LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Respecteer elkaars mening !

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mvdb

Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door mvdb »

Mensen die meedoen aan MLM moeten niet doen alsof zij beter zijn dan de mensen die sceptisch zijn over MLM. En de mensen die MLM niets vinden moeten niet doen alsof die MLM'er NSB'ers zijn !

Ik snap dit dus echt niet, een forum is er voor discussie, maar hier lijkt het net alsof voor- en tegenstanders een beetje tegen elkaar zijn het zeuren.

Eerlijk gezegd ben ik ook een sceptiscus , omdat slapend rijk worden nu niet echt reeel klinkt. Maar alle mensen die m.b.v MLM extra geld verdienen (naast hun baan) respecteer ik. Suc6!

M.v.gr

M. van de B

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door student26 »

De problemen ontstaan daar nou juist. De tegenstanders zijn immers van mening dat MLM geen respect verdient door de manier waarop het werkt.

Ik ben met je eens dat er teveel persoonlijke opmerkingen worden gemaakt. En ja, daar ben ik zelf ook nu en dan schuldig aan. Een discussie zonder dat soort opmerkingen zou misschien beter zijn, maar dat is bijzonder moeilijk te bereiken.

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door MicheLM »

Eerlijk gezegd ben ik ook een sceptiscus , omdat slapend rijk worden nu niet echt reeel klinkt.
Als je door de threads heen gaat, zul je denk ik geen enkel van de "voorstanders" zien die dit heeft gezegd. Integendeel!

Het zijn juist de anti-mlm ers die het graag aanhalen.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door student26 »

Het zijn juist de anti-mlm ers die het graag aanhalen.
Hier ook weer zo'n opmerking. Is je betoog hiermee nou beter geworden of zo? Je weet zelf ook wel dat dit vaak genoeg door MLM'ers wordt gebruikt. Dat jij dat nou niet doet, het zal wel, maar steeds dat heiligverklaren van iedere MLM'er, moet ik weer dat bakje van lenen.

G.rapjas

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door G.rapjas »

moet ik weer dat bakje van lenen.


Die heeft Madeleine wel voor je. Van Tupperware. :lol: 2de x, ik weet het.

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door MicheLM »

Die heeft Madeleine wel voor je. Van Tupperware. 2de x, ik weet het.
Als je dat bakje hebt gevonden, verzuip jezelf er dan in a.u.b.

G.Rapjas

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door G.Rapjas »

Als je dat bakje hebt gevonden, verzuip jezelf er dan in a.u.b.

Heb jij lange tenen, collega? :roll:

Madeleine

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Madeleine »

Dit is natuurlijk een geweldig topic! Het bevestigt weer precies wie scheldt en andere meningen niet respecteert.

Mijn complimenten MLM-ers! Jullie stellen ons weer niet teleur.

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Osiris »

Dit is natuurlijk een geweldig topic! Het bevestigt weer precies wie scheldt en andere meningen niet respecteert.

Mijn complimenten MLM-ers! Jullie stellen ons weer niet teleur
En wie zegt dat ALLE MLM-ers het zelfde zijn?

Over 1 kam scheren gesproken!!! :roll:

Madeleine, wie zegt dat G.rapjas, of gast, gast, enz, MLM-ers zijn?
jij? Student26?

Hier zijn maar een paar MLM-ers die reageren. En die zijn geregistreerd of schrijven een nickname.

Madeleine

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Madeleine »

Sorry Osiris, maar kijk eens naar de reactie van MichelM? Verzuip je dan maar in het bakje! Vind jij dit nu echt correct? Vind jij dit nu het toonbeeld van respect voor een ander die er een andere mening op na houdt?

Jammer dat het toch steeds weer eindigt in scheldpartijen, met name door MLM-ers. En als de tegenstanders daar dan eens een keer op reageren! Dan is het forum te klein. En reageren doe ik persoonlijk wel eens een enkele keer op zaken die gewoon te ver gaan, wat regelrechte bedreigingen zijn.

Ben jij al tegenstanders tegengekomen die MLM-ers dood wensen, met zoutzuur willen bewerken, wel weten waar iemand woont en je wel eens komen opzoeken? Dat iemand "het" met de honden doet? Ik dacht het toch niet.

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Osiris »

Wat die bedreigingen aangaat heb je gelijk. Het is onzin om mensen de dood in te wensen en nog meer van die onzin.

Het jammere is dat deze bedreigingen niet door "goede" MLM-ers worden gedaan. ik kan me voorstellen dat MicheLM, en ook Kristina en ik zelf ook af en toe het "zuur" van de tegenstanders krijgen.

Vooral als je toch netjes probeert uit te leggen hoe het een en ander werkt bij betreffende MLM organisatie waarmee je samenwerkt.
Je legt het uit zoals het precies toegaat, en je wordt dan bijna de grond ingeboort omdat je onzin vertelt.

Ik zou zeggen neem eens een uitnodiging aan van een paar MLM-ers hier, ga eens kijken hoe zij te werk gaan en kom dan pas met een oordeel. Ik weet dat er mensen zijn met bekenden, famillie etc. die slechte ervaringen hebben met MLM Distr. Maar die heeft iedereen met een produkt dienst of organisatie. Zie bijv. topic over legio lease dit zijn pas criminelen.

Gr,

Osiris

Madeleine

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Madeleine »

Ik ben het grotendeels met je eens. Het is net het echt leven, de goeden moeten onder de slechten lijden.

Ik ben en blijf anti-MLM, omdat ik het gewoon niet zuiver vind. En daar kunnen wij over discussiëren.

Met vriendelijke groet,


Madeleine


P.S.: hoe zit dat met Eurexell? Jij had daar toch nieuws over?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Vooral als je toch netjes probeert uit te leggen hoe het een en ander werkt bij betreffende MLM organisatie waarmee je samenwerkt.
Je legt het uit zoals het precies toegaat, en je wordt dan bijna de grond ingeboort omdat je onzin vertelt.
Osiris, dat een aantal mlm-ers netjes werkt geloof ik.
Maar het merendeel van jullie collega's doet dit niet.
Ik heb nu mailcontact met een organisatie die allerlei ongeloofwaardige beweringen doet en zich juist wel schuldig maakt aan onfrisse praktijken.

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Slim »

Vandaag wordt duidelijk waartoe al dat gedreig en gescheld toe kan leiden:

Theo van Gogh is vermoord om zijn mening.

Madeleine

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Madeleine »

Ik heb het gehoord. Ik was geen echte liefhebben van Theo, vond hem soms te grof, maar dit is toch te gek voor woorden. Ik was ook geen liefhebber van Pim, maar om je uitspraken afgemaakt te worden. Dit kan toch niet! Waar gaat dit naar toe!

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Slim »

Ik verklaar Nederland definitief tot banananrepubliek. Ik kan net zo goed in Congo gaan wonen, dan WEET ik tenminste dat ik niet in een rechtsstaat woon.

Als je gvd al niet eens meer mag zeggen wat je ergens van vindt...

Madeleine

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Madeleine »

Ben het volkomen met je eens Slim. En als iemand iets zegt wat je niet bevalt, er zit een knop op de tv of je luistert niet. Klaar. Maar dat mensen en groeperingen zich geroepen voelen om dat iemand van kant te maken! Dit kan dus echt niet!!!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door student26 »

Madeleine, wie zegt dat G.rapjas, of gast, gast, enz, MLM-ers zijn?
jij? Student26?
Hoezo, zeg ik dat dan ergens? Er zijn genoeg "gasten" e.d. waarvan ik wel vermoed dat het MLM'ers zijn. In deze thread niet nee, maar ik sluit me aan bij wat Madeleine zegt over MichelM.

Johny

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Johny »

Theo van Gogh liet zich in ieder geval geen oor aannaaien. Het feit is dat MLM-spullen ALTIJD te duur zijn omdat er véél te véél mensen aan moeten verdienen.

De praktijk is dat medewerkers het zelden langer dan één á anderhalf jaar uithouden door de financiële steun van familie en kennissen die ze in het zadel willen helpen. Die geven het op een gegeven moment ook op omdat het vechten tegen de bierkaai is.

Wij hadden ook vage kennissen die ineens heel spontaan weer op bezoek kwamen. Waarom, om hun handel te slijten natuurlijk. Steeds opnieuw bedachten ze tijdens gesprekken een handig bruggetje om weer over hun handeltje te beginnen. Het werd een rode draad bij elk bezoek. Het zijn nu dus ook geen vrienden meer.

Kortom, medewerkers en potentiële medewerkers, bezint eer ge begint ! Het kost je zoveel tijd, vrienden, benzine en koffie dat je beter ergens vakken kunt gaan vullen, je verdient dat ABSOLUUT stukken meer.

Johny

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Johny »

Sorry, was even in de war met Vincent van Gogh.
Het was niet mijn favoriet, die Theo, verre van zelfs, maar toch mijn excuses.

Gesloten