LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Liefya
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jul 2006 10:43

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door Liefya »

Hoi allemaal, ik om weer eens kijken. Leuk dat het hier als vanouds doorgaat.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door So be it »

Waarom lig jij nog niet op bed....?
Mag jij wel zo laat opblijven??? :lol:

So be it

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door S. »

Als je googled op Kleeneze kan je nog steeds bij hun pagina komen waarbij je je kan aanmelden als distributeur.
En de klanten dan?
Lekker bedrijf, laat hun personeel nog wel foldertjes ronddelen en laat evt. afnemers in de kou staan.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door Maarschalk »

die pagina's lopen tot eind januarie, daarna zullen die verdwijnen
Kleeneze is NU gestopt. Dan dienen NU de pagina's te verdwijnen. Niet eind januari.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Daarom is het belangrijk om een MLM organisatie te vinden die zich begeeft in een groeimarkt en niet een markt waar al ruimschoots in is voorzien.
Nagelknippertjes voor 4x de normale prijs is een groeimarkt. Dit heeft niets te maken met het wel of niet groeimarkt van de producten. Voor de prijzen die Kleeneze vroeg krijg je nergens klanten. Het lag aan de hoge prijzen en de baggere producten. Niet aan andere factoren.
en uiteindelijk ligt het helemaal aan je zelf of iets wel of niet slaagt met mlm

als ik iets kan verdienen met iets wat ik leuk vind nou waarom niet, voor een baas werken is ook niet altijd alles die kunnen je ook wegsturen
Ja, de oude taktiek is er weer. Als je niet slaagt ligt het aan jezelf. In dit gval lag hetfalen van Kleeneze dus aan de distributeurs, die hebben immers gefaald. Als de distributeurs niet gefaald hadden, was Kleeneze in nederland niet gefaald en waren ze niet weggegaan. Die bedrijven worden steeds slimmer. Nu geven jullie zelfs jezself de schuld.

Een baas kan je inderdaad wegsturen, maar dan heb je recht op ww en uitkering en e opgebouwde pensioen, vakantiedagen alsmede je ontslagpremie. Wat krijgen de distributeurs van Kleeneze? NIETS.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Het getuigt niet niet van openstaan voor de realiteit door zulke onnadenkende uitspraken.......
Inderdaad Jan, sorry sobeit.
Want als jij stelt dat:
wees toch eens een keer objectief in jullie oordeel over mlm.......

Precies dezelfde situatie kan ontstaan waar een ondernemer AL zijn eieren in één mandje heeft gedaan en dat ene mandje valt!!!!!

Er ZIJN wat bedrijven failliet gegaan omdat men zich blind staarde op één grote opdrachtgever!!!!
Die gaat een keer naar een ander...., WEG omzet.....!
Weg continuiteit! Gewoon opnieuw beginnen.....
Deze ondernemer maakt een fout waar hij door genoeg mensen voor gewaarschuwd wordt. Bovendien heeft hij hier een keuze in. Een keuze om dit niet te doen. De mlm-er heeft die keuze niet.

Dolfje
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 dec 2006 14:35

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door Dolfje »

Na ruim een jaar de benen uit het lijf gelopen te hebben was er al mee gestopt, omdat het financieel geen zoden aan de dijk zet. Nu blijkt dat stoppen de beste actie is geweest die ik met dit netwerk heb gedaan. jammer voor alle tijd en geld, maar weer een les geleerd. Eigen baas ben je dus niet bij een MLM netwerk!!

teamspirit
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 dec 2006 13:35

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door teamspirit »

Geplaatst op 18 Dec 2006 14:17 door Maarschalk


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
die pagina's lopen tot eind januarie, daarna zullen die verdwijnen


Kleeneze is NU gestopt. Dan dienen NU de pagina's te verdwijnen. Niet eind januari.


We kunnen nog steeds bestellen, en alles afhandelen. net waar je maar zin in heb zeg ik maar zo.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Je kan je ook nog steeds aanmelden als distributeur.
Nogmaals: ze dienen die pagina's NU weg te halen.

ftw
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2006 20:51

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door ftw »

Het is natuurlijk spijtig te horen dat er weer een bedrijf het niet red , maar ja er is leven na kleeneze

FtW

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door So be it »

Het is gewoon lachwekkend zoals jij hier de Maarschalk, sorry, de veldheer wil spelen....
"Ze "dienen" dit te doen...., Ze "dienen" dat te doen......!

Wie ben JIJ dan wel. Karel? :?
Deze ondernemer maakt een fout waar hij door genoeg mensen voor gewaarschuwd wordt. Bovendien heeft hij hier een keuze in. Een keuze om dit niet te doen. De mlm-er heeft die keuze niet.

De mlm-er heeft ALLE keus... en wel zonder financieel risico. (Bij een normaal mlm-bedrijf)
Hij kiest voor een assortiment en voor een betreffende leverancier...
Daarnaast kan hij gaan folderen voor de plaatselijke legerleiding om maarschalken te werven of om pieren te gaan kweken om te gaan vissen.... of om andere artikelen in ZIJN organisatie in distributie te brengen! Keuze zat dus.
In ieder geval een stuk meer dan aan jouw lopende band!
Eigen baas ben je dus niet bij een MLM netwerk!!
Wat heeft mlm er nu mee te maken, Dolfje?
Als jij een reguliere leverancier had gehad had je hetzelfde probleem gehad wanneer je alleen deze leverancier zou hebben gehad!

Succes verder en voortaan een wat betere keus maken...... 8)

So be it, alias Jan, alias karel, alias kapitaan Haak..... :roll:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wat heeft mlm er nu mee te maken, Dolfje?
Als jij een reguliere leverancier had gehad had je hetzelfde probleem gehad wanneer je alleen deze leverancier zou hebben gehad
En dat is nu het verschil tussen een echte ondernemer en zo'n mega multi mlm zakenman.
Echte ondernemers hebben meer leveranciers. En vele tientallen instanties om leveranciers te checken. Alsmede het zakelijk inzicht om dat ook te doen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door So be it »

En dat is nu het verschil tussen een echte ondernemer en zo'n mega multi mlm zakenman.
Echte ondernemers hebben meer leveranciers. En vele tientallen instanties om leveranciers te checken. Alsmede het zakelijk inzicht om dat ook te doen.
Heb je een hersenbeschadiging opgelopen, Maarschalk? :?
Wat zit ik nou net te vertellen??? :roll:
De Big Shots in mlm ZIJN allemaal betrokken bij andere projecten en investeringen....!

Gelukkig ga ik niet te diep op je argumenten in want een dwaas kan meer vragen dan een wijze kan beantwoorden..., hoewel ik aanneem dat je vooroordeel je intellect in de weg zit..., want dom ben je helemaal niet, net als de Ecoweetnix die door de mlmfrustratie ook wartaal uitslaat...... :oops:

So be it! :idea: (En IK ben het licht der wereld..., Mario! :lol: )

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door Maarschalk »

De Big Shots in mlm ZIJN allemaal betrokken bij andere projecten en investeringen....!
Dank je voor deze opmerking. Vanwege twee redenen.
1) Laat je zien dat je door mijn argument onderuit gehaald bent.
2) Laat je ook zie dat de gemiddelde mlm-er dus gewoon geflest wordt. Want die blijft vastklampen aan het beeld dat mlm hem nog steeds rijk gaat maken. De big shots hebben er hun foldertjes, trainingsvideo's en dergelijke bij.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door So be it »

Dank je voor deze opmerking. Vanwege twee redenen.
1) Laat je zien dat je door mijn argument onderuit gehaald bent.
2) Laat je ook zie dat de gemiddelde mlm-er dus gewoon geflest wordt. Want die blijft vastklampen aan het beeld dat mlm hem nog steeds rijk gaat maken. De big shots hebben er hun foldertjes, trainingsvideo's en dergelijke bij.
Vreemde conclusies..., maar vooruit... het is jouw dag!

Lang zal je zeveren, lang zal je zeveren.... ETC.....

SBI

Liefya
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jul 2006 10:43

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door Liefya »

Dank je wel voor die opmerking. Realiseer ik me weer dat ik zo vrij ben als een vogeltje in de lucht. Ik mag naar bed gaan en op staan wanneer ik wil.

Over het stoppen van een bedrijf.

90 % of zo van de netwerkmarketingbedrijven stopt al in het eerste jaar van het bestaan (al sla je me dood, ik weet niet meer waar ik het vandaan heb), maar zou best kunnen.

Het is toch wel zo, dat als je in een beginnend bedrijf stapt , dat je dan kans hebt om lekker hoog in de organisatie te zitten. je moet natuurlijk wel zelf veel werk verrichten.

Zouden jullie het durven? In een nieuw netwerkmarketing bedrijf stappen? Ook al wordt er overal geadviseerd om pas in zee te gaan met een bedrijf dat al 10 jaar bestaat?

Enne, is het tóch niet juist zo , dat als een bedrijf al lang bestaat, dat dan de rek er toch een beetje uit is? Of zijn het vreselijke vragen die ik stel?
Liefya

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door So be it »

@ Liefya
90 % of zo van de netwerkmarketingbedrijven stopt al in het eerste jaar van het bestaan (al sla je me dood, ik weet niet meer waar ik het vandaan heb), maar zou best kunnen.

Zou best wel eens kunnen..... Er is zóveel bagger bij.......
Het is toch wel zo, dat als je in een beginnend bedrijf stapt , dat je dan kans hebt om lekker hoog in de organisatie te zitten. je moet natuurlijk wel zelf veel werk verrichten.

Vertel......
Hoe kom je daar bij? Hoe is je redatie? (redenatie, natuurlijk! :lol: )
Krijg je "bovenin" meer premie of zo?
Begin je "bovenin" niet gewoon alleen, net als iemand die 50 jaar later start?
Wordt het werk minder wanneer je na 50 jaar pas instapt?
Zouden jullie het durven? In een nieuw netwerkmarketing bedrijf stappen? Ook al wordt er overal geadviseerd om pas in zee te gaan met een bedrijf dat al 10 jaar bestaat?

Waarom zou je niet durven?
Je hoort in elk geval NIET te investeren.
Het hoort Parttime te kunnen.
WAT is "het risico"dan?
Enne, is het tóch niet juist zo , dat als een bedrijf al lang bestaat, dat dan de rek er toch een beetje uit is? Of zijn het vreselijke vragen die ik stel?
Geen vreselijke vragen hoor.
Maar waarom de rek er uit? Het bedrijf heeft 10 jaar ervaring dan.
Het personeel..... De administratie...... Alles op elkaar ingewerkt.
Veel groter assortiment dan, neem ik aan.
Meer service naar de distributeurs, etc.........

Maar je bezigt inderdaad de voor mij ONbegrijpelijke standaardkreten:
Kom bij ons, want
Wij zijn "nieuw"op de markt!
Bij ons zit je "bovenaan"......
Wij hebben een "uniek" product......

Prettige dag verder....

So be it

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Maar waarom de rek er uit? Het bedrijf heeft 10 jaar ervaring dan.
Het personeel..... De administratie...... Alles op elkaar ingewerkt.
Veel groter assortiment dan, neem ik aan.
Meer service naar de distributeurs, etc.........
Tja, en toch een marktaandeel van likmevestje en een omzet per distributeur van 3x niks en een inkomen per distributeur van 4x niks.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door Econometrist »

Begin je "bovenin" niet gewoon alleen, net als iemand die 50 jaar later start?
Wordt het werk minder wanneer je na 50 jaar pas instapt?
Je loopt meer de kans om in je gezicht te worden uitgelachen als je als 50-ste bij iemand aan komt kloppen waar ieder jaar wel iemand het een keer probeert, en die de vorige 49 al lang heeft zien stoppen terwijl jij net begonnen bent met het hoopvol benaderen van nieuwe mensen voor je downline.
Maar waarom de rek er uit? Het bedrijf heeft 10 jaar ervaring dan.
Het personeel..... De administratie...... Alles op elkaar ingewerkt.
Ja, zo lekker op elkaar ingewerkt dat 1/3 van alle distributeurs geen r**t doet. Na 50 jaar nog niet in staat gebleken een aannamebeleid te ontwikkelen dat de juiste mensen uit het aanbod filtert. Lekkere ervaring is dat...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: REACTIES OP HET STOPPEN VAN KLEENEZE IN NEDERLAND

Ongelezen bericht door So be it »

Nou...., dat waren weer 2 súperintelligente opmerkingen van een stelletje dombo's die ik de meest simpele dingen van mlm probeer bij te spijkeren, maar hun trots zit ze in de weg....
Wel bekend bij mlm-ers.... :lol:

Vertel maar......
Hoevaak ben je benaderd voor Amway....?
10 Keer? 15?

SBI
En als je meer dan 1x zegt..... ben je één van de uitzonderingen......

En hoeveel mensen worden er ook weer 18 jaar elk jaar in Nederland? :roll:

SBI

Gesloten