Ik dank je vriendelijk. Aan omgekeerde bewijslast heb ik geen behoefte. Ga jij die 2 miljoen (naar jouw zeggen) distributeurs in jouw organisatie die niets doen maar eens uitleggen dat ze toch in een geweldig systeem gestapt zijn. IK heb er geen belang bij, JIJ hebt de nieuwe zieltjes nodig, dus laat jij die hier maar eens wat zien. Ik heb de gemiddelde inkomsten bij deze geweldige kans van 100 dollar per maand recent nog voorgerekend.Het is aan jullie om te bewijzen dat mlm niet eerlijk is......
Het aantal distributeurs bij jullie daalt niet, dus óf die inactieve mensen wordt jaarlijks toch hun bijdrage afgetroggeld, óf ze worden jaarlijks vervangen door 2 miljoen nieuwe inactieven die wel hun centjes mogen afdragen. Kies jij maar. En maak die nieuwe mensen in je downline toch vooral wijs dat het er allemaal toch wel eerlijk aan toe gaat...
Ik zeg niet dat de super het moet introduceren, ik vraag me af waarom de mlm-er het niet introduceert? Het is toch zo'n geweldig systeem? Een enorme markt, de jaarcijfers van de appies en de laurussen laten dat uitgebreid zien, en de mlm doet er helemaal niks mee? Is de mlm niet geïnteresseerd om zo keiharde afzetmarkt van de gevestigde ketens een stukje af te romen? Dat kan toch geen probleem zijn voor zo'n degelijk systeem? Of kiest de mlm dan toch liever voor het zoveelste vruchtendrankje met magische bijwerkingen?Wat maak je nu domme opmerkingren, man?
Dus omdat géén super het introduceert.... is dat het bewijs dat het niet werkt?
Het is maar waar je tevreden mee bent. Eén supermarkt in ons kleine kikkerlandje dat in een kwartaal al de halve jaaromzet draait van jouw totale, 18 landen omvattende, wereldnetwerkclubje. En zo hebben we nog een hele trits supermarkten. Het is maar waar je je aan wilt spiegelen. Om nu met je hele wereldbedrijf exact de helft van de omvang te hebben van één van de winkeltjes in één van de 18 landen waar je zelf actief bent. Jij noemt het 'zo slecht nog niet', maar ik zou meer zeggen 'de lat ligt niet echt hoog'. Maar die laatste conclusie is dan ook kort samengevat de story of your life...Quote:
Zoals reeds bekend gemaakt is de C1000 detailhandelsomzet tot en met het derde kwartaal 2005 gestegen met 0,6% van € 2.953 miljoen in 2004 naar € 2.970 miljoen.
Ach..., dan doen we het nog niet zo slecht....