LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Aangezien tros radar snel iets als chatten ziet hier deel 2.

Hier kunnen we verder gaan met betreffende discussie over het fileren.

E-nergetiX

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nou die foto's hebben mij overtuigd.
We zien wat ringetjes die eerst aan elkaar zaten en nu wat minder.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door E-nergetix »

en je was zo goed in biologie? Of was het natuurkunde? Of was het alles?

die rode ringetjes zijn de rode bloedlichaampjes in je bloed. Door de "straling" van magneten worden de bloedlichaampjes - die samengeklonterd zijn van elkaar gescheiden. hierdoor zorgt magneettherapie ervoor dat alle bloedlichaampjes die in het stralingsveld komen van elkaar gescheiden worden en zo hun werk kunnen doen waar ze voor bedoeld zijn. Het transporteren van zuurstof, mineralen, vitaminen, afvalstoffen enz. Doordat alle rode bloedlichaampjes hun werk goed kunnen doen wordt de doorbloeding verbetert en kan het zelfgenezende vermogen van het lichaam zijn werk beter doen.


En dit wordt bedoeld met de magneetkracht meenemen.

simpel toch!

E-nergetiX 8)

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door student26 »

nou student, Dat antwoord was en is echt van mij!
Ik zat alleen in het buitenland vanwege mijn "werk". En als ik in het buitenland zit log ik nooit in. It's so Simple!
Mijn excuses, ik meen hier onlangs een bericht te hebben gezien van gast die ook energetix als naam gebruikte en ons daar zelfs op wees. Ik begrijp overigens niet waarom je in het buitenland niet inlogt.
Hoe denk je dat ik anders aan mijn naturkundige downline kom.
Hebben we geen natuurkundigen in Nederland dan??
Hoe nemen de rode bloedlichaampjes de vitaminen. mineralen en sporenelementen mee? In een karretje?
Zoals Maarschalk al zei, dit zijn chemische bindingsprocessen. Ik heb inmiddels je uitleg hier gelezen. Blijft het wel een feit dat er dus geen sprake is van het meenemen van magnetische kracht in het lichaam. Daarnaast heb ik er ook nog nooit van gehoord dat bloedlichaampjes onder invloed van magneten uit elkaar gaan. Ik zou ook niet weten waarom ze dat zouden doen.

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

die rode ringetjes zijn de rode bloedlichaampjes in je bloed. Door de "straling" van magneten worden de bloedlichaampjes - die samengeklonterd zijn van elkaar gescheiden.
Je reinste flauwe kul, dat heb ik eerder al eens geschreven in een discussie waar je toen maar mee gekapt bent. Wat er gebeurt is dat juist in een magnetisch veld (er bestaat niet zoiets als magnetische straling) de rode bloedlichaampjes aan elkaar gaan plakken omdat ze stuk voor stuk zelf magnetisch worden. Probeer het zelf maar uit met een magneetje van de koelkast en een doosje paperclips; daar maak je één lange magnetische ketting van zolang je de eerste op de magneet houdt. De plaatjes van je website tonen gewoon de voor- en na foto verwisseld. De bloedlichaampjes zijn ijzer-III verbindingen en zijn daarom ook rood, en werken niet beter of slechter als ze tegen elkaar aanliggen. Je wordt niet ziek maar ook niet beter van die magneetjes van je. Ik kan me voorstellen dat sommigen van de verkooppraatjes ziek worden, maar dat is een ander verhaal. Zelf vind ik het uitermate amusant. Graag nog meer links naar dit soort volksverlakkerij.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Energetix, ik ga nog lachen als je je nu onder de discussie van de magnetische kracht meenemen probeert uit te wurmen, maar in de tussentijd zal ik op iets anders happen.
Je hebt al een paar keer gezegd dat je sponsor 3.000 kilometer hiervandaan zit.
Dan vraag ik me toch echt af waar. Want als ik de absolute afstand neem kom ik uit in Marokko, zuid-oost Europa, of oost Europa en heel misschien Noordelijkste puntje van Scandinavie.
En alvast je volgende vraag anticiperend waarom ik dit wil weten: puur nieuwsgierigheid.

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Want als ik de absolute afstand neem kom ik uit in Marokko, zuid-oost Europa, of oost Europa en heel misschien Noordelijkste puntje van Scandinavie.
Aannames, aannames. Je gaat ervanuit dat het 3000 km van hier is, maar volgens mij zit je bij deze kerel dan nog niet eens op de goeie planeet!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En ook hier wachten we nog op de inhoudelijke respons over de foto's die verkeerd om zouden zijn geplaatst.

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom laat je geen bloedonderzoek bij je doen Maarschalk?

Kin je bewijzen dat het verhaal van mijn moedermaatschappij niet klopt!

Heb je meteen het bewijs bij je zelf dat betreffende foto's wel kloppen of niet.

Ik denk dat Dhr. H. de Lau -werkend bij de TUD - wel een donkerfeldmicroscoop heeft om het bloed te onderzoeken.
En hij zal vast wel zonder enige schroom mee willen werken met dit onderzoek.

Zie foto's op de energetix website voor periodes van 1ste & 2e onderzoek.

Afwachtend op je antwoord,

Alex van Breemen

P.S.

Was te lui om in te loggen!

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat Dhr. H. de Lau -werkend bij de TUD - wel een donkerfeldmicroscoop heeft om het bloed te onderzoeken.

Ik heb nergens kunnen lezen dat dhr. H. de Lau ooit heeft gezegd dat hij werkzaam zou zijn aan de TUD. Hij heeft daar wel nauwe betrekkingen.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door E-nergetix »

9 Dagen later en nog steeds geen antwoord! Mmmmmmmmmm.

Het lijkt er op dat Maarschalk beng is om af te gaan en dat het aangeboden onderzoek en de uitkomst daarvan wel eens tegen hem kan keren. M.a.w. de plaatjes op de Energetix website zouden toch kunnen kloppen en het gebral van mij kan toch waar zijn. :shock:

Mijn conclusie is al getrokken. Als iemand zo zeker was cq is van zijn gelijk gaat hij of zij zo'n uitdaging niet uit de weg! Ik tenminste niet!!
Daarom ook dat aanbod om zijn gelijk te bewijzen!!

Jammer, dat Maarschalk zich zo laat kennen. :oops:

Veel plezier,

Alex van Breemen

mlm_mooi_niet
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jun 2005 10:38

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door mlm_mooi_niet »

Als iemand zo zeker was cq is van zijn gelijk gaat hij of zij zo'n uitdaging niet uit de weg! Ik tenminste niet!!
Jij gaat het dus wel uit de weg.
Zoals jij het voorstelt werkt het niet, makker. Je doet een bewering, en zegt vervolgens: onderzoek maar dat het tegendeel waar is. Dat is niet de wetenschappelijke benadering, in weerwil van je gedegen opleiding in de bloesemtherapie. Jij eist de werking op, jij vermeldt het onderzoek, jij noemt een naam. Dan kom jij ook met de informatie over de brug waar de gegevens te verifiëren zijn die de beweringen over jouw opsmuk onderbouwen en in toetsbaar onderzoeksresultaat zijn gepresenteerd. Wie eist, bewijst. Als het op jouw manier moest was de aarde nog steeds plat. Jij gaat, hoewel dit onderzoek er volgens jou al is, deze uitdaging uit de weg. Een bewijs uit het ongerijmde is dat als jij over dit onderzoek zou beschikken, dit al lang en breed uitgemeten hier op het forum had gestaan. Probeer dat maar eens te weerleggen. Het feit dat jij dit onderzoek niet hebt, maar het slechts uit de tweede hand napraat, betekent dat het voor jou niet meer dan een verkoopargument is en je geen enkele interesse hebt in de feitelijke werking van je rommel. Dat kan op zich niet veel kwaad, dat geldt ook voor een magnetronverkoper die alleen in de winstmarge is geïnteresseerd, maar het enige kwalijke is dat je er je gezondheidsclaims op baseert. En dat maakt het verschil met een nette zakenman, die ook niet weet of, en hoe, zijn spullen werken.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door E-nergetix »

@mlm_mooi_niet:

Betreffende onderzoeken staan en stonden hier op het Radarforum.
Stonden omdat Radar het betreffende threadje heeft verwijderd.

Wil je bewijzen met onderzoeken? Ga je gang. Speur maar eens bij Biostabil 2000 & Biostabil werkt wel! of bij de verhalen van Nikken! Je kan ook op mijn "nick" zoeken en dan vind men betreffende onderzoeken ook.

Mijn kant van jou verhaal heb ik gedaan. Nu mogen de zgn. Tegenstanders bewijzen dat mijn verhaal cq verhalen cq bronnen enz niet kloppen.

Het is nog steeds zo, dat je een bewijs - die wel degelijk al meer dan een jaar geleverd wordt - wilt weerleggen je met tegen bewijzen moet komen en niet gewoon wat in de ruimte moet gaan neerkalken dat mijn geleverde bronnen niet kloppen enz.

Dus, doe eerst voordat je met een antwoord cq commentaar komt een gedegen onderzoek en begin dan pas te blaten als een schaapje (No offence)

Veel plezier met je verdere leven,

Alex van Breemen.

P.S.

Het onderzoek wat hier bekritiseerd wordt staat op mijn website www.e-nergetix.tk.

mlm_mooi_niet
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jun 2005 10:38

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door mlm_mooi_niet »

Dus, doe eerst voordat je met een antwoord cq commentaar komt een gedegen onderzoek en begin dan pas te blaten als een schaapje (No offence)
Je blijft de bewijslast maar omdraaien, hè? 'Kijk maar eens hier, zoek maar eens daar'. Wat denk je wel, dat IK de wetenschappelijke basis ga onderzoeken van JOUW bewering? Voordat een wetenschappelijke theorie verworpen kan worden, moet er wel eerst één zijn. Jij bent er wat mij betreft niet echt in geslaagd de locatie hiervan aan te geven. Al was het maar het onderzoeksinstituut in combinatie met het onderzoeksnummer. Laat staan dat je enige duidelijkheid geeft m.b.t. de inhoud. De uiterste eindconclusie is inmiddels wel duidelijk; we moeten jouw prullaria kopen, liefst zoveel mogelijk. Blijf je ook zo vaag als een klant je ernaar vraagt? Dan loop je zeker gelijk door omdat zo'n klant bij voorbaat al verspilde moeite is? Alleen naar naïviteit en goedgelovigheid ben jij op zoek?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ach ja, het al weer enige tijd geleden dat jij ons hebt vermaakt met jouw oeverloze gezever van "kiijk dit artikel eens" en "lees dat artikel eens". Maar in de tussentijd hebben we nog nooit bewijs gezien dat jouw prullaria werken.
En wachten we ook nog steeds op de overeenkomst tussen high strength sleeve die om iemands knie werd gedaan door hoogopgeleide onderzoekers in een gecontroleerde omgeving en jij met je schriftelijk cursusje en die prullen die je mensen door de strot duwt.
Laatst gewijzigd door Maarschalk op 14 jun 2005 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Wie draait nou wat om?

Zijn er geen bronnen geweest met vermelding van instituten, namen enz mbt magneet therapie, Armbanden met magneten enz. enz. enz. enz...............???

Ik heb bewijzen geleverd dat Energetix en zijn magneten verwerkt in zijn sieraden. Dat jij dat niet ziet Maarschalk is jou probleem. Je verdraaid alles ten voordelen van jou betoog en kijkt absoluut niet naar de geleverde feiten.

Het rest nu aal jullie om mijn geleverde artikelen in vorige threads en weggehaalde threads door toedoen van Kuklos cq Maarschalk tegen te spreken met geleverde bronnen enz.

Het is nl. nog steeds zo dat je beijslast met ander bewijslast weerlegt!
Doe je dat niet heb je dus geen poot om op te staan en zijn jullie alleen maar schaapjes die blaten.

En ja Maarschalk iedere statisch magneet doet het zelfde, sterkte van het magneet maakt daarbij niks uit. Het gaat om de toepassing en niet om de verpakking.

Maar ja volgens jullie is dat niet hetzelfde. Het zei zo. Jullie probleem niet het mijne.

Tot het moment dat jullie met gefundeerde tegenargumenten komen kunnen jullie van mij geen antwoord meer verwachten.

Het gaat jullie goed,

Alex van Breemen

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik geloof dat we ergens komen, quack snapt niet wat er staat.
Ik heb bewijzen geleverd dat Energetix en zijn magneten verwerkt in zijn sieraden. Dat jij dat niet ziet Maarschalk is jou probleem. Je verdraaid alles ten voordelen van jou betoog en kijkt absoluut niet naar de geleverde feiten.
Dat in die prullen, sorry, sieraden magneten zitten daar heb ik niet aan getwijfeld en dit ook niet betwist. wat ik wel betwist en dat dringt bij jou maar niet door, is dat als die artikelen inderdaad iets op het spoor zijn, dan wel nieuwe kennis blijken te bevatten dit nog niet betekent dat dit ook geldt voor jouw prullaria. Mede, doch niet alleen, omdat de onderzoeken zijn gedaan door hooggekwalificeerde mensen, in een gecontroleerde omgeving, veelal op een specifiek lichaamsdeel toegepast. Als ik zo'n hangertje, armbandje of wat dan ook jou gebruik is dat dan hetzelfde?
En ja Maarschalk iedere statisch magneet doet het zelfde, sterkte van het magneet maakt daarbij niks uit. Het gaat om de toepassing en niet om de verpakking.
En hier beantwoord je die vraag zelf al. Volgens jou maakt het niets uit.
Maar in een van de laatste artikelen die je aanhaalde werd gesproken over "high strength magnetic sleeves". De door jou aangehaalde onderzoeken spreken je dus al tegen.
En die toepassing dan? In een onderzoek werden magnetic beeds in het lichaam gespoten die naar een specifieke plek toe dienden te gaan. Wel even iets anders dan een goedkoop hangetje om je nek of een armbandje.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door E-nergetix »

En dat heeft een HBO opleiding.

Hetr gaat om de toepassing en de eventuele werking! Niet om de verpakking!!

Een statische magneet is en blijft een statische magneet. Het maakt niet uit of het verwerkt is in hangertjes, oorbellen, kettingen, armbanden, dekens, sokken, polsbraces, kniebraces, mutsen, knikkers enz., enz.

Daarbij maakt de Gauss of Tesla sterkte ook niks uit. Volgens vele van de door mij geplaatste onderzoeken heb je alleen bij meer Gauss/ Tesla een sneller resultaat. Niets meer en niets minder.

Nogmaals:

Je had de kans om te bewijzen dat het bloedplaatjes verhaal geplaatst op de Eneregetix website totale onzin was door mee te werken aan een simpel onderzoek.
Kans mis gelopen!! Geen recht van spreken meer, omdat JIJ weet dat betreffend onderzoek klopt mbt die rode bloedlichaampjes.

Het is nog steeds zo dat je geleverde bewijzen met andere bewijzen die gefundeerd zijn moet tegenspreken en niet gewoon wat uit de nek kletsen. De bal ligt bij jou Maarschalk- Kom eens 1 keer met bewijzen dat mijn verhalen, bronnen enz totaal niet kloppen! Dat kun je niet!!

GreetZ,

Alex van Breemen

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik geloof dat je weer eens naar je zus moet gaan voor een cursusje begrijpend lezen. Misschien kan ze ook gelijk de basisstof met je doornemen, je weet lezen.
En daarna kan je misschien wel door voor het volgende: wetenschappelijk bewijs vergaren en discussieren.

Laten we de punten daarom maar eens met je doornemen.
In de eerste plaats heb ik een universitaire opleiding. Meestal het geval als je afgestudeerd bent aan de Universiteit Twente.
Als het gaat om de toepassing zoals jij zo vaak neerkwakt, waarom wordt er dan in een onderzoek gesproken over sleeve die om de knie gaat en test men niet zo'n hangertje van jou? Of waarom worden beads in het lichaam ingebracht in plaats van zo'n armbandje?
En zou er niet een klein verschilletje zijn tussen de onderzoekers en wat jij doet? Onder andere hun opleiding, de begeleiding bij het onderzoek de gecontroleerde omgeving om maar een paar verschillen te noemen.

Hoe vaak is je al gewezen op het feit dat diegene die iets stelt dit dient te bewijzen? Als we de redenatie van jou (en vele van je mlm vriendjes hier) doortrekken dan zou ik kunnen beweren dat jij mensen gras laat eten, wat jij dan maar moet weerleggen. Gelukkig werkt het zo niet en wordt ik geacht mijn bewering hard te maken. Nu beweer ik niet dat jij mensen gras laat eten, maar ik had even een voorbeeld nodig.
Ik hoef dan ook niet aan een onderzoek mee te werken om jouw ongelijk te bewijzen, jij dient te bewijzen dat die foto's correct zijn.

Maar dan kmt een vraag naar voren die nog vaker is gesteld: bewijs eens dat JOUW energetix sieraden werken (en nee niet dat ze magneten bevatten), maar dat ze dat doen wat jij beweert dat ze doen.
Mocht jouw bewijs rusten op "magneet is magneet" dan dien je dus te bewijzen dat de onderzoeken en artikelen die jij hebt geplaatst ook voor jouw magneten gelden.

Weet je nog dat ik enige tijd geleden heb gesteld dat de rechter vond dat er geen bewijs van werking was voor biostabil en dus ook voor energetix en nikken? Jij reageerde toen door te stellen dat hij de laatste 2 niet had genoemd. Wat inderdaad klopt, maar zoals jij keer op keer betoogt
Een statische magneet is en blijft een statische magneet. Het maakt niet uit of het verwerkt is in hangertjes, oorbellen, kettingen, armbanden, dekens, sokken, polsbraces, kniebraces, mutsen, knikkers enz., enz.
geldt de uitspraak van de rechter dus ook voor jouw sieraden, sorry prullaria (****, weer verkeerd).

Nog een laatste vraagje, dan laat ik je weer verbijsterd achter.
Daarbij maakt de Gauss of Tesla sterkte ook niks uit. Volgens vele van de door mij geplaatste onderzoeken heb je alleen bij meer Gauss/ Tesla een sneller resultaat. Niets meer en niets minder.
Stel dat dit waar is, waarom werd er dan expliciet over high strength magnetic sleeves gesproken? Waarom niet gewoon over magnetic sleeves?

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door magnetico »

Of waarom worden beads in het lichaam ingebracht in plaats van zo'n armbandje
Ik heb E-nergetics er al eens eerder opgewezen dat het inbrengen van magnetic beads niets te maken heeft met een zogenaamde "genezende" magneettherapie.

Het heeft namelijk een totaal ander doel.

Voor de liefhebber:

http://scholieren.ewi.tudelft.nl/et/ind ... =onderzoek

Gegroet,

H. de Lau

Gesloten