Dat is knap. Dus hij krijgt gratis producten van Amway die hij lekker mag verkopen? Natuurlijk betaalt hij aan Amway voor die producten. Het maakt niet uit of dat nou vooraf, achteraf, direct, indirect, whatever is. Je snapt best wat ik bedoel.De vertegenwoordiger stort helemaal niks bij amway. zelfstandig/ onafhankelijk vertegenwoordiger/distributeur..weet je nog??
Zeg ik dat dan? Woon je soms samen met Floris?!Produkten worden nooit direkt via het moederbedrijf door klanten afgenomen. Het gaat altijd via de distr.
@ ondernemer_2004:
Omdat het statistisch zo goed als onmogelijk is dat ze precies als eerste 10 de verkeerden aanspreken. Ze trekken dus conclusies op basis van voortschrijdend inzicht. Kennelijk hebben ze dan de markt verkeerd ingeschat.precies hetgeen je nu zegt. Het frappante is echter dat mensen niet altijd hetgeen doen wat nodig is om resultaat te hebben.
Als het nodig is om 100 mensen te vragen om klant te worden om daarmee er 20 te hebben, vragen ze in de praktijk 10 mensen om vervolgens 9 keer nee te horen en de conclussie te trekken dat het niet werkt.
@ Floris...:
Je onzinnige, a-sociale, domme opmerkingen beginnen me inmiddels aardig de keel uit te hangen. Dit is dan ook de laatste keer dat ik op een bericht van jou reageer.
"Ondernemer is ook een sociale, psychologische, economische (enzovoorts) aanduiding."
Als men in loondienst werkt dan voelt men zich dat natuurlijk niet, s*kkel, want dan zijn ze in geen enkel opzicht ondernemer. Het gaat ook niet zozeer om of iemand zich dat voelt, maar hoe men, de maatschappij, er tegenaankijkt. Je bent naast een meester in het lezen van zaken die er gewoon domweg niet staan en meester in het in de mond leggen van dingen die niet gezegd zijn ook nog meester in het verdraaien en verkeerd uitleggen van zaken die wel gezegd zijn.Klets toch niet zo dom: Men werkt in loondienst maar men VOELT zich sociaal, psychologisch en economisch ondernemer. Pfffff wat een gezwets.
Ja, en? Zoals ik al zei is MLM dan dus geen ondernemen, aangezien er niet aan de voorwaarden van ondernemerschap wordt voldaan. Daarnaast hangt het ook nog af van het perspectief waaruit je kijkt.Het gaat hier niet om MLM maar om het instituut onderneming !! Wanneer drijf je wel en wanneer drijf je GEEN onderneming ! DAT bedoel ik hier.
"Het is duidelijk dat jij nooit aan de grond hebt gezeten."
Als er hier 1 iemand is die domme, ongenuanceerde, ongefundeerde en onzinnige conclusies trekt dan ben jij het Floris. In ieder geval kun je je totaal niet inleven in andere mensen.En dat weet jij ???? Domme ongenuanceerde uitspraak.
Nee, ik mag mezelf econoom noemen op basis van mijn studie. Verder heb ik dit niet ter plekke bedacht of zo. Ik kan dit niet bewijzen maar ik heb dit echt niet lang geleden gehoord.Tuurlijk, je zult ook eens iets toegeven. Ik zou zeggen: Ga je gang dan ligt er een markt voor je open !! Ik vrees alleen dat je afzetgebied bijzonder beperkt is waardoor je geen droog brood zult verdienen. Maar ja, jij noemt jezelf econoom..........
Die bestaan niet, alleen domme antwoorden. En die van jou is er zo 1.Nog meer domme vragen ???
Zie reactie aan Kristina.Je blijft maar krom praten wat recht is.
Zijn klanten betalen wel aan hem: Hij staat immers op de markt ????Hij rekent met Amway af, net als met de sokkenfabriek. Ooit een marktkoopman gezien die jou spullen meegeeft en JOU met de leverancier laat afrekenen ???
Onzinnig gezwets, meer komt er bij jou echt niet uit he? Ik dacht dat ik hier al echt domme mensen gezien had, maar jij slaat werkelijk alles. Je breekt record na record in het maken van stomme opmerkingen. Ik snap dan ook totaal niet wat je hier eigenlijk komt doen. Mocht je nog eens een inhoudelijke reactie geven, dan reageer ik daar wel op, maar op dit soort onzinberichten, nee, daar ga ik verder geen tijd meer aan verspillen.Ik begrijp het inderdaad niet: Reden waarom ik op mijn 48ste niet meer hoef te werken, blablabla