LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OpgePAST!!!!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
MR GUN

Re: OpgePAST!!!!

Ongelezen bericht door MR GUN »

Toevallig een document die door een student is gemaakt?
Als ik tegenstander van b.v. een loterij was, kan ik ook eenvoudig een warrig verhaal over loterijen verzinnen. In een mlm organisatie zitten zat mensen verdeelt over alle levels die rijk zijn geworden door mlm. Dit naieve gezwets van jou, gaat dus niet op.

crabbel

Ongelezen bericht door crabbel »

Kun je dat document omzetten in Word en reproduceren op dit forum? Ik ben zeer geïnteresseerd.

Madeleine

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Als het maar negatief is is heeft ze interresse.Dom, dom dom

wijsneusje

Ongelezen bericht door wijsneusje »

het zijn 6 pagina's in word, zal eens kijken of ik een aantal passages kan weergeven hier. En het document is gemaakt door een persoon die 5 jaar midden in het MLM gebeuren zelf heeft gezeten, dus, niet door een student. Naief gezwets vind ik voorbarig, omdat ik voor nog tegen ben , maar als er cijfers en andere zaken boven komen die e.e.a. duidelijk in beeld brengen en mensen in mijn omgeving zie leuren met goederen etc. vanuit een MLM-organisatie kan je je een beeld vormen zonder daar, op dit moment althans, een oordeel over te hebben!

wijsneusje

Dit zijn overigens de belangrijkste conclusie's
CONCLUSIE NUMMER 1
Het gaat niet om de verkoop van producten, maar om het werven van mensen
CONCLUSIE NUMMER 2
De klanten zijn hoofdzakelijk de Distributeurs zelf
CONCLUSIE NUMMER 3
De producten van MLMorganisatie's zijn niet algemeen erkend en hoog in prijs. Deze combinatie zorgt ervoor dat de producten zeer moeilijk verkoopbaar zijn aan de gewone consument

waarnemer

Ongelezen bericht door waarnemer »

Dat begint opwindend:-) Ben nu nog benieuwder naar de rest!

crabbel

Dank je Wijsneusje. Misschien een beetje erkenning van hetgeen wij al wisten. Staat dit rapport ook op internet? Is het vindbaar via b.v. Google?
Laatst gewijzigd door crabbel op 09 aug 2004 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Toevallig een document die door een student is gemaakt?
Tsja, dat mag nu ineens weer niet natuurlijk. Uiteraard wel als een student een artikel schrijft dat pro-MLM is (zie een andere thread van een paar weken geleden). Met twee maten meten...?

student26

@ wijsneusje:

Stuur even via e-mail wil je? Link bovenaan mijn berichten.

crabbel

@Student26:

Ik mag aannemen dat jij e.e.a. openbaar maakt?

wijsneusje

Als het goed is wordt het hele rapport binnenkort openbaar gemaakt via landelijke media. Maar hoe kom ik aan email, mijn berichten bovenaan ??

student26

@Student26:

Ik mag aannemen dat jij e.e.a. openbaar maakt?
Niet als ik daartoe geen toestemming heb. Wijsneusje heeft mij een email gestuurd dat hij het nog niet kan opsturen omdat de schrijver van het stuk het nog niet openbaar wil maken. Mocht ik het wel ontvangen dan wil ik eerst zeker weten dat ik er zaken uit openbaar mag maken.

echte kenner

Ongelezen bericht door echte kenner »

Geplaatst op 10 Aug 2004 20:11 door echte kenner

--------------------------------------------------------------------------------

Oplichting is bij de wet verboden.
Piramidespelen is oplichting, dus verboden.
MLM is niet verboden, dus geen oplichting.
Hierover mekkeren heeft dus geen zin. 8)

Gast

Als het goed is wordt het hele rapport binnenkort openbaar gemaakt via landelijke media. Maar hoe kom ik aan email, mijn berichten bovenaan ??
Haha ! En dat geloof jezelf ? Ga een ander voor de gek houden of ga je moeder om aandacht vragen 8)

echte kenner

Ongelezen bericht door echte kenner »

Geplaatst op 10 Aug 2004 20:11 door echte kenner

--------------------------------------------------------------------------------

Oplichting is bij de wet verboden.
Piramidespelen is oplichting, dus verboden.
MLM is niet verboden, dus geen oplichting.
Hierover mekkeren heeft dus geen zin 8)

raar

Ongelezen bericht door raar »

MINI-LULLO-MAFFIA

wijsneusje

Haha ! En dat geloof jezelf ? Ga een ander voor de gek houden of ga je moeder om aandacht vragen
Geef maar een naam of emailadres, zodat we op deze uitspraak nog eens terug kunnen komen ! Lijkt me heerlijk, het onzedelijk gezever van MLMers op dit forum kan alleen met een gigantische opdoffer gekraakt worden, maar dat zit er aan te komen, en dan spreek(lees) ik je graag weer !

Gast

Wie probeer je nu bang temaken ? Jezelf :lol:

Kom maar op met dat zelfgeschreven rapportje en de media ... die ziet je aankomen.

Terug in de schoolbanken maar weer wijsneusje :wink:

wijsneusje

Ik probeer niemand bang te maken, maar MLM en aanverwante gevaarlijke en erop lijkende organisaties zijn al voldoende in een kwaad daglicht geweest de laatste tijd( en al geruime tijd overigens) in diverse media, dus een laatste opdoffer zou misschien geen kwaad kunnen. Of heb je voorbeelden waarbij er een positief bericht in de media gestaan heeft over MLM etc. ?

Gast

Heeft een positief stuk in de volkskrant gestaan 3 of 4 maanden terug !

Jouw rapport zal niks uitmaken of aanrichten opdat MLM veel groter is dan Nederland alleen.

Ga maar eens zoeken naar een MLM bedrijf dat in Finland binnen een half jaar 8% van de mobiele markt in handen heeft. Hoezo werkt niet ?

Gesloten