LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Student journalistiek op zoek naar ervaringen MLM
-
Student journalistiek op zoek naar ervaringen MLM
Hallo,
Een jaar geleden kwam ik via een collega terecht op een Amway bijeenkomst. Op het aanbod om ook mee te doen ben ik niet ingegaan, maar het is me wel bij gebleven. Vandaar dat ik een paar weken terug weer langs ben gegaan bij zo'n avond, alleen dit keer als journalist. Ik studeer namelijk journalistiek en ben bezig met een radio item rondom multilevel marketing en de manieren waarop dat soort bedrijven te werk gaan.
Het eerste deel heb ik af, maar daarin komen alleen mensen van Amway aan het woord. Dit zijn natuurlijk allemaal succesverhalen. Kritiek wordt meteen afgedaan met dingen als: "dat heb je waarschijnlijk op het internet gelezen, maar daar kan iedereen zomaar wat opzetten", of "het is een miljoenen business, hoe kan dat nou fout zijn?" Op dit forum wordt er veel gediscussieerd over MLM, en ik zie ook een hoop negatieve en kritische reacties. Vandaar dat ik dit bericht hier plaats. Is er misschien iemand die zijn ervaringen met MLM zou willen delen, een professionele mening kan geven over dit soort bedrijven, of iemand kent die slachtoffer is geworden?
Clemens
Een jaar geleden kwam ik via een collega terecht op een Amway bijeenkomst. Op het aanbod om ook mee te doen ben ik niet ingegaan, maar het is me wel bij gebleven. Vandaar dat ik een paar weken terug weer langs ben gegaan bij zo'n avond, alleen dit keer als journalist. Ik studeer namelijk journalistiek en ben bezig met een radio item rondom multilevel marketing en de manieren waarop dat soort bedrijven te werk gaan.