomen te vergaren met een oneerlijk systeem.
Een belangrijk punt om jezelf af te vragen lijkt mij.

Kijk, JIJ vind het een oneerlijk systeem.Maar dat wil niet zeggen DAT het een oneerlijk systeem is!

Grootverdiener, na 8jaar

Ongelezen bericht door Grootverdiener, na 8jaar »

Geplaatst op 05 Aug 2004 13:28 door Madeleine

--------------------------------------------------------------------------------

Quote:

Oef, deze moet ik even herkauwen.

De persoon die 500.000 + verdiend is alleen maar bezig met de bedrijfsvoering op een hoger niveau gericht op de toekomst zodat de resultaten uiteindelijk positief zijn en de aandeelhouders gelukkig.

Ok, jij denkt dat ,maar toch wil ik je in alle eerlijkheid zeggen dat ik rechtstreeks met zo'n persoon werk.Deze, overgens simpele man, verdient om precies te zijn 1miljoen euro p/m.En ja, dat geloof je niet, maar ik heb dat toch echt gezien.En ja, hij heeft echt wel wat te vertellen in het bedrijf, maar zijn werk bestaat uit het grootste deel uit netwerken.Iets wat hij al 12jaat doet.Hij heeft daar zon z'n doelstellingen voor.

Wat mij opvalt is het feit dat jij alles onderuit probeert te halen.
Alles wat gezegt wordt geloof je niet.
Er is altijd wel een ja maar......

Ok, ik weet het goed gemaakt.
Zeg mij eens 3punten die je graag bewezen wilt zien.
Vervolgens wil ik jou die 3punten(of meer) met je eigen ogen laten zien.

Ik wil dit doen tegen beter weten in, want je zal echt wel weer een ....JA MAAR-verhaal beginnen.

Madeleine

1. werkt mlm als 50% van de Nederlandse bevolking dit doet en waarom werkt dit dan? Want als het concept zo geweldig is, moet dit wel de toekomst zijn

2. worden er garanties afgegeven dat ik een uniek salespoint heb zodat ik een gegarandeerde afzetmarkt heb?

3. waar verdien ik het meeste mee: het verkopen van een produkt of het verbreden van mijn downline

Gaarne onderbouwen met cijfers of stellingen.

Gast

wat brabbel je nou?
Ik las ergens anders dat het bij jou helemaal niet om cijfers ging!
Zo zie je maar weer, JIJ bent degene die om de hete brei heen loopt.
Je krijgt een aanbod om een duidelijk gesprek aan te gaan, die sla je af omdat het je daarom niet ging.
Wat ben toch een slechte verliezer.

Gast

ik heb een filaal bedrijf.
over alle filialen verdien ik een klein bedrag.
de bedrijfleiders krijgen genoeg loon dat ze net niet weggaan.
met al die filialen samen heb ik een topinkomen. Maar mijn bedrijfleiders behouden hun standaard loon. :D

Gast

. worden er garanties afgegeven dat ik een uniek salespoint heb zodat ik een gegarandeerde afzetmarkt heb?
ouderwets denkwijze. of mooi gelul. in het praktijk wordt dat vaak niet eens nagekomen.

Ceesje

Ongelezen bericht door Ceesje »

Hoe zit het met Remax ? Is dit ook een spel ? Graag jullie mening !

Madeleine

om de hete brei heen loopt
Ik heb inderdaad vroeger leren breien. Wat bedoel je?

Madeleine

Quote:
. worden er garanties afgegeven dat ik een uniek salespoint heb zodat ik een gegarandeerde afzetmarkt heb?

ouderwets denkwijze. of mooi ge***. in het praktijk wordt dat vaak niet eens nagekomen.
Ja, en als ik zin heb om als zelfstandige ondernemer een supermarkt te starten, doe ik het niet hier op het dorp, want er zit er al een. Dan doe ik eerst een marktonderzoek en neem ik een zaak over. Dan elimineer je een concurrent. Zo werkt het nou eenmaal.

Madeleine

Oh ja, en ik laat een accountant een boekenonderzoek doen, ik sluit alle risico's uit.

Gast

sluit alle risico's uit... :? bestaat niet en is ook geen ondernemer.
een acccountant al helemaal niet

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Doe dit 7tot10jaar en het resultaat is er.
Valt niemand dit zinnetje op? 500.000 euro verdienen in 10 jaar is helemaal niet zo onmogelijk met een vaste baan.

Gast

Na 7 jaar 500000euro PER MAAND!
Zo dom ben je toch niet?

Madeleine

Na 7 jaar 500000euro PER MAAND!
Zo dom ben je toch niet?
Nog eentje die zichzelf rijk rekent!

Madeleine

sluit alle risico's uit... bestaat niet en is ook geen ondernemer.
een acccountant al helemaal niet
Ja, dan ben ik dus wél een ondernemer. Een ondernemer sluit bepaalde risico's op voorhand uit omdat hij zijn geld niet op voorhand al in een bodemloze put wil gooien! Jullie weten totaal niet waar je het over hebt en papegaait elkaar maar na met steeds dezelfde verhaaltjes.

Gesloten