Ach, vooruit, eentje dan nog maar:
Maakt ie weer iedereen blij met een dooie mus...
Ik neem helemaal niet aan dat iemand dat dus wel doet. Ik zeg enkel en alleen dat jouw aanname op niets is gebaseerd.
Je doet de hele tijd aannames. Op zich vind ik dat niet eens erg, zonder aannames te doen kun je net zo goed stoppen met discussieren. Alleen dat je het durft te ontkennen, dat verbaast me echt.
En je gaat je gang maar hoor met je beweringen dat ik mezelf belachelijk maak, me juridisch indek etc.
Iedereen met een beetje verstand kan dat in het grootste deel van je berichten teruglezen. Het bewijs wordt door jou zelf geleverd.
Tuurlijk jochie, da's de zoveelste bewering van je die totaal tegen de waarheid ingaat. Ik ben niet degene die beledigd en uitscheld.
Een bloemlezing "Rene" dan maar:
"Jij bent duidelijk een dubbeltje"
"Aan de andere kant; ik werk niet graag met mensen die altijd gelijk willen hebben"
"jij nog steeds heel goed weet hoe je woorden moet verdraaien"
"Jij zou een hele goeie MLM'er zijn." (das wel de ergste)
"Keer op keer ga je op je bek maar je hebt het zelf niet eens door. Dan doe ik liever vrijwilligerswerk op een LOM school"
Enzovoorts.
Dat jij dat wel zo opvat komt simpelweg omdat jij 'met je neus op de waarheid gedrukt worden' ervaart als een belediging.
In het geheel niet. Ik kan er alleen bijzonder slecht tegen als een tegenstander in een discussie tussen de regels door of expliciet gaat lopen beledigen. Het lukt mij ook niet altijd om het niet te doen, dat heb ik eerder al eens gezegd, maar voor jou is het blijkbaar een onmogelijkheid om 1 bericht te schrijven zonder persoonlijk gerichte opmerking. En daarbij, waar heb jij in godsnaam de "waarheid" op dit forum gebracht?
Ik denk dat jij een heel serieus probleem hebt. Succes vriend (oh nee, nou heeft ie me eindelijk zover gekregen te liegen).
Ik hoop nog eerder door een trein overreden te worden dan door jou als een vriend beschouwd te worden. Ik heb liever geen achterbakse vrienden. Misschien moet je inderdaad eens naar die LOM school, kom je er gegarandeerd achter dat jij degene met een probleem bent.
Zo, daarmee heb ik het weer gehad voor wat betreft de kerel die kennelijk niet voor niets als bijnaam "de rat" heeft. Dit moest er nog even uit, waarvoor excuses aan iedereen, met uitzondering van ons knaagdier uiteraard.