HW007 schreef:Wat ik hier doe is alle onjuistheid rechtzetten.
Vandaar al die uitspraken zonder onderbouwing. Blijkbaar is dat hetzelfde als onjuistheden rechtzetten, in de mlm wereld dan, de rest van de wereld hanteert een wat andere definitie.
HW007 schreef: Steeds worden dezelfde vragen gesteld, waar ze al 10x antwoord op gehad hebben,
Je bedoelt de onderbouwing van jouw uitspraken, nee daar hebben we al 10x om gevraagd en jij hebt er nog 0x antwoord op gegeven. Nogmaals, ook dat is typerend voor de mlm wereld.
HW007 schreef:Waarom ? Ik denk een soort EGO (Echt Geen Omzet).
Jottem, joepie, weer zo'n heerlijk kenmerk van de mlm wereld. We gaan wat woordjes verzinnen, op basis van andere woorden. Ik ken er nog een, ook vaak gebruikt in de mlm wereld, en net zo incorrect als de andere onzin die jij/jullie vaak verkopen. JOB = Just Over Broke.
Laten we een spelletje doen. Jij komt de volgende, daarna probeer ik er weer een. Misschien wel beter dan dat we over mlm gaan praten, want onderbouwingen van jouw uitspraken komen er toch niet.
HW007 schreef:Wellicht herinner je de recente twijfels in Nederland over kopen en bestellen via internet. Jaren nadat het al bestond, lopen ze er nu mee weg,
Geweldig, ga ook dit maar onderbouwen.