LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Niels2010

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Niels2010 »

HW007 schreef:Hallo Niels
Hallo Hans :)
HW007 schreef:1. Alleen het passief inkomen valt in box-3, de directe winst uit eigen handelen valt onder deinkomsten belasting.
Zoals Kuklos al aangaf valt ook box 3 onder de inkomstenbelasting. De directe winst hoort wellicht/waarschijnlijk in box 1 thuis, dat weet ik verder niet. Beiden zijn in ieder geval inkomstenbelasting.

Dat doet er verder overigens niet toe - ik gaf het alleen aan om daarmee te onderbouwen dat het handig kan zijn om een belastingaangifte te vragen als bewijs van de geclaimde inkomsten (die daar daarom immers op vermeld dienen te zijn).
HW007 schreef:2. Het idee dat ik bij iemand aan de deur sta is ondenkbaar, want dat ligt niet in mijn karakter.
Ach, dat is natuurlijk een randzaak. Jammer dat u dat er uitlicht. Het ging erom dat u de producten van WIN 'aanprees' met de superlatieven dat ze getest en legaal zijn, dat WIN al 20 jaar bestaat en dat wellness een populaire branche is. Ik trachtte slechts te benadrukken dat dat voor mij als consument nou niet direct steekhoudende en overtuigende argumenten zijn (in het geval van getest en legaal wellicht minimumvereisten, maar ook niet meer dan dat) - mij om het even of u er mee langs de deur komt, op de markt staat of ze vanuit een gouden villa verkoopt (of iets dergelijks).
HW007 schreef:3. Marktvergroting is het gevolg van een producent die meer wil produceren, meer omzet en meer wil verdienen. Iedentiek aan eender welke onderneming.
Ik snap wel waar marktvergroting een gevolg van is, maar volgens mij heeft uw stelling (ondanks het feit dat deze waarschijnlijk op waarheid berust) een volledig andere strekking dan hetgeen waar Kuklos het over had. Kuklos sprak over de irrelevantie van de marktgrootte met betrekking tot het aantal potentiële consumenten, omdat

a) Iedere WIN-distributeur hier toegang toe heeft
b) Elk land ook weer distributeurs heeft (en het dus onwaarschijnlijk is dat deze consumenten bij u zouden gaan kopen, zeker als men ook zaken als taalbarrières, transportkosten en de vaste verkoopprijzen wereldwijd in overweging neemt).
HW007 schreef:4. Als ik de maandelijkse landelijke presentaties van WIN bezoek zijn er veel zeer succesvolle Winners.
Heeft u dit succes ook wel eens gecontroleerd? WIN was erg in opspraak in de MLM-wereld aan het begin van deze eeuw, aangezien een distributeur voor de rechter kwam te staan die jarenlang systematisch grote verliezen van zijn inkomstenbelasting had afgetrokken, terwijl hij naar de buitenwereld succes probeerde uit te stralen (en het inkoopsysteem kan dit in de hand werken).
HW007 schreef:Hoe je erbvij komt dat er weinig succesvolle Winners zijn snap ik niet.
Nou onder andere uit die rechtszaak; de Belastingdienst stelde een onderzoek in en kwam er achter dat minder dan 1 procent van de WIN-distributeurs die voor meer dan 1000 euro aan producten hadden geïmporteerd geen verlies had geleden (dus 99% verlies, 1% geen verlies - aantal met winst onbekend, maar <1%).
HW007 schreef:Wellicht kun je nader uitleggen, want Win stond verleden jaar wel op nr 167 in MT-500.
Zoals al eerder aangegeven (en nu door Kuklos ook weer herhaald) zegt dit niets over de inkomsten van WIN-distributeurs. Bovendien is die verkiezing een farce aangezien klanten stemmen op het bedrijf dat volgens hun het beste imago heeft. De meeste klanten van WIN zijn ook distributeur en hebben dus een financieel belang bij een goede notering van WIN - dat zorgt al gauw voor meer stemmers dan wanneer klanten slechts dankbaar moeten zijn voor een goede service o.i.d.
HW007 schreef:6. De WIN commissie/korting is gemaximeerd op 62%, dus als je zelf al 42% pakt heeft de complete upline nog 20% te verdelen.
En dat is géén vette commissie? Sowieso is het een commissie (en dat is altijd beter dan geen) en daarnaast: om 42% inkoopkorting te realiseren, dient men minimaal 100.000 te investeren:

100.000 = (100%-42% =) 58%; 100.000/58 x 100 = 172.000. De producten hebben dan dus een waarde van 172.000 en u krijgt die voor 100.000. Dat wil zeggen dat er (172.000/100 x 20 =) €24.400,- aan commissie overschiet. Dat is toch even makkelijk verdiend, zonder daadwerkelijk iets aan een klant te verkopen, of niet?
HW007 schreef:Alles in de toekomst is theorie........Ook een vaste baan, want de directie vertelt echt niet dat "morgen" de tent failliet is. In deze crisistijden is ALLES mogelijk en is de enoge zekerheid je eigen inzicht en capaciteit.
Dan zijn er echter wel sociale vangnetten die u beschermen tegen de armoedegrens.
HW007 schreef:8. Het bewuste, dat mensen geld uitgeven aan een lot met de wetenschap dat ze gemiddeld verliezen is op zich dom. Met MLM kopen ze ook bewust in, maar NIET met de insteek dat ze verliezen, dus dat is echt heel wat slimmer.
Maar ze moeten er wél iets voor doen. En dan nog is het niet zeker. Behoorlijke kans op tijdverspilling dus; en daar heeft niet iedereen zin in.
HW007 schreef:10 Met MLM kan iemand zelf laten zien wat iemand presteert, en zeker niet voor risico van wie dan ook, behave voor eigen risico en dat vind ik uitstekend.
Dus stel: u raakt arbeidsongeschikt of u verliest uw investering van €100.000 (waarvoor u een lening hebt afgesloten) in WIN-producten; dan zou op geen enkele wijze aanspraak willen maken op sociale voorzieningen zoals de WAO of
de schuldsanering of iets dergelijks?
HW007 schreef:11. Natuurlijk moet adverteren en benaderen van mensen op een fatsoenlijke wijze. helemaal mee eens, maar om dit slechts op WIN te betrekken of MLM, vind ik zeer kort door de bocht. Het geldt namelijk voor IEDEREEN.
Ik heb toch ook niet gezegd dat dat alleen voor MLM-ers geldt? Als Philips morgen reclame maakt voor een skippybal en ik ga naar de winkel en krijg een gloeilamp, dan mag u er vanuit gaan dat u dat morgen op dit forum zult lezen. Dit heb ik echter nog nooit meegemaakt en het door mij verzonnen hypothetische geval zou bovendien ook wel wat minder erg zijn dan bedragen van >5000 euro verliezen, om eerlijk te zijn.

HW007

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Niels

Dank voor de uitgebreide reactie.

1. Box 3 is zeer licht belast, vandaar mijn onderscheid.

2. Het gong mij erom dat de WIN producten een basis hebben voor een ondernemer om geld te kunnen verdienen.

3. Hoe het ook zei, er bestaan voor WIN producten geen grens-limiteten dus is wereldwijde verkoop mogelijk. Hoe ? dat is aan de ondernemer, denk ik.

4. Het aftrekken van alle mogelikle lasten doet bijna iedereen in Nederland. Niemand wil teveel betalen en het lijkt een natiuonale sport om zo min mogelijk belasting te betalen. Dat een enkeling zwaar overdrijft, is nietgoed, maar komt voor. Hoeveel lieden komen niet voor de rechter wegens onheuse declaraties en zakelijke vakanties. Als je aantoont veel verliezen te hebben (terecht of onterecht), betaal je minder belasting; elke ondernemer weet dit.

5. Het MT-500 verhaal zal net zoiets zijn als sponsoring, bedoelt voor naamsbekendheid.

6. Het rekensommetje zit iets anders.

€100.000 inkoop is 58% van de verkoop prijs. Verkoopprijs is dus € 172.400. Directe bruto winst van €72.400 box 1, vanwege inkomsten uit arbeid. Bruto inkomsten dus. Om de inkomsten belasting te berekenen mag je als ondernemer ALLE kosten aftrekken die noodzakelijk zijn om deze winst te maken (naast inkoop, dus transport, administratie, adviezen, representaties, etc, etc). Daarnaast is er een box-3 inkomen van max €24000 zoals je berekende, wat speculatief is, omdat het commissie is over de prestaties van je downline, waar je niet direct invloed op hebt, omdat er geen arbeidsverhouding bestaat met je downline (het zijn allemaal zelfstandige ondernemers). Voor deze €24000 hoef je dus niet te werken.

7. Voor iedereen in Nederland zijn er sociale vangnetten.

8. Voor MLM moet je werken, juist. Voor een lot hoef je noets te doen, maar gemiddeld verlies je, dus gedane arbeid was voor niets.

10. Ergens is de grens. Je onderneemt of je onderneemt niet. MLM is ondernemen, dus heb je te maken met de ondernemers risico's. Als het je slecht gaat als ondernemer, verlies je die investering, op welke wijze je die ook bij elkaar gebracht hebt. Dus als ondernemer kun je niet achteraf terugvallen alsof je dezelfde rechten hebt als iemand in loondienst. Met ondernemen kun je meer verdienen, maar de risico's zijn ook groter.

11. Het verschil tussen een Skippybal en een gloeilamt zie ik heel anders dan het verschil tussen een daadwerkelijke loondienstbaan en loondienstbaan zoeker die afkomt op een vacature "Carriëre kans geboden". Dit laatste heeft beiden te maken met inkomsten en die skippybal en gloeilamp hebben helemaal niets met elkaar te maken, behalve als er geadverteerd zou zijn voor "Philips product te koop".

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007, ik ga niet je hele post quoten, maar je blijft weer allerlei onzin er tussen gooien.

1) Leg het nu eens correct uit. Want zoals al een aantal maal gezegd, alle verdiensten vallen onder de inkomstenbelasting. En een arrest van de Hoge Raad gaf aan dat alle verdiensten in Box 3 vallen, juist omdat het speculatief is.

2) Goh, en welke producten hebben dan geen basis voor een ondernemer om geld te verdienen? Het komt een beetje over alsof je over een auto zegt, jij maar die auto kan rijden.

3) Zoals al hier gezegd, en waarom zou men bij jou komen? Er zijn wereldwijd WIN distributeurs die exact hetzelfde als jij aanbieden en ook zo'n site van WIN krijgen. Wat voor onderscheid heb je dan nog?

4) Wat heeft dit met WIN te maken? Mensen maken gebruik van de mogelijkheden die de wet hen biedt. Maar wat heeft dit met WIN te maken? Niets.
Of doel je op het voorbeeld van Niels waar hij erop wees dat er een WIN distributeur was die jarenlang verliezen leed en op meetings en naar toekomstige prospects deed alsof hij succesvol was?

5) Waarom haal jij dit dan aan al bewijs dat er veel succesvolle WIN distributeurs zijn?

6) Vreemd, want de Hoge Raad had juist geoordeeld dat de verdiensten zo speculatief zijn dat ze in Box 3 vallen.
Zie: http://www.businessforhome.org/home/nederland/

7) Ja, maar wie betalen daar voor? De werkenden. Die dragen de premies af? En denk je dat een ondernemer recht heeft op WW? Helaas nee. Waarbij we nog dienen te vermelden dat een mlm-er geen ondernemer is.

8) Voor een lot dien je ook wat te doen. En een lot biedt een betere winstkans dan mlm.

10) En hier is heel duidelijk dat mlm geen ondernemerschap is. Trouwens, waar haal jij vandaan dat je als ondernemer meer kan verdienen? Uit al die mensen uit de Quote 500? Hans, ik heb nieuws voor je. De meeste ondernemers doen het niet zo financieel geweldig. Die grote groep ondernemers bestaat uit kleine middenstanders en anderen die net zo verlekkerd kijken naar de Quote 500 en dat soort lijsten als werknemers.
Toch is er voor echte ondernemers heel wat bewondering omdat ze voor zichzelf werken, geen baas hebben etc.

11) Zie jij ook het verschil tussen de zekerheid van een baan, en mlm? Tussen een systeem waarbij het merendeel niets verdient en een baan die wordt voorgespiegeld als een werkzoekende wordt benaderd?

HW007

@ Kuklos

Vooraf: Wat jij onzin vindt is niet per definitie onzin.

1) Alleen het passief deel is speculatief. Wat direct wordt omgezet is niet speculatief, dus niet box 3.

2) Gewilde producten zijn geschikt om aan te verdienen, dus handel. Zo simpel.

3) MLM: Netwerkmarketing, persoonlijke aandacht...daarom komen ze bij jou en niet bij de man die geen aandacht heeft, ondanks dat hij een website heeft. Zo werkt MLM. Hoef ik niet verder uit te leggen.

4) Niels doet een constatering voor hemzelf. Één distributeur op de 100000 wereldwijd. Ik kijk naar de mensen die resultaat hebben, niet naar de mislukkelingen.

5) Omdat het voor mij bewijs is. Ik weet de status en wat daarvoor nodig is. Aan mensen die onderaan blijven hangen (velen) heb ik geen voorbeeld, hoogstens bewijs dat ZIJ het niet kunnen.

Weet je: De mens is op de maan geweest. Nog geen 20, maar het geldt voor de hele mensheid.

6) Directe inkoop/verkoop is geen speculatie en dus niet box 3, alleen passief inkomen.

7) Iedereen kan aankloppen bij de bijstand en niemand in Nederland verhongert. Als je op ondernemen gikt, in plaats van te gaan ondernemen, ben je zelf fout bezig.

8) Een lot biedt kans voor iedereen, ook die niets snappen van MLM. Een lot biedt ook meer kans dan iedereen die denkt directeur te kunnen worden. hahaha. Als je denkt met MLM goud binnen te halen zonder moeite, zou ik in de spiegel kijken en vragen waar je mee bezig bent.

10) MLM is ondernemerschap, met ondernemers risico. Punt.

11) Ik zie alleen dat mensen onterecht op een baan vertrouwen. Net zoals mensen onterecht op een goed pensioen vertrouwen. Pensioenfondsen investeren en dat is niet zonder risico. Beter je toekomst in eigen hand nemen als je de durf en de moed hebt. Anders gewoon in loondienst blijven als je het gevoel hebt dat dat veilig is. Alle werkelozen boven de 26 zaten ooit in de veronderstelling dat ze een veilige baan hadden.....dus niet.

Wat ik zo aan de vragen lees, vertel in geen onzin. Ik leef NU met de situatie van nu. Ik leef niet vandaag met het idee van de vorigfe eeuw dat loondienst veilig is. Niet voor niets is de collega niet je vriend.

kuklos

@HW007, dus jij bent van mening dat je de uitspraak van de Hoge raad niet correct is? Want daar komt het nu dus op neer.

Verder zou ik altijd nog meer vertrouwen op een baan dan op een zeer onzeker mlm bestaan.

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.

HW007

kuklos schreef:@HW007, dus jij bent van mening dat je de uitspraak van de Hoge raad niet correct is? Want daar komt het nu dus op neer.

Verder zou ik altijd nog meer vertrouwen op een baan dan op een zeer onzeker mlm bestaan.
1. Inhoudelijk ken ik de hele procedure die leidde tot de uitspraak van de Hoge Raad niet. Of ik het er wel of niet mees eens zou zijn geweest is niet relevant. Wat wel relevant is dat de Hoge raad een uitspraak gedaan heeft, over één of meer ter discussie staande punten, niet meer en niet minder.

Eigen conclusies aan de hand van de uitspraak over andere partijen zijn dus voor ieders eigen rekening.

2. Zelf heb ik meer vertrouwen in mijn eigen kunnen, dan dat ik vertrouwen heb in een baas die mijn toekomst bepaalt, aan de hand van de aan hem van rechtswege opgelegde beperkingen en mogelijkheden.

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

HW007 schreef: 2. Zelf heb ik meer vertrouwen in mijn eigen kunnen, dan dat ik vertrouwen heb in een baas die mijn toekomst bepaalt, aan de hand van de aan hem van rechtswege opgelegde beperkingen en mogelijkheden.
Natuurlijk, er gelden dus geen (maatschappelijke) regels bij mlm ( als de energie maar groen is mag de klant gewoon getild worden) en ieder kan gewoon doen wat hem of haar uitkomt! Hoewel mijn arbeidsleven er al een poosje opzit is het schrijnend om te lezen hoe mlmérs (jij dus)zich onder elke verantwoording uitdraaien. Mensen die om welke reden afhaken worden gelijk als losers/dom/kortzichtig/onzakelijk weggezet of op andere manieren af gez*ken ook op dit forum. Rot toch op kerel met je verhaaltjes over ''dingen rechtzetten/mensen helpen'' . Je word eentonig,vervelend en lijkt nog het meest op een grammofoonplaat die blijft hangen.

HW007

trebelski schreef:
HW007 schreef: 2. Zelf heb ik meer vertrouwen in mijn eigen kunnen, dan dat ik vertrouwen heb in een baas die mijn toekomst bepaalt, aan de hand van de aan hem van rechtswege opgelegde beperkingen en mogelijkheden.
Natuurlijk, er gelden dus geen (maatschappelijke) regels bij mlm en ieder kan gewoon doen wat hem of haar uitkomt! Hoewel mijn arbeidsleven er al een poosje opzit is het schrijnend om te lezen hoe mlmérs (jij dus)zich onder elke verantwoording uitdraaien. Mensen die om welke reden afhaken worden gelijk als losers/dom/kortzichtig/onzakelijk weggezet of op andere manieren af gez*ken ook op dit forum. Rot toch op kerel met je verhaaltjes over ''dingen rechtzetten'' . Je word eentonig,vervelend en lijkt nog het meest op een grammofoonplaat die blijft hangen.

@ Trebelski

Zal je even geruststellen.

Overal waar onjuistheden op mij afgeschoven worden, "draai" ik er uit (heeft niets te maken met MLM). Dit komt omdat deze onjuistheden géén fundament hebben, om stand te houden.

Jij begint zelf vervelend te worden door mij te vergelijken met al die "MLM-ers". Ik ben mezelf en elk probleem dat je met die "MLM-ers" hebt, regel je maar met die betreffende MLM-ers, maar laat mij even er buiten. Richt je pas rechtstreeks tot mij, met wat ik "verkeerd" doe en niet met wat anderen (MLM-ers of anderen) in jouw ogen verkeerd doen.

kuklos

HW007 schreef:Wat wel relevant is dat de Hoge raad een uitspraak gedaan heeft, over één of meer ter discussie staande punten, niet meer en niet minder.
Sja, en de Hoge raad heeft dus gezegd dat je mlm inkomsten in box 3 vallen.
HW007 schreef:Eigen conclusies aan de hand van de uitspraak over andere partijen zijn dus voor ieders eigen rekening.
Nee Hans, de belastingdienst volgt de Hoge Raad en verlangt dus dat jij je aangifte doet in box 3. Doe je dit niet dan doe je een foutieve aangifte.

HW007

@ Kuklos

Of heb je nu ook al verstand van belastigen ? Succes, en ik ben blij dat ik mijn eigen formulier zelf invul.

Niels2010

Ongelezen bericht door Niels2010 »

HW007 schreef:@ Kuklos

Of heb je nu ook al verstand van belastigen ? Succes, en ik ben blij dat ik mijn eigen formulier zelf invul.
Pff. Dit was nu echt een randzaak; het enige waar dat argument om draaide was dat MLM-ers belasting dienen te betalen over hun inkomsten en daardoor het vragen naar een belastingaangifte kan dienen in het verifiëren van het (geclaimde) succes van een MLM-er.

Zeker bij WIN, waar men bedragen tot wel 100.000 euro in kan leggen om een hogere positie in te kopen, zou ik toch even nagaan of die succesverhalen waarop men die investering baseert ook daadwerkelijk kloppen..

gerrit r

Ongelezen bericht door gerrit r »

HW007 schreef: Ik ben mezelf en elk probleem dat je met die "MLM-ers" hebt, regel je maar met die betreffende MLM-ers, maar laat mij even er buiten. Richt je pas rechtstreeks tot mij, met wat ik "verkeerd" doe en niet met wat anderen (MLM-ers of anderen) in jouw ogen verkeerd doen.
Om te beginnen; ik vind bovenstaande uitspraak erg sterk. Dit is wat hier veel uit het oog verloren wordt.
In de MLM zitten zelfstandigen en ieder brengt "zijn" business op "zijn" wijze op de markt. Daarvoor zijn het zelfstandigen.
Wat velen hier doen is alles over 1 kam scheren en maar een enkeling komt met gefundeerde argumenten maar ook daar zitten weer belangrijke fouten in.

Ik zit zelf sinds korte tijd in de MLM business en heb me eerst uitvoerig verdiept in de materie. Mijn conclusie was dat het een business is die vele manieren bied van aanpakken.
De enige slechte kant van MLM is de rancuneuze opstelling van sommige mensen die het nodig vinden om mensen bang te maken voor als ze wat nieuws willen ondernemen omdat ze teleurgesteld zijn in de "gewone" zakenwereld.
Ik zet gewone zakenwereld niet voor niets tussen aanhalingstekens omdat firma's als WIN een vrij identieke wijze van zaken doen hebben.
Als er al een verschil is, dan zijn dat de supplementen want die zijn echt veel beter dan de goedkope rotzooi die in de winkels verkocht wordt.

Voor de rest is veel informatie en de start topic geheel achterhaald en al lang niet meer van toepassing gezien veel van de informatie al lang veranderd is.

En aub mensen, reageer alleen op iets als je weet waar je over schrijft, want als je niet de details weet is de kans erg groot dat je naast de pot piest.

Kunnen jullie negatieveling zeggen dat je anderen helpt met het opzetten van een eigen zaak? Hierin eerste zit hem nu juist de clou, want ik heb er baat bij dat mijn zakenpartner zo goed mogelijk gaat draaien want anders zou ik niks verdienen.
Alleen dit al veegt heel veel van die onzin hier van tafel.

Niks geen verhalen over snel rijk worden. Niks geen lulverhalen over dat het nodig is om met veel inleg te moeten beginnen.
Als mensen dit wel doen is dat DIE persoon die dat doet en daar mag je de business niet voor afkraken.
Al die negatieve zaken zijn zo van tafel geveegd in een persoonlijk gesprek.

En hou ook eens op de rechtzaak want die heeft WIN al lange tijd geleden gewonnen en in gelijk gesteld. Als iemand daar weer over begint dan is dat alleen maar een teken van zwakte om met dergelijke kul argumenten te komen.
Wat een onzin allemaal hier zeg!

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

gerrit r schreef:
En daar ga jij zeker nog meer mlm onzin aan toevoegen.

gerrit r

puma73 schreef:
gerrit r schreef:
En daar ga jij zeker nog meer mlm onzin aan toevoegen.
NEE, want jullie zijn toch te dom en te koppig om de waarheid te willen zien.
Je zou toch eens ongelijk hebben zeg!
Die schok zouden jullie nooit kunnen verwerken met die houding.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

gerrit r schreef: NEE, want jullie zijn toch te dom en te koppig om de waarheid te willen zien.
Laten we het daar maar op houden ja. En jij die naar eigen zeggen pas sinds kort in het mlm wereldje vertoeft weet waar Abraham de mosterd haalt toch?

Laat me toch niet lachen, alsjeblieft. Jij bent al kandidaat nummer zoveel die hier juichend aan komt kakken en met stille trom weer vertrekt.

Ga die volksverlakkerij ergens anders promoten - hier zijn mensen inmiddels iets wijzer geworden.

gerrit r

newmikey schreef:
gerrit r schreef: NEE, want jullie zijn toch te dom en te koppig om de waarheid te willen zien.
Laten we het daar maar op houden ja. En jij die naar eigen zeggen pas sinds kort in het mlm wereldje vertoeft weet waar Abraham de mosterd haalt toch?

Laat me toch niet lachen, alsjeblieft. Jij bent al kandidaat nummer zoveel die hier juichend aan komt kakken en met stille trom weer vertrekt.

Ga die volksverlakkerij ergens anders promoten - hier zijn mensen inmiddels iets wijzer geworden.
Wijzer geworden????????????
Velen hier weten niet eens wat dat woord inhoud, laat staan het verstand om je eens te verdiepen in het onderwerp waar je op reageert.

trebelski

gerrit r schreef: Wijzer geworden????????????
Velen hier weten niet eens wat dat woord inhoud, laat staan het verstand om je eens te verdiepen in het onderwerp waar je op reageert.
Gelukkig dat jij dat verstand wel hebt van MLM :mrgreen: Vandaar dat je natuurlijk ook hier je onzin komt spuien in stilliggende topics omdat je kennelijk nergens anders een platforum vind.
http://www.google.nl/search?q=MLM+een+S ... =firefox-a
Ongeveer 9.600.000 resultaten (0,18 seconden)
Leef je uit.

gerrit r

trebelski schreef:
gerrit r schreef: Wijzer geworden????????????
Gelukkig dat jij dat verstand wel hebt van MLM :mrgreen: Vandaar dat je natuurlijk ook hier je onzin komt spuien in stilliggende topics omdat je kennelijk nergens anders een platforum vind.
http://www.google.nl/search?q=MLM+een+S ... =firefox-a
Ongeveer 9.600.000 resultaten (0,18 seconden)
Leef je uit.
Nog meer onzin.
Ga maar lekker door zo. Gelukkig zijn er nog mensen die zich niet voor de gek laten houden.

trebelski

gerrit r schreef: Nog meer onzin.
Ga maar lekker door zo. Gelukkig zijn er nog mensen die zich niet voor de gek laten houden.
Gelukkig ben ik het daar mee eens. Sterkte ermee.

Gesloten