Madeleine,Maar de downline is wel ingestapt en heeft al betaald en die centjes heb jij al weer ontvangen als bonus, dus het maakt niet uit of de downline wel of niet verdient. Je bent alleen maar bezig om nieuwe instappers te vinden. Of iemand wel of geen talent heeft om iets te kopen is absoluut niet relevant bij MLM.
De downline stapt in en betaalt aan het moederbedrijf het inschrijfgeld (bij HBL €108). Ik ontvang dus helemaal niks als bonus..lees maar de andere threads. Het maakt daarom wel degelijk uit of mijn downline verdient. Ik verdien pas bonussen/royalties als mijn downline omzet maakt!!
Een goede distributeur is niet alleen maar bezig met nieuwe distributeurs vinden. Je vindt een balans tussen klanten (winst) en downline (bonussen).
Voor de tigste keer: Er wordt een selectieprocedure gehanteerd, "verkooptalent" zoeken we niet. Integriteit, bereidheid om hard te werken, affiniteit hebben met gezondheid, voeding, heeft bij ons de prioriteit! Stap je in met het idee van "5 uurtjes per week werken, 5000 euro verdienen" nou, vergeet het maar...blijf dan maar zitten waar je zit.