LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat is mlm

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
joopataa

Re: wat is mlm

Ongelezen bericht door joopataa »

Maar je loopt hier al een paar jaar dezelfde kletskoek te verkopen..., maar dat mág......

Zolang jij nog 24/7 7dagen van de week hier meer dan 5 berichten per dag neerzet (3102 vanaf 3 -2006 ) is er maar 1 die steeds opnieuw hetzelfde verhaaltje plaatst, Het Is Mogelijk !!.En altijd ervoor zorgt dat jou reactie de laatste is, lijk jij niet degene die deze dingen over een ander kan zeggen.Als het zo goed is als je zegt waarom dan letterlijk dag en nacht hier iedereen proberen af te troeven met het laatste woord?Of ben je soms bang dat die ene verdwaalde lezer hier anders ziet dat het allemaal Zou Kunnen maar de werkelijkheid anders is?. Ik dacht trouwens dat jij niet zou reageren, Maar zelfs dat kun je dus niet waarmaken.Ik noem jou geen Jan /piet /klaas dus misschien kan jij ook het fatsoen gebruiken om mijn nickname te plaatsen. Of vraag ik nu weer teveel van het goed.

Joopataa voor jou. :arrow:

Joopataa :idea:

jan jansen============

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

@ joopataa
kan jij ook het fatsoen gebruiken om mijn nickname te plaatsen. Of vraag ik nu weer teveel van het goed.

Joopataa voor jou.
Iets waar mijnheer zelf helemaal van over de rooie is gegaan in een ander topic...en zie hier, luttele dagen later.
Zegt meer dan genoeg over dit figuur.

Zolang jij nog 24/7 7dagen van de week hier meer dan 5 berichten per dag neerzet (3102 vanaf 3 -2006 ) is er maar 1 die steeds opnieuw hetzelfde verhaaltje plaatst
Maar wel vollop commentaar hebben op anderen, niemand is hier zoveel in herhaling gevallen.
5 keer per dag (minimaal, heb ook wel eens weken van hem gezien met meer dan 100 postings), waarvan 4 keer oftopic.
En altijd ervoor zorgt dat jou reactie de laatste is
Bekend, en dan moet het vaak ook nog op een mannier, waarvan je je wel eens afvraagt of je hier wel met een senior te maken hebt en niet met een puber.
Gelukkig reageert hij niet meer op mij, zodat we niet bang meer hoeven te zijn voor oeverloze discussies.

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Als je weet dat je je persoonlijk kunt ontwikkelen kun je je op die manier ook positief ontwikkelen? Het enige dat ik aan persoonlijke ontwikkeling heb kunnen constateren is een toename van de hoeveelheid leugens en insinuaties en of je dat nu een positieve ontwikkeling kunt noemen?!

joopataa

is een toename van de hoeveelheid leugens en insinuaties

Als ik het niet dacht, Natuurlijk komt dit figuur als mosterd na de maaltijd opduiken met zijn wilde verhalen over voor en tegenstanders leugen enz.Het intoetsen van zijn naam op www.google.nl is voldoende voor 1800 reactie's waarbij de meeste gaan over leugens insinuatie's van anderen.Beetje Paranoïde soms?? Of moet je So be it ondersteunen in zijn betoog?, Kan hij gezien zijn 24/7 uur op dit forum aanwezig zijn zelf ook wel hoor.

Joopataa

mrtelecom

Kun je zien hoeveel leugens en insinuaties er door de tegenstanders worden geplaatst!
Of wou je wat anders insinueren?! :lol:
Natuurlijk is het wel lastig, zo iemand die je je theorieen niet met onzin laat onderbouwen en vraagt om feiten. Feiten die wel door de voorstanders worden aangedragen maar niet of zelden door de tegenstanders. Tja, dan moet je wel op de persoon gaan spelen.

Overigens....24/7 aanwezig? Hm, wanneer in het laatste jaar is dat gebeurt? Of.....2 insinuaties cq leugens in één post?????

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

Je lag je te barsten hier ook, hè!!! :lol:
Was het een beetje "Au" Joop?? Joopert? 8)
Iets waar mijnheer zelf helemaal van over de rooie is gegaan in een ander topic...en zie hier, luttele dagen later.
Zegt meer dan genoeg over dit figuur.
Hm...., heb schijnbaar nog "iets" pijn gedaan..... :shock:

Vreemd dat zulke figuren altijd appels en peren willen vergelijken.....

Het door het slijk proberen te halen van "iemands" naam wordt gelijk getrokken met het afkorten van een nickname......

Maar ja..., het doel heiligt de middelen, hè, boys...... :wink:

Als je het niet van ze kunt winnen... probeer je ze toch gewoon te begraven...! :lol: Lekker motto..! :x

So be it....., ja, ja...., Karel mag, Piet mag..., etc..... Áls jullie maar opgefokt raken!! 8)

So be it

Oh ja, Joop...., jij bent diegene met dat sprookje van "de spammende mlm-er" toch??? :wink:

So be it
Grapje, Jopoetoo...... :lol:

joopataa

Geplaatst op 05 Sep 2007 12:32 door So be it

--------------------------------------------------------------------------------

Oh ja, Joop...., jij bent diegene met dat sprookje van "de spammende mlm-er" toch???

So be it
Grapje, Jopoetoo......

Zielig ben je wel een beetje. Maar in tegenstelling tot jou mlm-sprookjes kan ik het wel bewijzen en heb het zelfs bewezen bij trosradar. Ik hoop dat je niet denkt dat ik dit soort gegevens aan de eerste de beste halve zool geef die niet veel verder komt dan met namen te spotten.Ben je te laf om te stelen? te lui om te werken? en wil je toch vlug rijk worden, So be it wijst je de weg.

So be it

Kusje d'r op Joop???

So be it

mrtelecom

Waar is het bewijs dat je dat bewezen hebt tegen Tros radar? Ik heb je daar enkele dagen geleden al om gevraagd. Of vind je nu dat jij geen bewijs hoeft te leveren maar ik wel als het om het laster verhaal gaat terwijl bij mij de beschuldigde zelfs toegeeft door TrosRadar verbannen te zijn vanwege een laster klacht?!

joopataa

Ik heb je daar enkele dagen geleden al om gevraagd. Of vind je nu dat jij geen bewijs hoeft te leveren maar ik wel als het om het laster verhaal gaat terwijl bij mij de beschuldigde zelfs toegeeft door TrosRadar verbannen te zijn vanwege een laster klacht?!

Volgens mij heb IK jou nimmer gevraagd om welk bewijs van dit verhaal! ik zou vrij makkelijk het bewijs kunnen leveren door de email die ik kreeg van de tros hier te plaatsen, Maar wat voor zin heeft dat dan?? Dan ga jij of wie dan ook weer roepen of het mailtje wel echt is en dat soort ongein.Geloof moet je hebben en kan ik je niet schenken net zomin als dat ik jou paranoïde persoonlijkheid kan verklaren.

mrtelecom

Ik vroeg om een mailtje met broncode. Dan staat het vast dat het echt is. Die broncode kun je nl. niet vervalsen. En leg eens uit hoe je er toe komt om mijn persoonlijkheid paranoide te noemen. Volgens mij heb ik al mijn zaken bewezen en zijn het een aantal anderen die juist paranoide verschijnselen vertonen.

Of ben je nu bezig met een stukje zelfreflectie?!

So be it

Geloof moet je hebben en kan ik je niet schenken
Zo is het maar nét, Foob, sorry, Joop..., (ben een beetje melig, vandaag...)

Vlees is beter dan de botten en als de bovenste maar het meest verdient, toch?? :roll:

Geintje, Joop..., sorry, maar mijn haar zit wél goed, hoor...!

Maar ff zonder dollen, Joop..., wat is nu, tegenwoordig, je mening over mlm...?? Je ongezouten mening, graag...., maar wél netjes blijven, hè??

Je toegenegen So be it...... :wink:

peerke12

Ongelezen bericht door peerke12 »

Hallo

Even een opmerking over mlm.

ieder bedrijf is in feite een mlm.

De directeur verdient het meest al die personen die onder hem komen verdienen minder.

Het is maar net waar je op de ladder staat.

Ik zelf doe ook mee met volgens sommigen dan bij zo'n mlmbedrijf.

Ik heb 42 jaar gewerkt bij div. bedrijven en heb altijd tussen de 60 a 80 uur per week gewerkt en heb er niets aan over gehouden.

IK zit nu sinds april thuis van wegen een herseninfarct en krijg 1100 euro minder uit betaalt dan toen ik werkte.

Maar de directeur doet niks meer en krijgt nog meer als toen hij nog werkten.

Nu heb ik wel een extra inkomen via mlm en het gaat iedere maand omhoog met 15 tot 20%.

Dus waar ben je nu beter mee af?

Met gewoon werken op een bedrijf of werken voor een mlmbedrijf?

grtjes peerke12

So be it

Succes, Peerke......

SBI

Gesloten