Ho ho SBI, ik heb in het verleden wel degelijk gepost wat ik van de discussiestijl van eco vind.
Het is niet mijn stijl van discusseren, maar nogmaals dat heb ik al gezegd, omdat deze wel eens neerbuigend overkomt.
Maar je weet dat je zelf ook niet vrijuit gaat wat dat betreft.
Neerbuigend?
Nooit.
En ik heb nog nooit kritiek gezien op de schrijfsels van Eco.
En heb jij inhoudelijke bezwaren van hem gelezen? Geef maar een voorbeeld dan....... Lukt je niet.
Alles wat een argument zou kúnnen zijn.... gaat vergezeld van een partij vernederingen.
Ik vind dit echter geen aanleiding tot een banverzoek, net zomin ik dat vind van jouw discussiestijl
Ik ook niet.
Mario is een totaal ander verhaal, het enige wat mischien nog voor hem spreekt is dat hij er voor uitkomt hier met een ander doel te zijn.
Quote:
Besides, I am winning souls for Christ, and not for a MLM. So Satan, get back to where you once belong, amen, amen.
Dit soort uitspraken en diverse andere, zeggen voor mij dat dit figuur niets op dit forum te zoeken heeft, wellicht kan hij zijn eigen forum starten op de website van een of andere kerk.
Mario is gewoon maf... en ook DÁT feit wordt door Eco uitgebuit!!!
IK vind het belachelijk dat er nooit echte kritiek op zijn schrijfsels komt.
En LAAT maar eens zien, waar ik te keer ga zonder aanleiding.
Waar iemand normale commentaren geeft en ik dan van leer trek. Kom..., laat zien...
Vind het wel raar dat je juist wat dit betreft de aanval zoekt, maar wellicht zijn ook jouw wegen wel ondoorgrondelijk.
Tja..., wat IK logisch vind.... zullen jullie niet logisch vinden.....
Je vindt het misschien ook wel logisch dat je het
niet opneemt voor een ánder..., want het is niet tegen jouzelf gericht.
Net zogoed als je het nu WEL opneemt voor aan ander en lichtzinnig verklaart dat je "het niet eens bent met zijn manier van discussieren"....
Fijne goser ben jij... Durft je niet gewoon te zeggen dat een bepaalde reactie a-sociaal is????
Ik zie dat je je opwind om het neerbuigende karakter van de posts van eco aan jouw adres.
Valt best mee.
Kan het alleen niet uitstaan dat de meest bizarre uitspraken gewoon zonder commentaar gepikt worden.
Niemand heeft tegen het mannetje gezegd:
"Een buurtsuper omzet??? Ben je wel goed bij je hoofd?"
Tegelijkertijd zie ik jou regelmatig regelmatig zinnen posten waaruit blijkt dat je het niet echt hoog op hebt met mensen die voor een baas werken.
Woorden als loonslaaf, zinsnedes als snel weer naar de baas, ben je weer tijd aan het pikken van de baas etc.
Ga maar terug kijken.... Ik heb niks tegen mensen in loondienst.
Maar kom NIET met flauwekul aan zetten en ga als werknemer NIET anderen afzeiken over hún werkzaamheden, want dan krijg je de volle laag terug.
Laat maar zien waar iik neerbuigend heb gedaan over werknemers in het algemeen.
Ik voel weerzin voor de mensen die, in de baas zijn tijd afgeven op mensen die met mlm werken.
Waar komt die aversie vandaan voor mensen die bij/ voor een baas werken?
Ik zelf heb een eigen zaak, maar ik zal altijd respect hebben voor het eten wat ik vroeger als kind dankzij een zogenaamde ''loonslaaf'' op mijn bord had.
Helemaal juist.
Ik heb zelf de keuze gemaakt om te gaan ondernemen, met alle risico's vandien, maar ik heb ook respect voor de mensen die die keuze niet maken.
Prima.....
Hebben Eco en M ook respect voor de mensen die bij mlm betrokken zijn?
Hebben zij reele kritiek, en kunnen zij dat staven met bewijzen, over mlm?
Het tegenovergestelde is waar....
ALLE officiele bronnen verklaren dat er NIETS mis is met mlm..., MITS er bepaalde regels in acht worden genomen...
Interesseert de heren dat???
Wel nee... één of ander roddelsite is de "Waarheid"......
En ik snap niet dat je het zit goed te praten....
Oh, ja..., het is "jouw manier van discussieren niet".......
En ben ik nu boos?
Ja.
Maar DAT zijn nooit een lange rol spelen!!!
So be it