De Econometrist schreef:Huh?!HW007 schreef: Het verschil tussen het 3x3..rekenplaatje en mijn 5-jarenplan is dat mijn plan op resultaten gebaseerd is, en niet op prognoses die ik niet kan inschatten. Ik ben ook niet vanwege 3x3 in MLM gestapt, maar op basis van de kracht van mond op mond reclame in combinatie met "besparen", waar ik grote mogelijkheden in zie.
Gaat jouw 5-jarenplan dan over de AFGELOPEN 5 jaar? Want dat is immers de periode waarin resultaten zijn bereikt. In de komende 5 jaar zijn er per definitie alleen maar prognoses. Nu is plannen voor het verleden tamelijk zinloos, en plannen voor de toekomst doe je niet omdat je prognoses niet kunt inschatten. Maar wat zijn dan jouw beslissingsfactoren of je door gaat met euphony of niet?
En waar leef je van zolang je nog geen level 6 en 7 hebt waarvan je een voldoende inkomen hebt om niet meer afhankelijk te zijn van andere financiering?
Hoe lang ben jij eigenlijk al bezig met mlm?
1. Wellicht voor jou wat vreemd, maar plannen maken gaat alleen over de toekomst.
2. Wellicht voor jou wat vreemd, maar ik leef van de opbrengst van werken en handelen.
3. 6 maanden geleden ben ik gestart met Euphony.
4. Wellicht voor jou wat vreemd, maar als je een verwachtig hebt, kun je inschatten om vervolgens plannen te maken.
5. Als je al vooringenomen bent, valt er verder weinig uit te leggen. Zonde van mijn tijd, en zonde van jouw tijd, toch ?