LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waarom betalen voor een opleiding en niet betalen voor een
Re: waarom betalen voor een opleiding en niet betalen voor een
Die site werkt niet. Ik geloof dat we de "gasten" hier op het forum al helemaal niet serieus meer hoeven te nemen.
keesjan
jij praat over de mensen die binnen een bedrijf via een de maatschappelijke ladder de hoogste posistie hebben bereikt.
overigens zijn dat niet allemaal topondernemers die zelf een bedrijf hebben opgezet. Blijft een baan. Managers.! Hoge loon.
Vermogend is een andere verhaal. Daar is niks verkeerd mee.
maar we hebben hier over dat je voor je zelf werkt.
ik zie dat je nooit bij een goed mlm bedrijf bent geweest.
en oordeelt dat wij andere uitspraken hebben gedaan dat je mlm direct fulltime begint. Nee dus ,naast je huidige werkzaamheden.
Het mag wel maar niet slim,want je inkomsten zijn pas degelijk om je baan b.v op te zeggen pas op langere termijn van toepassing. Hoeft ook niets eens.
als je meer zekerhed wilt hebben.
het is bij mlm precies omgekeerd.
jij praat over de mensen die binnen een bedrijf via een de maatschappelijke ladder de hoogste posistie hebben bereikt.
overigens zijn dat niet allemaal topondernemers die zelf een bedrijf hebben opgezet. Blijft een baan. Managers.! Hoge loon.
Vermogend is een andere verhaal. Daar is niks verkeerd mee.
maar we hebben hier over dat je voor je zelf werkt.
ik zie dat je nooit bij een goed mlm bedrijf bent geweest.
en oordeelt dat wij andere uitspraken hebben gedaan dat je mlm direct fulltime begint. Nee dus ,naast je huidige werkzaamheden.
Het mag wel maar niet slim,want je inkomsten zijn pas degelijk om je baan b.v op te zeggen pas op langere termijn van toepassing. Hoeft ook niets eens.
als je meer zekerhed wilt hebben.
het is bij mlm precies omgekeerd.
Nee Keesjan ! Wij nemen jou niet serieus.... je doet uitspraken die kant nog wal raken. Met een uitspraak als iemand in je downline kan niet meer verdienen dan degene die als eerste startte heb je er bar weinig van begrepen. En om een voorbeeld aan te halen met rapporten ... ach laat ik maar ophouden !
Suc6 met je JOB
Suc6 met je JOB
Ik wil nog wel een poging doen hoor:
b. Er kunnen veel meer mensen zijn die met MLM bezig zijn. Want heel veel mensen die met MLM actief zijn doen dat naast een reguliere baan.
Je laat gewoon iedereen met wie je in contact komt zien hoe ze kunnen besparen. En niet op een pushie manier, maar net zoals je dat doet met een etentje. Komt het gesprek op telefonie, dan laat je ze het zien; gebeurt dat niet, dan begin je er niet over.
Maar heel mensen vragen je wat je doet voor de kost en dan zeg je het gewoon.
Als jij geen zin hebt om IT'er te worden en ik, als baas van een IT bedrijf overtuig je dat je dat toch moet worden, ben ik toch ook fout bezig?!
[/quote]
Laat me eens een bewijs zien dat MLM'ers zeggen dat je het als fulltime job moet doen.Zo duidelijk is MLM nu. De ene zegt dit, de andere dat.
Larie. Ik ken persoonlijk een heel aantal mensen die geen of geen noemenswaardige opleiding hebben gehad en zeer zeker wel tot de topverdieners behoren. Daar zit er zelfs eentje tussen die in de top200 van Quote voor Nederland zit.Zeker. Maar dat is niet het werk van MLM. Pak de top 500 rijkste mensen maar eens erbij. Stuk voor stuk mensen met een degelijke opleiding. Om aan de top te komen moet je de kans krijgen, goede connecties kennen, kruiwagen, vriendjespolitiek, gewoon geluk hebben of inovatief zijn in je branch. Ik zie wel eens programma's als "100 % ondernemer" en de daarin aanwezige ondernemers zijn rijk geworden doordat ze de kans kregen en ondernemerscapaciteiten beschikten. Er wordt nooit naar MLM verwezen. Topmensen van UWV, KPN, Microsoft, UPC zijn allemaal rijk, maar ook hier wordt MLM nooit genoemd.
a. Jij stelde dat die 6 miljoen mensen gek waren. Daarmee draaide je de zaken om want het argument was eerder dat de MLM'ers gek waren. Niemand van de voorstanders zegt dat die 6 miljoen gek zijn.Laat maar eens zien waar de feiten omgedraaid worden dan. 6 miljoen huishoudens van de 7 miljoen verdienen hun salaris met een reguliere baan. Er wordt niks omgedraaid, zo is het in de werkelijkheid. Aangezien er ook nog een half miljoen werklozen zijn kunnen er maximaal nog maar een half miljoen MLM deelnemers zijn.
b. Er kunnen veel meer mensen zijn die met MLM bezig zijn. Want heel veel mensen die met MLM actief zijn doen dat naast een reguliere baan.
Nee, dat zaten ze helemaal niet te ontkennen. Er bestaan nl. geen MLM varianten die lijken op een piramidespel. Er zijn wel piramidespelen die pretenderen MLM te zijn.Dus er bestaan wel degelijk MLM varianten die lijken op een pyramidespel. En dat zaten de voorstanders 14 pagina's lang in de andere topic te ontkennen.
Nee, het is relatiemarketing en daarmee benader je mensen niet per telefoon. Als jij een relatie met een mooie meid wilt aangaan, doe je dat toch ook niet via de telefoon.Goed, uit je verhaal maak ik op dat MLM zoiets is als: je betaalt een bedrag en moet dan mensen moet gaan bellen om bv een telefoonabonnement te verkopen bij Euphony?
Je laat gewoon iedereen met wie je in contact komt zien hoe ze kunnen besparen. En niet op een pushie manier, maar net zoals je dat doet met een etentje. Komt het gesprek op telefonie, dan laat je ze het zien; gebeurt dat niet, dan begin je er niet over.
Maar heel mensen vragen je wat je doet voor de kost en dan zeg je het gewoon.
Dat soort info krijg je nadat je een complete uitleg hebt gehad. Niet omdat we iets achterhouden, maar omdat heel veel mensen conclusies trekken zonder het te snappen (iets dat hier op dit forum maar al te duidelijk is). En als je bang bent dat je overgehaald wordt heb je het mis. Iemand die je gaat overtuigen snapt niks van het concept en met die persoon moet je sowieso al niet in zee gaan. Als jij overtuigd moet worden ga jij namelijk je best doen om te bewijzen dat ik toch ongelijk had. En dan zitten we allebei onze tijd te verkwisten.Interessant. Geef eens een website waar dit op staat. Ik ben benieuwd naar de voorwaarden.
Als jij geen zin hebt om IT'er te worden en ik, als baas van een IT bedrijf overtuig je dat je dat toch moet worden, ben ik toch ook fout bezig?!
[/quote]
Over 100% ondernemen gesproken. Hennie van der Most doet naast zijn huidige werkzaamheden ook MLM. Enig idee waarom hij dit doet ?
Nee gek zijn ze zeker niet. Ze kiezen voor "zekerheid". Ik kies voor absolute vrijheid ook op financieel gebied. Is daar iets mis mee dan ?
Ik respecteer mensen met een baan. Respecteer je mij en mijn doelstelling ook ?
Ik respecteer mensen met een baan. Respecteer je mij en mijn doelstelling ook ?
Ik respecteer iedereen die geld verdient op een eerlijke manier. Of dat nu met een reguliere baan is of met MLM. Als MLM voor jullie werkt, dan zal ik niet gaan beweren dat je ermee moet ophouden.