LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Direct Selling, or Direct Marketing as it is sometimes called, simply means grass roots, face-to-face distribution of products. It’s used often to refer to door-to-door selling.

MLM - Multilevel Marketing is selling products by using independent distributors and allowing these distributors to build and manage their own sales force by recruiting, motivating, supplying, and training others to sell products. The distributors' compensation includes their own sales and a percentage of the sales of their sales group (downline). Another description is any business where payouts occur at two or more levels; i.e., if you make a sale, both you and the person above you will get a portion of the proceeds.enjoy demonstrating your products to a group of people (if required);

BRON: http://www.cybercitymommies.com/Glossary.html

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Je kunt er van maken wat je wil, jongen...., voor paal sta je toch al...! :lol:
Kijk, in de rebound toch nog een eigen definitie van wat direct selling vanuit mlm perspectief inhoudt.
Nee. Niet vanuit "mlm" perspectief.... LOL
Misschien de mening van Blair? :lol:
De discussie is hiermee ook gelijk tot een eind gekomen
Mijzelf zij dank! ik had toch al besloten dat je mijn tijd niet langer waard bent.... vandaag! :wink:
waar in de marketing gebruikelijk is om de term direct selling te gebruiken in die gevallen waar sprake is van een levering direct van de fabrikant aan de consument
"Jouw" marketing??? :? Je "specialiteit"....?
Voelt het goed, jullie met z'n 30 miljoenen er anders over denken dan de andere 69970000000 wereldburgers? En natuurlijk hebben JULLIE gelijk? JULLIE zijn de waarheid en het licht en het leven. Wat zullen jullie blij zijn om tot deze selecte groep van uitverkorenen te mogen behoren. En nog vinden jullie het raar om als sectarisch te worden aangemerkt?
Sorry dat je nu boos bent......
Doe maar kalm aan....... (Pas... de baas komt er aan...! 8) Even gauw "normaal" praten...! :D

Sterkte jongen..... prettige dag verder.
met vr. gr. SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

face-to-face distribution of products
Goed zo, Knullie....
Dank je voor je hulp....
Niet telephone-to-face...., niet PC-to-face....., dus! :lol:

Zie je...., Econixtrix...., zelfs je volgelingen logenstraffen je beweringen...!

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Niet telephone-to-face...., niet PC-to-face....., dus!

Zie je...., Econixtrix...., zelfs je volgelingen logenstraffen je beweringen...!
Je kortzichtigheid is verbluffend. Als ik jou opbel voor nóg zo'n fantastisch flesje amway gootsteenontstopper dan eindigt die verkoop bij de vnv uiteindelijk niet in de statistieken onder directe verkopen?

Denk je niet dat in de marketing de terminologie voor verkoopmethoden meer wordt gebaseerd op het traject dat de goederen afleggen dan hoe de tussenliggende schakels contact met elkaar onderhouden?

Volg de link eens die 'mijn logenstraffende volgeling' postte en kijk twee termen hoger dan waar we het nu over hebben. Daar vind je wat jij zoekt. Ondertussen pak ik de telefoon om face-to-face met mijn fabrikant in Engeland een direct sale overeenkomst tot stand te brengen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Al is de leugen nog zo snel.... de waarheid achterhaalt haar wel...! :lol:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Als ik jou opbel voor nóg zo'n fantastisch flesje amway gootsteenontstopper dan eindigt die verkoop bij de vnv uiteindelijk niet in de statistieken onder directe verkopen?
Kinderachtig spelletje, jongen......
Het eerste contact is al gelegd. face to face...! 8)
Denk je niet dat in de marketing de terminologie voor verkoopmethoden meer wordt gebaseerd op het traject dat de goederen afleggen dan hoe de tussenliggende schakels contact met elkaar onderhouden?
Nee. :wink:
Ondertussen pak ik de telefoon om face-to-face met mijn fabrikant in Engeland een direct sale overeenkomst tot stand te brengen.
In jouw geval meer "achterste-to-face".......? :lol:

En "JOUW" fabrikant? Blabla?

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Je gaat je gang verder maar....

"Knijp" er ff tussen uit...! :D

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Econometrist »

"Knijp" er ff tussen uit...!
Zeker face-to-face bij de slager een direct sale biefstukje halen voor vanavond? Of bij de buurtsuup je boodschappen halen? Vergeet dan niet het kassameisje goed aan te kijken, anders is het geen directe verkoop!!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Wist wel dat je uiteindelijk AH óók "directe verkoop" ging noemen..... :lol:

Bye, SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Wist wel dat je uiteindelijk AH óók "directe verkoop" ging noemen.....
Dat zou ik doen als ik jouw definitie zou volgen. Maar zoveel achterstand heb ik in mijn kennisontwikkeling nog niet opgelopen. Dat soort conclusies laat ik liever aan de qua scholing wat minder bedeelden en de secteleiders...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Maar zoveel achterstand heb ik in mijn kennisontwikkeling nog niet opgelopen.
Niet zo bescheiden....!
Jawel hoor! :lol:

En je weet zelf ook wel dat je flauwekul aan het vertellen bent toch?
Gewoon lekker een beetje zieken? Geef niks.
Er zijn er niet zoveel die je nog serieus nemen....
Als je maar t.o. je baas serieus doet toch?
Die zou die gekkigheid niet pikken van je..... :wink:
We hebben allemáál een uitlaatklep nodig en wanneer jij mlm-ers gebruikt om met jezelf weer in het reine te komen... so be it!

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Als ik jou opbel voor nóg zo'n fantastisch flesje amway gootsteenontstopper dan eindigt die verkoop bij de vnv uiteindelijk niet in de statistieken onder directe verkopen?
Het eerste contact is al gelegd. face to face...! .... EN het wordt bij die persoon door mijzelf bij hem thuis gebracht!!!!

EEEEENS zul je snappen waarom mlm werkt........ :roll:

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Het eerste contact is al gelegd. face to face...! .... EN het wordt bij die persoon door mijzelf bij hem thuis gebracht!!!!

EEEEENS zul je snappen waarom mlm werkt........
Ooit zul jij de discrepantie tussen deze twee zinnetjes doorzien....
Denk je dat meneer Heijn een tweede kruidenierswinkeltje had kunnen openen als hij elk boodschapje bij de klant thuis was gaan afleveren?

Mlm werkt misschien om je omgang met andere mensen op peil te houden, gezellig bij rijke mensen over de vloer te komen die zich te dure produkten kunnen veroorloven, maar als marketingmethode is het een icoon voor ineffectiviteit.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Hoe kwakzalverij zoals MLM producten worden verkocht kan je lezen via:

BRON: http://www.kwakzalverij.nl/php/display/ ... 0&iCatId=2
Laatst gewijzigd door mlmangel op 10 okt 2006 16:41, 2 keer totaal gewijzigd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Eco,

Je hebt voor de verandering VOLKOMEN gelijk.... en toont daarmee aan dat door je arrogantie je nog steeds niet ziet dat het een volkomen andere marketingmethode is!

Inderdaad.... AH had nooit zo groot kunnen worden..... tenzij hij misschien een programma was gestart dat elke klant die 10 klanten had aangebracht zijn eigen boodschappen gratis zou krijgen..... :lol:

Denk je dat ze DAN nog naar een "aanbieding" van een andere super rennen?
gezellig bij rijke mensen over de vloer te komen die zich kwaliteitsprodukten kunnen veroorloven, maar als marketingmethode is het ook een icoon voor effectiviteit.
Zoals je ziet heb ik het bovenstaande naar waarheid wat aangepast.. :wink: Ik had toch al eerder aangetoond dat producten helemáál niet duurder hoeven te zijn...? :roll:

Prettige dag,

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Even kort naar mlm,angel,
“Multilevel bedrijven”, (bedrijven die met een piramidale verkoopstructuur werken, zoals bijvoorbeeld Herbalife)
(En zoals bijv. de Shell....?)
die voedingssupplementen verkopen vormen hun klanten stelselmatig om tot verkopers. “Als u onze producten verspreidt”, zegt het verkoophandboek van een van deze bedrijven, ”dan bent u niet alleen maar aan het verkopen. U geeft nieuws door over producten waarin u gelooft, aan mensen waar u om geeft. Maak een lijst van mensen die u kent; u zult verbaasd zijn over het aantal. Deze lijst is uw eerste bron van potentiële klanten”.
Ja?
Een verkoopleider van een ander bedrijf stelt voor: “Weerleg alle bezwaren door op uw persoonlijke ervaringen te wijzen. Dat is het geheim om mensen te motiveren!”
Lees nog eens goed? "persoonlijke ervaringen".......
Dus die persoon doet dat ALLEEN wanneer hij POSITIEVE ervaringen heeft met de prod.!!!!!
Velen die de vitaminepreparaten proberen zullen ten onrechte denken dat ze geholpen zijn en doorgaan met ze te kopen, gewoonlijk tegen opgedreven prijzen.
Heb jij de arrogantie om te gaan bepalen wat een ander moet kopen?
Wat voor raar figuur ben je toch? :?
Het belangrijkste kenmerk waaraan het succes van kwakzalvers kan worden toegeschreven is wel hun vaardigheid om vertrouwen te winnen. Zelfs als ze toegeven dat een methode onbewezen is proberen ze dit te vergoelijken door te stellen dat het heden ten dage moeilijk en duur is om iets bewezen te krijgen tot genoegdoening van de Food and Drugs Administration. Als zij zelfvertrouwen en enthousiasme uitstralen zal dit aanstekelijk werken en het ligt voor de hand dat dit overkomt naar patiënten en hun geliefden.
Wat voor raar figuur ben je toch? :?
Enig idee hoe kritisch familie kan zijn?
Of heb jij alleen volgzame schaapjes in je familie? :lol:

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Inderdaad.... AH had nooit zo groot kunnen worden..... tenzij hij misschien een programma was gestart dat elke klant die 10 klanten had aangebracht zijn eigen boodschappen gratis zou krijgen.....

Denk je dat ze DAN nog naar een "aanbieding" van een andere super rennen?
En zeg eens, waarom zien we dan wel een tot wereldconcern uitgegroeide appie, maar geen grootgrutter die volgens de door jou geschetste werkwijze opereert? Is dat misschien omdat elke kruidenier begrijpt dat het.... niet werkt?
Zoals je ziet heb ik het bovenstaande naar waarheid wat aangepast..
Dat is de kurk waar de mlm op drijft; 'de waarheid een beetje aanpassen'. Vooral als er mensen moeten worden overgehaald zich in het systeem te laten trekken komt die werkwijze goed van pas.
Vandaar ook dat als je naar regelrechte feiten vraagt de anders zo overvloedige spraakwaterval in één klap droog staat. Naast deze 'een beetje aangepaste werkelijkheid' hoor je namelijk verder helemaal NIETS.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Ben je een beetje "doof".... Econogsteedsnix....,

Het is aan jullie om te bewijzen dat mlm niet eerlijk is......
Maar hoe doe je dat?
Niet door leugens hier neer te pennen....
Vandaar dat ik jouw "waarheid" heb aangepast naar de echte waarheid...!
Anders zou ik het recht hebben om leugens over jou hier neer te pennen... en dat zou onrechtvaardig zijn.... hoewel jullie het óók niet zo nauw nemen met de waarheid! :roll:
En zeg eens, waarom zien we dan wel een tot wereldconcern uitgegroeide appie, maar geen grootgrutter die volgens de door jou geschetste werkwijze opereert? Is dat misschien omdat elke kruidenier begrijpt dat het.... niet werkt?
Wat maak je nu domme opmerkingren, man?
Dus omdat géén super het introduceert.... is dat het bewijs dat het niet werkt?
Is dat misschien omdat elke kruidenier begrijpt dat het.... niet werkt?
Oh...., ze hebben jou eerst fff gebeld of dat een mogelijkheid is....? 8)
Tjonge, die arrogantie zit je pittig in de weg.... :?
En wat denk je dat de super probeert te bereiken met hun spaaracties? Klantentrouwheid...!
En ze zouden maar wat graag invoeren.... wat WIJ al hebben...!
Heet bij ons het APAS!
Automatisch Produkt Aanvullings Systeem.......
Er wordt bijgehouden hoelang een klant doet met een product.... en vóórdat het op is wordt er automatisch geleverd! :lol:
Oh..., wat zouden ze dat graag willen invoeren..., maaar ze MOGEN het niet!!!! Waarom denk je dat ze alles van je registreren?
Wanneer ze een manier hebben waarop het WEL mag... is alles er al voor klaar!
Dat is de kurk waar jij op drijft
Schunnige insinuaties..... Dat is waar jij op drijft.
Misschien dat je zo'n behandeling gewend bent van je fam. en relaties? Kan zomaar!
Vooral als er mensen moeten worden overgehaald zich in het systeem te laten trekken

Leg nog eens uit wat het nut daar van is...., want dat ben ik ff kwijt...! :roll: (lullige opmerkingen, hè?)
Vandaar ook dat als je naar regelrechte feiten vraagt de anders zo overvloedige spraakwaterval in één klap droog staat. Naast deze 'een beetje aangepaste werkelijkheid' hoor je namelijk verder helemaal NIETS.
Ik zeg niet gauw dat iemand "domme" vragen stelt...., maar jij bent het levende bewijs dat "een dwaas méér kan vragen dan een wijze kan beantwoorden"....! :lol:

Prettige dag verder en verzin nog maar een paar sprookjes..! :oops:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Zoals reeds bekend gemaakt is de C1000 detailhandelsomzet tot en met het derde kwartaal 2005 gestegen met 0,6% van € 2.953 miljoen in 2004 naar € 2.970 miljoen.
Ach..., dan doen we het nog niet zo slecht.... 8)

SBI

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Walter van V »

Het is aan jullie om te bewijzen dat mlm niet eerlijk is......
tja... en dat zal wel zijn omdat de voorstanders het nog steeds niet kunnen klaar spelen te bewijzen dat mlm WEL eerlijk is...

jongens jongens en in al die pagina`s zijn we eigenlijk wat dat bewijs betreft dat het WEL eerlijk is niets opgeschoten....
Quote:
Vandaar ook dat als je naar regelrechte feiten vraagt de anders zo overvloedige spraakwaterval in één klap droog staat. Naast deze 'een beetje aangepaste werkelijkheid' hoor je namelijk verder helemaal NIETS.

Ik zeg niet gauw dat iemand "domme" vragen stelt...., maar jij bent het levende bewijs dat "een dwaas méér kan vragen dan een wijze kan beantwoorden"....!

volgens mij zijn de voostanders degeen die begonnen zijn met de vraag....toch?? zie naam van dit topic...

Gesloten