LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Het is aan jullie om te bewijzen dat mlm niet eerlijk is......
Ik dank je vriendelijk. Aan omgekeerde bewijslast heb ik geen behoefte. Ga jij die 2 miljoen (naar jouw zeggen) distributeurs in jouw organisatie die niets doen maar eens uitleggen dat ze toch in een geweldig systeem gestapt zijn. IK heb er geen belang bij, JIJ hebt de nieuwe zieltjes nodig, dus laat jij die hier maar eens wat zien. Ik heb de gemiddelde inkomsten bij deze geweldige kans van 100 dollar per maand recent nog voorgerekend.
Het aantal distributeurs bij jullie daalt niet, dus óf die inactieve mensen wordt jaarlijks toch hun bijdrage afgetroggeld, óf ze worden jaarlijks vervangen door 2 miljoen nieuwe inactieven die wel hun centjes mogen afdragen. Kies jij maar. En maak die nieuwe mensen in je downline toch vooral wijs dat het er allemaal toch wel eerlijk aan toe gaat...
Wat maak je nu domme opmerkingren, man?
Dus omdat géén super het introduceert.... is dat het bewijs dat het niet werkt?
Ik zeg niet dat de super het moet introduceren, ik vraag me af waarom de mlm-er het niet introduceert? Het is toch zo'n geweldig systeem? Een enorme markt, de jaarcijfers van de appies en de laurussen laten dat uitgebreid zien, en de mlm doet er helemaal niks mee? Is de mlm niet geïnteresseerd om zo keiharde afzetmarkt van de gevestigde ketens een stukje af te romen? Dat kan toch geen probleem zijn voor zo'n degelijk systeem? Of kiest de mlm dan toch liever voor het zoveelste vruchtendrankje met magische bijwerkingen?
Quote:
Zoals reeds bekend gemaakt is de C1000 detailhandelsomzet tot en met het derde kwartaal 2005 gestegen met 0,6% van € 2.953 miljoen in 2004 naar € 2.970 miljoen.

Ach..., dan doen we het nog niet zo slecht....
Het is maar waar je tevreden mee bent. Eén supermarkt in ons kleine kikkerlandje dat in een kwartaal al de halve jaaromzet draait van jouw totale, 18 landen omvattende, wereldnetwerkclubje. En zo hebben we nog een hele trits supermarkten. Het is maar waar je je aan wilt spiegelen. Om nu met je hele wereldbedrijf exact de helft van de omvang te hebben van één van de winkeltjes in één van de 18 landen waar je zelf actief bent. Jij noemt het 'zo slecht nog niet', maar ik zou meer zeggen 'de lat ligt niet echt hoog'. Maar die laatste conclusie is dan ook kort samengevat de story of your life...

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Een andere veelgehoorde bewering is dat je met MLM een passief inkomen op kunt bouwen. Hiermee wordt bedoeld dat je zonder eigen inspanning toch een inkomen hebt als gevolg van de verkopen in je downline. In werkelijkheid stopt echter ruim 50% van de distributeurs er na 1 jaar mee. Na 5 jaar is zo'n 95% ermee gestopt. Dit betekent dat er continu gewerkt moet worden om de downline in stand te houden. Terzijde: Om dit in enig perspectief te zetten: van nieuw opgerichte ondernemingen is ongeveer de helft er na 5 jaar mee gestopt (bron: http://www.hba.nl/index.cfm/17,304,25,27,html) en zeker niet 95% zoals MLM aanhangers vaak beweren (zodat hun voorstel er niet minder slecht uitziet dan andere zakelijke kansen).
BRON: http://mlmwaarheid.50megs.com/lf1.htm

paki
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 aug 2004 20:47

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door paki »

MLM is inderdaad hard werken. En als je dat wil doen kun je er een mooi inkomen mee opbouwen. Iemand die zegt dat het niet werkt heeft het nooit gedaan.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Walter van V »

idd het is gewoon hard werken, zoals elke zelfstandig ondernemer doet...
En niet iedereen is in de wieg gelegd voor het ondernemersschap.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Nou.... ik had gezegd dat jullie nog een paar sprookjes moeten verzinnen.......? Jullie hebben je best gedaan.... :lol:
Het "grote Duimzuigen" is weer begonnen....
Gewoon weer dezelfde kletskoek.
Het is aan jullie om te bewijzen dat mlm niet eerlijk is......

Nee.
Jullie klagen en beschuldigen. Wij niet.
tja... en dat zal wel zijn omdat de voorstanders het nog steeds niet kunnen klaar spelen te bewijzen dat mlm WEL eerlijk is...
Jawel.... omdat ik het zeg! :wink:
jongens jongens en in al die pagina`s zijn we eigenlijk wat dat bewijs betreft dat het WEL eerlijk is niets opgeschoten....
Zie boven.
volgens mij zijn de voostanders degeen die begonnen zijn met de vraag....toch?? zie naam van dit topic...
Lees nog eens goed, jochie.....:
"TEGENSTANDERS...., bewijs eens dat mlm oplichting is......"
En dat ging niet zo best hè, dames....? :oops:
JIJ hebt de nieuwe zieltjes nodig
Nee. Wij hebben mensen nodig die zelf na kunnen denken!!! 8)
Ik heb de gemiddelde inkomsten bij deze geweldige kans van 100 dollar per maand recent nog voorgerekend.
Ja, ja...., dat gegoochel hebben we geprobeerd te volgen......
Inclusief het vermenigvuldigen met je schoenmaat! :twisted:
En maak die nieuwe mensen in je downline toch vooral wijs dat het er allemaal toch wel eerlijk aan toe gaat...
Zolang jij geen poot hebt om op te staan met "bewijzen" van het tegendeel.... is dat een eitje...! :wink:
Ik zeg niet dat de super het moet introduceren, ik vraag me af waarom de mlm-er het niet introduceert? Het is toch zo'n geweldig systeem?
Hé Dombo.....! Wat doen wij dan????
Wanneer je ongeveer 10 klantjes hebt heb je je eigen inkopen gratis....!
Wist je dat toch niet?
(Voor jou geldt het aanbod niet!)
Of kiest de mlm dan toch liever voor het zoveelste vruchtendrankje met magische bijwerkingen?
En voor koffers, magnetrons, zeep, tandpasta, fiesten, reizen, verzekeringen, sierraden (al of niet magnetisch) waterfilters, kleding, kantoorartikelen, PC's....
Ben je onderhand klaar met je flauwekul?
Zit het liegen jullie in het bloed? Dan kun je géén mlm-er worden hoor....! :lol:
Eén supermarkt-
keten...... 8)
18 landen omvattende
80 landen en gebiedsdelen.
Om nu met je hele wereldbedrijf exact de helft van de omvang te hebben
€ 100 miljard??? :shock: :shock: :shock:
Een andere veelgehoorde bewering is dat je met MLM een passief inkomen op kunt bouwen. Hiermee wordt bedoeld dat je zonder eigen inspanning toch een inkomen hebt als gevolg van de verkopen in je downline.
Nee. Je weet er NOG steeds geen zak van..... :cry:
zonder eigen inspanning? Na hard gewerkt te hebben..... Een soort van pensioen.
Dit betekent dat er continu gewerkt moet worden om de downline in stand te houden.
Stilstand is achteruitgang. :wink:
Terzijde: Om dit in enig perspectief te zetten: van nieuw opgerichte ondernemingen is ongeveer de helft er na 5 jaar mee gestopt (bron: http://www.hba.nl/index.cfm/17,304,25,27,html) en zeker niet 95% zoals MLM aanhangers vaak beweren (zodat hun voorstel er niet minder slecht uitziet dan andere zakelijke kansen).

weer gezwam.
Er zijn geen mlm-ers die beweren dat 95% van de nieuwe bedrijven er niet meer zijn na 5 jaar. Je blijft achterlijke beschuldigingen uiten.... :lol:
En bedankt voor de link....
Toen een mlm-er dit getal noemde (50%) werd hij uitgelachen door de Ecobiel...! :lol:
En dat gaat aardig op in bepaalde mlmbedrijven. 50 Tot 80% vernieuwt hun lidmaatschap......
Iemand die zegt dat het niet werkt heeft het nooit gedaan.
Of was te lui om te werken, Paki! :lol:
En niet iedereen is in de wieg gelegd voor het ondernemersschap.

Dat is waar Walter, maar er is verschil tussen "ondernemerschap"en "ondernemerschap"....
De boekhouder in loondienst die voor eigen rekening nog wat admini doet .... is óók een ondernemer maar hij zou zich misschien niet lekker voelen aan de top van een bedrijf met 100 man....!
Alles in perspectief, jongen... :)

Prettige avond weer samen... en verzin nog maar wat, Ecotrix..... en die Angel wil ik ook nog wel een keertje m-"angel"-en... 8)

So be it

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Walter van V »

De boekhouder in loondienst die voor eigen rekening nog wat admini doet .... is óók een ondernemer maar hij zou zich misschien niet lekker voelen aan de top van een bedrijf met 100 man....!
en toch wordt bij werven van downline veelal gepropageerd dat IEDEREEN het kan... nu zeg je idd zelf dat niet iedereen het kan. Dank je wel. Waar mee je dus bevestigd dat veel mlm bedrijven hun potentiele downline voorliegen.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Het is moeilijk om aan te nemen dat jij een volwassen kerel bent, sobeit. Je puberale reacties zou je eerder verwachten terug vinden in een brugklas dan bij een kerel die tegen zijn pensioen loopt.

Ik heb weinig behoefte ze stuk voor stuk af te lopen. En zoals eerder gezegd heb ik ook weinig behoefte aan een omgekeerde bewijslast, omdat het mijn stelling zou zijn mlm niet deugt. In feite is het de mlm die al 60 jaar roept dat ze iets fantastisch hebben en mensen zoals ik niets anders doen dan zich af vragen of we dat dan ook ooit een keer te zien zullen krijgen? En zeker JIJ slaagt er niet in dat te laten zien. Een beetje flink doen over astronomische omzetcijfers of aantallen deelnemers die er al in geloven zegt me helemaal niets. En mijn berekening over wat die grote aantallen deelnemers er dan aan overhouden na aftrek van kosten en belastingen zegt jou weer helemaal niets. Althans, daarover hou jij je maar van de domme. Je suggestie dat deze berekening je boven de pet gaat geeft een indruk van het niveau van scholing dat je in de rekenkunde hebt genoten. Voor de buitenwereld is dit vervolgens weer een indicatie op welke doelgroep de mlm zich richt.

En passant trek je nog even de gehele mlm omzet van 100 miljard naar jouw eigen bedrijf toe, terwijl jij natuurlijk ook wel weet dat dit maar 6 miljard is, de helft van de door jou genoemde supermarkt. Dat hiervoor de markt moet worden aangeboord in maar liefst 80 landen (geen 18 zoals ik abusievelijk meldde) maakt dit des te schrijnender, zeker als je bedenkt dat in ons land nog zeker 6 van zulke supermarktketens zijn en ons landje niet bepaald de grootste van die 80 zal zijn. Je mag gerust aannemen dat er in die 80 landen zo'n 500 vergelijkbare supermarktketens actief zijn die stuk voor stuk 2 keer zo groot zijn als jouw mlm tokootje. Je vergelijkt dus met een sector waar je met nog geen promille in omvang totaal in het niet valt. Om je hieraan te spiegelen indiceert dat je geen flauw benul hebt van verhoudingen en dat je blind vaart op de mooi voorgestelde cijfers op je bedrijfspresentaties.

Van de 3,5 miljoen mensen die bij jullie langs de deuren gaan, valt jaarlijks 2 miljoen om. Ondanks dat lezen we op de website, en vertel jij aan je prospects, dat het een geweldige kans is waar mensen beslist aan mee moeten doen. Toch weet je dat ook volgend jaar weer 2 miljoen mensen inactief zullen zijn en moeten worden vervangen. Hoe je het ook wendt of keert, voor 2 miljoen mensen is er al helemaal geen perspectief en voor de rest is het dan nog steeds geen vetpot. Nogmaals, ik voel me niet geroepen om oplichting aan te tonen, maar als jij weer eens tegen een nieuwe prospect de kansen in de mlm staat te promoten kom je wel erg in de buurt van dit forum topic.

Met het aanhalen van je kinderlijke verbasteringen ben ik weer terug bij het begin van deze post.

Hoewel deze hele discussie niet zal leiden tot een antwoord op de vraag wie er nou gelijk heeft of niet geeft hij wel een helder inzicht in wat voor soort types zich nu bezighouden met mlm. En empirisch valt snel genoeg te onderzoeken wat deze types nou zoal hebben klaargemaakt in 60 jaar mlm geschiedenis en de mondiale betekenis die mlm voor de wereldeconomie heeft. De conclusie dat het over het algemeen wel snor zit met het gezonde verstand van de wereldburger ligt voor de hand.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

@ Walter,
en toch wordt bij werven van downline veelal gepropageerd dat IEDEREEN het kan... nu zeg je idd zelf dat niet iedereen het kan. Dank je wel. Waar mee je dus bevestigd dat veel mlm bedrijven hun potentiele downline voorliegen.
Niet Eikelen, graag.
Iedereen KAN het!
Er is een verschil tussen 100 man ONDER je of 100 man in je downline!!!!!

En liegen...?
Daar zijn jullie goed in....!

En Econixnie, voor jou maak ik geen tijd meer.
Moet de deur uit.
Je nonsens kijk ik later wel een keer na! (En dan je voor je billen geven! :lol: )

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Ecodubbelnix,

Heb je epistel ff doorgekeken.....
Inderdaad dubbelnix.......! :lol:

Zelfde flauwekul die je altijd al verkondigt.
Je leeft je maar uit.

SBI

En je getalletjes niet kunnen volgen?
Klopt....
Appels en peren optellen en dan weer delen door die bekende schoenmaat......? Laat maar zitten. :shock:

Het is je uitgelegd, maar je snappertje heeft al een tijd niet te eten gehad, zeker?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Ik hecht meer waarde aan het oordeel van deze beide heren...! :lol:

http://www.whywewantyoutoberich.com/med ... elease.doc

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door mlmangel »

En wat staat er in hun boek dat net verschenen is betreffende MLM? In het persbericht is er sprake van "financial education", wat is de link met MLM?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Trouwens die Kyosaki, op zijn website http://www.richdad.com beweerd hij dat dit boek op de 2de plaats staat bij Amazon, nu blijkt dat dit niet waar is :shock: Ga maar kijken op Amazon.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Walter van V »

The rich are getting richer but America is getting poorer. The middle class is disappearing and America is becoming a two-class society. Soon you will be either rich or poor. We want you to be rich and are offering our readers the financial education they need to achieve that goal.”
jongens wat een simplistische benadering...
En wat staat er in hun boek dat net verschenen is betreffende MLM? In het persbericht is er sprake van "financial education", wat is de link met MLM?
nou niets denk ik, want beide heren hebben een achtergrond als project-ontwikkelaar/onroerend goed magnaat (the best way to go denk ik zelf..!)
Laatst gewijzigd door Walter van V op 11 okt 2006 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Trouwens, die Kiyosaki, is toch verbonden met Amway, niet? Geen wonder dat zijn boeken zo goed verkopen, al de Amway IBO's zullen zijn boeken wel kopen, op "aanraden" van hun upline. Dit natuurlijk om hen toe te laten "zelfstandig" te denken.

Interessante info over Kiyosaki is te lezen via: http://www.johntreed.com/Kiyosaki.html

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Walter van V »

What business has Kiyosaki ever made a profit in? With regard to his 26 million books, he is not a businessman. He is only an author. The businessmen generating those sales and profits are his publishers.
dit vind ik wel een leuk stukje, maar voor de oplettend lezer zijn er meer...

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Hey, wist je dat je op Amazon het MLM boek Being the Best You Can Be in Mlm kunt kopen voor $US 0.27... Yep, 27 cents! :shock:

Moet zelfs voor een MLM inkomen wel haalbaar zijn ...

Of is dit nog de prijs van 60 jaar geleden, toen MLM'ers ook beweerden dat het de snelst groeiende industrie was/is? En dus na 60 jaar nog steeds de snelst groeiende industrie is? Wel gek dat ze nu, na 60 jaar de snelst groeiende industrie te zijn, nog steeds slechts een totale omzet hebben kleiner dan enkele multinationals samen. En toch met miljoenen distributeurs en klanten.... Als MLM de snelst groeiende industrie is, waarom komt dit dan niet in het nieuws? Aha, omdat ze bescheiden zijn natuurlijk :wink:

Of zou het zijn dat ze op economisch vlak eigenlijk verwaarloosbaar zijn, daar de producten amper aan echte klanten verkocht worden, maar vnl. aan de distributeurs zelf? Die dan ook nog aangeraden worden allerlei boeken en CD's te kopen tijdens de seminaries. Kassa!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Trouwens, als antwoord op de topicvraag, lees de thread over Energetix. Daarin is overduidelijk aangetoond dat op de website van Energetix beweringen staan die onwaar zijn. Dit met als doel potentiële kopers te overtuigen producten te kopen aan de hand van onwaarheden, ongefundeerde uitspraken en verdraaiingen van onderzoeken en/of uitspraken van onderzoekers. Dit is misleiding.

Misleiding op het vlak van financiële mogelijkheden en misleiding betreffende de werking van de producten die verkocht worden is typerend voor MLM.

Misleiding met commerciële doelstellingen is oplichting.

En daarom is MLM oplichting.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 11 okt 2006 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Refererend aan de topictitel, het volgende.

Ik ga helemaal niets bewijzen. Ik wens mezelf niet als tegenstander van MLM betiteld te zien, ik zou er namelijk voor zijn, wanneer ik in al die mlm-topics zinnige en bruikbare argumenten had gevonden om met MLM te beginnen.

Ik geef niets om luxe, wil gewoon een beetje prettig leven, en daarbij heb ik mlm niet nodig.

De topic starter vergeet 1 ding: hij of zij zoekt een excuus om mensen legitiem op deze wijze een poot uit te draaien. Mij niet gezien: ik heb vaak genoeg aangegeven dat ik de spullen die via mlm door de strot van de kopers worden geduwd, in de reguliere handel kwalitatief gelijkwaardig, maar wel stukken goedkoper aantref.

Nu heb ik toch een argument gegeven terwijl ik dat niet van plan was.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Wat een stortvloed van loze woorden....... :roll:

Zelfs Bodemloze brengt eens wat in......
Argumenten? Ho maar!
Verklaart gewoon iedereen voor debiel die klant is bij een mlm-er.... want hij/zij krijgt het door hun strot geduwd!!!!
Nu heb ik toch een argument gegeven terwijl ik dat niet van plan was.
Weg flutargument dus!!! :lol:
En ik zou een excuus zoeken om "mensen legitiem op deze wijze een poot uit te draaien"?
DAT noem IK nu simplistisch! :wink: Er is geen moer aan om jullie een poot uit te draaien.... Allemaal schoten voor open doel:...! :D

En dan komt Lulletje Rozenwater nog eens...:
jongens wat een simplistische benadering...
En dan praat ie over het duo Trump en Kyosaki...! :lol:
Helemaal gelijk, natuurlijk....Trump is wat simpel.....
Zijn "imperiumpje" stelt niks voor in de totale wereld economie, toch? :lol:
Kennen jullie het broodje aap verhaal nog van Trump en mlm....?
Nog vaker gebruikt door de tegenstanders dan door de voorstanders..!

En nu blijkt dat Trumpie toch wel wat welwillend staat t.o. mlm?

Maar DAT doet zeer!! :lol: :lol: :lol:

En DAAR ging dit hele verhaal over...!
Nijd dat weer enkele zakenmensen zich pro-mlm tonen....!


En Kyosaki alleen maar een auteur?
Wat een kletskoek! Blablabladieblaai! :lol:
Ja, wordt een holmaatje van Trumpie...., die natuurlijk OOK opeens niks meer voorstelt!

En John T. Reed heeft een beetje broodnijd t.o. Kyosaki?
Zijn eigen toko aan het promoten?
Laat ik dan maar kijken naar Trupie en niet naar J.T. reet.

En Kyosaki verbonden met Amway...?
Ja? Toon dat eens aan, oh, Grote Verzinner? (Staat ook voor GetVerderrie!)
En dat zijn bijv. Arnold Vanderlyde en Hans van Breukelen en Michail Gorbatsjov ook? Omdat zij spreken voor mlm-ers?
(En daar betalen mlm-ers wel € 20.00 toegang voor...... Belachelijk duur! Enig idee wat dat normaal kost, jongens??? :lol: )

SBI
Ik ga wat minder tijd aan jullie besteden, want om nou een drietal, OK, viertal horken zoveel tijd te gunnen, is wat bizar...!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Trouwens die Kyosaki, op zijn website http://www.richdad.com beweerd hij dat dit boek op de 2de plaats staat bij Amazon, nu blijkt dat dit niet waar is
heeft die sch*ft van een Kyosaki dat laten staan op zijn site?
En zijn boek STAAT helemaal niet meer op de 2e plaats?? :shock:

Als ik jou was zou ik GAUW naar Trump schrijven of hij wel goed bij zijn hoofd is om met zo'n tiller in zee te gaan....!!! :lol:

SBI
Gewoon lachwekend wat jullie uit de kast trekken om iets of iemand, in feite alles wat ook maar ruikt naar mlm,... zwart te maken!!! :lol:

Gesloten