De kern van al deze rotzooi is nog steeds: mensen laten denken dat het geweldig is, ze oplichten en achteraf zeggen "eigen schuld". En zo hypocriet als je bent zit je ook nog eens op een website waar dergelijke misstanden aan de kaak worden gesteld als je zelf eens opgelicht wordt. Hoe bestaat het!
Nee, we staan open voor discussie. Het zijn de MLM mensen die hun oordeel vooraf al hebben opgemaakt. Jaja...
Zo'n discussie heeft toch geen enkel nut?!
Vooruit, nog eentje dan:
Wanneer het spel net begint en je de eerste bent kom je aan de top en kan je wellicht iets verdienen. Veelal kom je echter midden in het spel binnen. Binnengehaald door iemand die veel hoger zit in de top. Het is net als in het echte leven: aan de top zit je goed, daaronder ben je de klos.
Typisch geval dat je er geen snars van snapt en je duidelijk geen enkele moeite hebt genomen om te kijken naar de verschillen tussen MLM en pyramidespelen. En dan verwacht je dat ik WEL die moeite ga nemen?!
Typisch geval dat je er geen snars van snapt en je duidelijk geen enkele moeite hebt genomen om te kijken naar de verschillen tussen MLM en pyramidespelen.
Leg het dan uit!!!
Maar dat wil je niet. Liever zeg je dat anderen er geen snars van snappen zodat je niks hoeft uit te leggen.
Tja, dat krijg je als je gelooft in slapend rijk worden: Je koopt een kasteel (dromen heeft echt wel wat) en je moet het uithuren om het te kunnen betalen. Straks pakken ze die lelijke eend ook nog af wegens betalingsachterstand (jammer, het was dus geen droom maar een nachtmerrie).
En voor keesjan: Ga es ff rondsnuffellen op dit forum jochie, d'r staat al zat op. En ik denk dat elk weldenkend mens allang doorheeft wie er gelijk heeft (en dat is een open deur, dat weet ik ook wel, maar de tegenstanders hebben het al zo moeilijk en ik help graag de zwakkeren in de maatschappij)
Ok, dus een MLM'er die beweert cash een dure auto te hebben gekocht wordt zonder meer geloofd, maar als ik zo'n bewering maak dan kan dat niet waar zijn. Het toont wel aan hoe de gemiddelde MLM'er hier denkt en conclusies trekt...
dat krijg je als je gelooft in slapend rijk worden
Daar geloof ik niet in. En ik begrijp ook niet waar je die stelling op baseert.
En ik denk dat elk weldenkend mens allang doorheeft wie er gelijk heeft
Ok, dus een MLM'er die beweert cash een dure auto te hebben gekocht wordt zonder meer geloofd, maar als ik zo'n bewering maak dan kan dat niet waar zijn. Het toont wel aan hoe de gemiddelde MLM'er hier denkt en conclusies trekt...
Hm... Wie trekt er hier een conclusie?!
Ik heb toch sterk de indruk dat niemand die verhalen die je hier aanhaalt zondermeer gelooft en toch trek je de conclusie dat dat wel zo is. Vreemd.
Ik heb toch sterk de indruk dat niemand die verhalen die je hier aanhaalt zondermeer gelooft en toch trek je de conclusie dat dat wel zo is.
Het is maar 1 verhaal dat ik aanhaal, op de vorige pagina. Zie jij ergens een reactie op dat bericht? Zie jij ergens een reactie van iemand die zegt dat hij dat niet gelooft?
Vervolgens maak ik zo'n zelfde type claim, en hup, allemaal reacties dat het niet echt is enzovoorts.
En dan trek jij de conclusie dat niemand hier het eerste verhaal gelooft? Op basis waarvan? Het gebrek aan reacties daarop? Maakt jou dat dan anders dan ondergetekende, die op basis van datzelfde gebrek aan reacties juist het tegenovergestelde concludeert, omdat op mijn bericht WEL gereageerd werd? Dat vind ik nou vreemd.
Zou het misschien kunnen zijn dat het is omdat we van jou inmiddels WETEN dat je claim onzin is?! En bij die ander weten we dat niet, dus heeft die het voordeel van de twijfel?!
Verhalen van "rijk worden" zijn allemaal aangedikt. Ik ben echt niet onder de indruk van "cash+auto", want dat kunnen veel mensen die werken zich ook wel veroorloven. Er zullen gerust wel mensen zijn die met MLM goed verdiend hebben, maar het is net als in de Lotto: geluk is met de dommen. Over het algemeen verliezen mensen alleen maar. Ik zal nooit met spellen meedoen waarbij alleen bepaalde type mensen kunnen winnen. In het leven wil je graag zekerheid. Je gezin moet ook eten.
Ik heb nog steeds geen cijfers gezien waaruit blijkt dat MLM echt zo geweldig is en tenminste evenveel verdient als reguliere banen. En nee, ik ben niet geïnteresseerd in de rijkdom van 1 persoon. Dat zegt namelijk helemaal niks. Dat is zo'n beetje hetzelfde als beweren dat softwarebouwers allemaal miljardair worden omdat Bill Gates dat gelukt is.
Reguliere banen zorgen in tenminste 6 miljoen huishoudens voor een inkomen. Laat maar eens zien waar MLM toe in staat is.
D'r staan hier op het forum zat verhalen, cijfers en feiten, Keesjan, je moet er alleen wel ff wat voor doen.
Ik meen zelfs een uitnodiging te hebben gezien, dus het verhaaltje van student26 is NIET te controleren, maar de succesverhalen wel. En de succesverhalen zijn NIET van een kleine meerderheid, maar je mag zelf ook wel wat doen hoor.
Of ben je gewoon lui en heb je daarom een hekel aan MLM?! Want in een normale baan kun je, als je weet hoe, er nog mee weg komen om lui te zijn. In MLM word je genadeloos afgestraft.
Dit is misschien een ideetje voor Keesjan: Meld je aan op www.werk.nl als bedrijf en probeer eens een vacature te plaatsen voor rapporten verkopen o.i.d. Wedden dat dat niet lukt?! Want het CWI kent het verschil tussen MLM en piramidespelen wel, maar jij klaarblijkelijk niet.