Inderdaad KeesJan, je maakt rare sprongen. Ik heb nog geen enkel onderbouwd argument van jou of een van de tegenstanders gezien. Ja, ze schreeuwen wel hard, maar het is allemaal gebaseerd op allerlei theorieen. Kom eens met feiten. Want jij neemt iemand die hoog van de toren blaast maar niks bewijst toch ook niet serieus?!Een kat in het nauw maakt rare sprongen
@nieuw: Ik geloof dus geen snars van wat je beweert. Eerst loop je te vertellen dat je in een baan werkt waar je mensen belazerd (dat op zich ben ik bereid te geloven) en vervolgens doe je een ongefundeerde uitspraak over dat MLM te maken heeft met misleiden. Klinkt mij een beetje in de oren als ' ik ben lieg altijd', oftewel de uitspraak spreekt zichzelf tegen. Want in dat geval is de uitspraak 'ik lieg altijd' dus ook een leugen, wat dus betekent dat het geen leugen is, wat betekent dat het wel een leugen is, wat betekent....
Oftewel het zoveelste argument tegen MLM dat niet onderbouwt KAN worden zonder ingewikkelde theorieen die barsten van de (foutieve) argumenten.
En om nog ff op KeesJan terug te komen: Op de man spelen is hier schering en inslag. Mogen de voorstanders van MLM jullie tactieken (die met name door econometrist worden toegepast) ook eens een keertje gebruiken?! En als dat niet mag: Mijn excuses