mlmangel schreef:Verwijzen naar websites is toegelaten. Dit doen om commerciele redenen (op dit forum) niet. Een citaat (kort) overnemen, met bronvermelding (!), is toegelaten.
Duidelijk dat de site eigenaar je schrik tracht aan te jagen. Logisch, dit is voor hem slechte reclame. En terecht, wat hij promoot is overduidelijk een pyramidespel!
Tuurlijk is een link naar de website toegestaan. Ik zal dat dus ook niet verwijderen. Ik heb meneer wel het advies gegeven dat hij het eventueel via de moderator zou kunnen proberen, maar ik acht de kans op succes ook daarmee nihil.
Meneer zou juist blij moeten zijn dat ik de link heb geplaatst, dan hoeft hij dat niet zelf op dit forum te doen, zodat er ook geen kans is dat het als spam wordt gezien.
En ondanks dat deze Tros radar site niet echt een heel druk bezocht forum heeft, komen hier toch meer mensen kijken dan op de gratis advertentie site waar ik dit 'reisbureau-gedoe' tegenkwam.
Overigens lijken de deelnemers het nog niet eens te zijn of men het MLM wil noemen of niet. In het mailtje van meneer Frankve beweert hij stellig dat hij het geen MLM noemt of gaat noemen, maar op de webpage van een later geposte link wordt het wel MLM genoemd.
Toch hoop ik dat er nog een deelnemer in dit piramidespelletje komt reageren hier.