LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarom andersmans MLM business kapot maken?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
antileugens

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door antileugens »

Tja, hier snap ik ook niet veel van.

Aan de andere kant, Jor mag dan wel duidelijker schrijven, over onderbouwen mag hij van alle mensen zeker niet zeuren, zoals hij nu weer zo prachtig bewijst.

En natuurlijk verwacht hij van shinchan dat die wel de vragen gaat beantwoorden.

Prachtbewijs van de dubbele moraal van de tegenstanders: Een (vermeend) mlm'er moet zijn stellingen onderbouwen maar een tegenstander hoeft dat niet; een (vermeend) mlm'er moet de vragen beantwoorden maar een tegenstander hoeft dat niet
Laatst gewijzigd door antileugens op 29 sep 2008 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.

shinchan180

Ongelezen bericht door shinchan180 »

Je kunt zelf ook onderzoek doen toch..

google intikken MLM Forum en in andere landen forums zoals Canada, USA, UK kun je iedereen zien die zich voorsteld en verteld over hun MLM dingen..

En als je die discusies bekijkt zou je toch denken dat ze het niet als liefdadigsheids instelling doen..

Jullie geven alleen reacties op de dingen die volgens jullie negatief zijn..
Doe is onderzoek naar FM Group en kom maar is met 1 verhaal over iemand die slecht over FM spreekt en dan praten we verder goed??

Want bij ons kun je niet falen je kunt alleen in een dal komen dat je een periode hebt dat je weinig verdiend..
Je kan een jaar lang distributeur blijven en op non actief staan..
En als je op non actief staat doe je er niks voor en mensen die niks doen verdienen geen geld.

En ga nou niet een regeltje uitzoeken dat een negatieve klank heeft als jullie denken dat ik ongelijk heb over mijn bedrijf zoek maar is wat op wat er fout aan is en ik kan op alle dingen antwoord en uitleg geven dat betrekking heeft tot ons bedrijf..

Misschien dat we dan ergens komen en kunnen zeggen wie er gelijk heeft..

Want zo schieten we niks op met deze discussie...

jor

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 29 Sep 2008 14:13 door shinchan180

Je kunt zelf ook onderzoek doen toch..

Oke, dit antwoord komt vaak als men geen weerwoord meer heeft.
Jij plaatst eerst een knap onduidelijk verhaal. dan kom je met deze opmerking
Als er toch miljoenen mensen zijn die MLM doen en er rijk door geworden zijn dan zou je toch denken dat het wel kan..
En vervolgens mag de rest op zoek via google voor de ( ongeloofwaardige ) miljoenen mensen die rijk zijn geworden met MLM.Ik moet zeggen dat ze dat dan goed verborgen houden voor de rest van de wereld, niet dat er geen mensen rijk geworden zijn ( denk aan de opstarters van een MLM Amway bv) maar miljoenen lijkt me uit je grote duim te komen.

Antileugens,ben je bang vergeten te worden of zo, iedere keer dat ik hem/haar iets vraag geef jij antwoord.Wees maar niet benauwd, je mag zoals altijd het laatste woord hebben hoor.

antileugens

Mijn dank is gigantisch. Ik wist niet dat jij degene was die hier de regels bepaalt.

En het is ook opvallend dat het je niet is opgevallen dat ik helemaal niet op de discussie tussen jou en shinchan heb gereageerd. Wel heb ik op shinchan zelf gereageerd omdat hij een nogal onduidelijk verhaal schreef. Maar dat zul je wel gezien hebben als pro-MLM.

Maar jouw paranoia is genoteerd.

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

De beurzen kelderen als ik weet niet wat, maar wat doet het aandeel van een MLM bedrijf?
http://quote.barchart.com/quote.asp?sym ... de=BWSWNL1
Dat is vandaag met 10,24% gezakt.

antileugens

Leuk geprobeert, maar kijk eens wat de top 100 van de NASDAQ vandaag gedaan heeft (en USANA staat op de NASDAQ:

http://www2.barchart.com/nasdaq100.asp?code=bwswnl1

Je moet alles natuurlijk wel in verhouding zien. En dan doet dat prutsbedrijfje het toch fantastisch. Vooral het jaar tot nu toe (Year To Date: YTD) is interessant: In de top 100 van de NASDAQ zijn er maar 6 die het beter gedaan hebben en staan er maar 21 op positief. USANA laat een stijging van maar liefst 14.63% zien. Niet slecht voor een bedrijf met een prutsmethodiekje.

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Niet slecht voor een bedrijf met een prutsmethodiekje.
Je hebt gelijk.

jor

Geplaatst op 29 Sep 2008 16:14 door antileugens

Mijn dank is gigantisch. Ik wist niet dat jij degene was die hier de regels bepaalt.
Dat doe ik inderdaad niet, dat laat ik namelijk aan jou over om te miauwen bij de mods om tegenstanders uit je vaarwater te krijgen ( lukt je trouwens nog aardig ook ).

antileugens

Nee hoor, dat doen ze zelf.

Ga je trouwens nog eens antwoorden geven in plaats van onzinne opmerkingen maken?

antileugens

Toch wel leuk om de financiele cijfertjes weer eens naast elkaar te leggen:

jor

Opnieuw, over ondersneeuwen gesproken.De Pot Verwijt De ketel Opnieuw Terwijl Hij Zwart Ziet.

antileugens

Hahaha, ik was aan het sneeuwruimen omdat jij een heel aantal posts had geplaatst die nergens op sloegen (zelfs je medestanders waren dat van mening) en als enige doel hadden de waarheid onder te sneeuwen. We zijn niet anders van je gewend.
Je hebt hetzelfde al gedaan met de ontmaskering van MLM Angel.

jor

Zelfde als het andere topic.

antileugens

Inderdaad, daar had je het ook al gedaan.

antileugens

In de top 100 van de NASDAQ nog maar 3 bedrijven in de groene cijfers en maar eentje die het beter doet dan een MLM bedrijf:

Niet slecht voor een bedrijf met een methodiek die volgens de tegenstanders niet werkt.

jor

Dit de derde keer dat je sommige links plaatst.
Geplaatst op 02 Okt 2008 21:53 door antileugens

Toch wel leuk om de financiele cijfertjes weer eens naast elkaar te leggen:
Geplaatst op 29 Sep 2008 18:39 door antileugens

Leuk geprobeert, maar kijk eens wat de top 100 van de NASDAQ vandaag gedaan heeft (en USANA staat op de NASDAQ:

Geplaatst op 29 Sep 2008 14:01 door antileugens
De beurzen kelderen als ik weet niet wat, maar wat doet het aandeel van een MLM bedrijf?

Naar boven

antileugens

De links zijn hetzelfde; de gegevens die er achter staan niet. En ze laten heel duidelijk zien dat een MLM bedrijf het aanzienlijk beter doet dan de reguliere bedrijven dus is het relevant.
Het past evenwel niet in het plaatje dat een aantal van de tegenstanders probeert te schetsen, dat MLM een methodiek is die niet werkt. Blijkbaar denken de beurzen daar anders over.

Overigens heb jij de laatste dagen ook allerlei links geplaatst die hier allang stonden.

jor

Zelfs gewoon toegeven dat je fout zit is nog te moeilijk voor je.Natuurlijk worden links wel vaker geplaatst, maar drie keer in 3 dagen is toch teveel van het goede.

antileugens

Ik weet niet of je het weet hoor, maar 2 oktober is iets langer dan drie dagen geleden. Het lijkt wel of je me aan het stalken bent.
Bovendien is het wel degelijk relevant omdat het laat zien dat het niet een éénmalige gebeurtenis is.
Enkel commentaar als ik iets positiefs te melden heb over een MLM bedrijf maar doodse stilte als je vragen worden gesteld of als er iets negatiefs door mij wordt vermeld over een MLM bedrijf?! Beetje last van tunnelvisie? Of ga je nou weer praten over de pot en de ketel en als ik je dan laat zien dat dat niet van toepassing is ga je weer een reactie in een andere topic plaatsen?

En geen commentaar op het feit dat ik er op wijs dat jij exact hetzelfde doet?

Maar ach, een inhoudelijke reactie zal er wel weer niet komen.

jor

Geplaatst op 02 Okt 2008 21:53 door antileugens

Quote:
Geplaatst op 29 Sep 2008 18:39 door antileugens

Quote:
Geplaatst op 29 Sep 2008 14:01 door antileugens
Wel degelijk3 keer binnen drie dagen.Je hebt de links nu in totaal 4 maal geplaatst en we weten het nu wel. Maar ach, mlmérs zijn wel meer flexibel met de waarheid.Leugenaar zou een stuk beter naam zijn voor je.
Geplaatst op 10 Okt 2008 19:17 door antileugens

Gesloten