Iets succesvoller? Verreweg het grootste deel van de voedingssuplementen via MLM en dat is iets succesvoller?1) Mlm stelt op wereldschaal ook niets voor. Minder dan 0,1% van het wereld bbp komt van mlm af.
Dat jij een paar voorbeelden hebt waar mlm iets succesvoller is maakt het verwaarloosbare aandel in de wereld bbp niet minder waar.
Belgie, nog steeds ontbreekt de bewijsvoering waar mlmangel om vroeg.
Kortom, je zuigt weer wat uit je duim en probeert je er op die manier vanaf te maken. In dat geval is dat bedrijf met de windmolens dat vandaag in het nieuws wat ook niet succesvol. Of die kennis van mij die in de Nederlandse Quote500 staat ook niet.
Waar is jouw bewijs. En ga eens ff bij je vriendje angel kijken; hij heeft nog veel oudere links op zijn site. Gek he, appels en peren.2) In mlm faalt 99% van de mensen. Dat lijkt me behoorlijk iets zeggen over de methode. De link die jij gaf dateert van 2003. Heb je ook een nieuwer getal?
Woohah, je leest dus duidelijk je eigen post niet.3) Dat ze van slechte kwaliteit zijn lees ik hier voor het eerst. JIJ zegt dit. Tegenstanders stellen alleen dat ze duur zijn. Daar zie ik geen argumenten tegen.
Dat is je goed recht.4) Mis. Zolang mlm bedrijven blijven schermen met het aantasl distributeurs reken ik daarmee.
Omdat jij het recht hebt met cijfers te werken die niets zijn over de input klopt je rekenmethode?????? Tjonge, die pilletjes wil ik ook. Lijkt me heerlijk om zo in een fantasiewereld te leven.Totdat zij gaan melden wie alleen inkopen en wie echt distributeur zijn. Rekemethode klopt dus. Ga je beklag doen bij die mlm bedrijven.
Dat word niet angstvallig geheim gehouden maar omdat de distributeurs zelfstandig zijn zijn die gegevens niet bekend. En zonder correcte gegevens kan je dus jouw rekenmethode alleen toepassen als je gelooft in onbetrouwbare en volledig los van de werkelijkheid staande uitkomsten. Zeker als bekend is dat iemand zoals Jor, die helemaal niets meer doet gewoon meetelt. Dan weet je dat jouw uitkomst niet klopt. Als je hem dan toch als waar wil neerzetten ben je opzettelijk de waarheid aan het verdraaien.Aangaande aantal uren? Dat getal wordt angstvallig geheim gehouden, dus we kunnen niets anders doen dan dit niet meenemen in de berekening.
Inderdaad, en je gaat dus niet echt in op de links omdat die jouw argumenten ontkrachten. Je komt ook niet met bewijzen die jouw theorieen onderbouwen terwijl ik wél met bewijzen kom die ze ontkrachten.Nu, deze antwoorden zijn al vele malen eerder vele malen gegeven door onder andere mij. Ook heb ik ze verkort al eerder op jouw meermalen geplaatste links (tegen de forumregels) gegeven.
Hou nu dus op met jonaken en kom eens met echte argumenten.
Is al gebeurt. Ik antwoord wél inhoudelijk én onderbouwt.En geef de blunders welke volgens jou op de website staan.
Oh, en wat het verschil is tussen piramidespelen en MLM? De wet geeft dat duidelijk aan en die link is ook al meerdere malen geplaatst. Weer een bewijs dat jij ondersneeuwt want dat weet je donders goed maar weer doe je alsof je dat niet weet.