LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door antileugens »

Wat gek nou toch: Als ik uitspraken over jou doe ken ik je niet maar als jij uitspraken over mij doet weet je ineens wel wie ík ben.

Maar goed, ook hier is je uitspraak:
Toch blijf ik bij mijn uitspraak.
niet onderbouwt met feiten maar met volgende aannames. 't Is natuurlijk wel triest voor al die franchise nemers dat ze volgens jouw uitspraak geen ondernemer zijn. Alhoewel, misschien kunnen ze met jouw uitspraak wel naar de belastingdienst! Die neemt jouw uitspraak ongetwijfeld direkt en zonder dat er een onderbouwing voor nodig is over. Maar als ondernemer wist je dat natuurlijk al. :P
Ach joh, als dat jou nou gelukkig maakt zal ik je niet meer lastig vallen met vragen naar een onderbouwing met feiten. Dat worden zowel jij als ik niet vrolijk van.

Pietet
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:32

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Pietet »

@ Kuklos
@Pietet, je geeft steeds beter het beeld van WIN weer. Schermen met allerlei onderzoeken, maar ze komen nooit.

Ook roepen dat allerlei topsporters het product gebruiken, maar bewijzen ho maar.
Die onderzoeken kan ik je zo aanreiken hoor, staat gewoon op internet. Ik heb je al een lijstje gegeven van keurmerken op de producten. Over de onderzoeken kan ik ook nog wel even doorgaan.....(huiswerk voor Kuklos)

De topsporters hetzelfde, zit niet in de war. Ik kom ze regelmatig tegen, ik kan zo namen noemen, ze zijn trouwens ook gewoon op TV te zien. Als je het niet gelooft..... tja.... sommige mensen blijven wantrouwend he.

MLM-onderenmers bouwen niets op dan een paar klanten die aan het moederbedrijf gebonden zijn???

Hoe zit dat bij een traditioneel handelsbedrijf dan? Wel eens van "Goodwill" gehoord Kuklos? Wat zou dat eigenlijk betekenen dan?

"Alle MLM-bedrijven zoeken verkopers"??? Heb je enig idee hoeveel MLM-bedrijven er zijn in de wereld? Allemaal exact dezelfde werkwijze natuurlijk.......

Dat gelooft Kuklos toch zeker zelf ook niet......
Ik heb trouwens nog steeds niet gehoord wat je oneerlijk vindt Kuklos.....kun je dat wat nader toelichten misschien? Is handig, want misschien heb je gelijk he, wie weet.

Pietet
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:32

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Pietet »

Een heel klein en eenvoudig onderzoekje op deze site van Tros Radar is trouwens ook wel grappig.

Ik heb ons gewaardeerde forumlid Kuklos eens opgezocht hier. Ik kan niet zeggen dat Kuklos niet ondernemend is. Met 670 reacties schat ik wel in dat je ongeveer in de top 10 komt van mensen met de meeste reacties, al moet ik bekennen dat ik niet de moeite heb genomen een exacte telling te doen.

Best actief en ondernemend. En die reacties met een expertise op een diversiteit van onderwerpen, best knap overal zo veel van te weten.

Ik word steeds nieuwsgieriger naar de persoon (of misschien wel meerdere personen) Kuklos en wat voor onderneming of werkomgeving de persoon heeft.
Kopje koffie Kuklos? Leuk kennis te maken met interessante mensen altijd.

kuklos
Berichten: 10146
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

@Pietet, en nog steeds geen link naar de onderzoeken.

En knap hoor dat je mij opzoekt. Ik ben trots op je, de boodschapper aanvallen, ja daar maak je een statement mee.

Pietet
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:32

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Pietet »

Wat vind je bijvoorbeeld van TNO? NOC/NSF? NAFDAC? NAPPI? PDR? PDR-health.com? Management team? Z-index?
Misschien zegt het je allemaal niks, maar dat is dan weer huiswerk he.....
De link weet ik zo niet uit het hoofd. FF googlen.... moet lukken.

@ Kuklos: Aanvallen? Valt toch wel mee? Alleen wat feiten, meer niet.
Hooguit vragen die bij mij opkomen, maar geen waardeoordeel wat mij betreft. Dat zou flauw zijn he, ik ken je verder niet dus welk recht zou ik hebben om te oordelen.

kuklos
Berichten: 10146
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

@Pietet, als jij stelt dat die onderzoeken er zijn geef ze dan, of hou je mond. Jij stelt dus jij bewijst. En voorlopig hebben we nog geen bewijs gezien.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door antileugens »

Maak je geen zorgen Pietet; de boodschapper onderbouwt zijn stellingen zelf ook niet.

Pietet
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:32

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Pietet »

@ antileugens

Tnx voor de support, haha.
Het is inderdaad waar wat je zegt....
Ik vraag me af welke bedoeling onze boodschapper Kuklos heeft.

Kritisch zijn is prima, maar welk belang is er mee gediend op deze manier elk argument en onderbouwing achteloost terzijde te schuiven om vervolgens met nieuwe suggestieve kritiek te komen.
We kunnen nog uren doorgaan zo, haha...

Kritisch zijn is prima, graag zelfs. Zeker als het om zaken gaat.
Proffessioneel is dan ook om onderbouwde en redelijke uitleg te accepteren.

kuklos
Berichten: 10146
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

Kritisch zijn is prima, graag zelfs. Zeker als het om zaken gaat.
Proffessioneel is dan ook om onderbouwde en redelijke uitleg te accepteren.
Inderdaad, kom dan ook maar met die onderzoeken. Dan kunnen we spreken over onderbouwd. Tot die tijd dus niet.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door antileugens »

Ga jij ook nog ff je belofte die in een andere topic hebt gedaan nakomen, Kuklos?

kuklos
Berichten: 10146
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik kan nu net als jij off topic gaan gillen, maar dat soort gedrag laat ik aan jou over.

Welke belofte? De enige die ik me kan herinneren is dat ik ergens op in zou gaan en dat heb ik gedaan. Maar jij bent niet tevreden met mijn antwoord. Voor mij is dat jouw probleem en niet het mijne. Ik verwijs je nogmaals naar het antwoord wat ik gaf, maar waar jij geen genoegen mee nam.

Pietet
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:32

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Pietet »

@ kuklos
Wat vind je bijvoorbeeld van TNO? NOC/NSF? NAFDAC? NAPPI? PDR? PDR-health.com? Management team? Z-index?
Misschien zegt het je allemaal niks, maar dat is dan weer huiswerk he.....
Dit is de derde keer kuklos.
Je zou natuurlijk wel de moeite moeten nemen er even naar te kijken.

Als je het hebt bestudeerd praten we verder, als je dan vindt dat het niet klopt hebben we een gefundeerde discussie.

kuklos
Berichten: 10146
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

@Pietet, wellicht was het je niet opgevallen, maar je hebt die onderzoeken niet gegeven. Simpel met wat namen strooien is geen onderzoek publiceren.
We wachten nog steeds op de specifieke link naar de onderzoeken.
Zoals je zelf al zegt hebben we dan pas een gefundeerde discussie. Nu baseren we alles op een stel vermeende onderzoeken waarvan het bestaan niet zeker is.

Pietet
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:32

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Pietet »

Zoals je zelf al zegt hebben we dan pas een gefundeerde discussie. Nu baseren we alles op een stel vermeende onderzoeken waarvan het bestaan niet zeker is.
Het zijn geen vermeende onderzoeken.

Het gaat om aanbevelingen van toonaangevende instellingen, certificaten van breed gerespecteerde organisaties.
Je moet gewoon even google doen, ik heb de exacte link ook niet precies voorhanden omdat ik ook altijd via google zoek.
Je kun wel proberen www.pdrhealth.com. Probeer ook National Nutrient Database.
Ook daar wel een beetje een zoekplaatje om de producten de vinden, het zijn zeer uitgebreide websites namelijk.
Wetenschappelijk onderzoek is doorgaans veell info. En als ik je alleen de conclusies geef zul je het vast niet van me aannemen. Beter is dus zelf even te zoeken en uit te vinden. Geef me daarna aan wat niet klopt volgens jou.
Succes!

kuklos
Berichten: 10146
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

@pietet, zo kunnen we beter stoppen. Eerst waren er onderzoeken nu zijn het aanbevelingen. Maar nog steeds de link niet.
Als jij stelt dat deze er zijn dan is het aan jou om het bestaan ervan te bewijzen en dus aan jouw om de link er naar toe te geven. Ik hoef niet te gaan zoeken naar iets waarvan jij beweert dat het bestaat. Zo werkt het niet in deze wereld.
Jij doet een uitspraak, dus jij onderbouwt hem.

Pietet
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:32

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Pietet »

@ kuklos
Welke uitspraken deed jij ook alweer?
Je vond het toch oneerlijk? Onderbouw even wat je oneerlijk vond, ik wacht nog steeds.
Je moet er natuurlijk wel iets voor willen doen he, ik heb voldoende links gegeven nu.
Heb je www.pdrhealth.com gechecked? Dat is toch een link lijkt me?

En anders: idd, beter ophouden, haha
Keer afspreken? heb ik je al eerder aangeboden he. Leg ik alles uit wat je wilt weten.
Groet, Pietet

(ps. ik hou nu weer even op hoor, we kunnen wel aan de gang blijven he)

kuklos
Berichten: 10146
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

Wat moeten we hier nu mee? Na al die tijd nog steeds geen links die ondersteunen dat WIN een goed bedrijf is, goede producten heeft of door mening topsporter gebruikt wordt. Ondanks dat je dit op 10 januari al beweerd hebt.

Het enige wat ik krijg ik raadsels en "doe eens huiswerk", met andere woorden, er is geen enkel bewijs, geen enkel onderzoek. Anders waren de links allang gegeven. Een link geven naar een algemene site onderbouwt niets. Dan weet ik nog wel een link. www.google.com zegt ook niks, maar ja, het is wel een link.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Niels2010 »

kuklos schreef:Wat moeten we hier nu mee? Na al die tijd nog steeds geen links die ondersteunen dat WIN een goed bedrijf is, goede producten heeft of door mening topsporter gebruikt wordt. Ondanks dat je dit op 10 januari al beweerd hebt.

Het enige wat ik krijg ik raadsels en "doe eens huiswerk", met andere woorden, er is geen enkel bewijs, geen enkel onderzoek. Anders waren de links allang gegeven. Een link geven naar een algemene site onderbouwt niets. Dan weet ik nog wel een link. http://www.google.com zegt ook niks, maar ja, het is wel een link.
Zelfs als Pietet komt met links waarop topsporters beweren dat WIN fantastisch is, is dat nog niet per se een bewijs dat WIN ook daadwerkelijk zo'n goed bedrijf is als zij beweren. Topsporters verlenen immers wel vaker hun medewerking aan promotiecampagnes van hun (on)officiële sponsoren. Daarnaast hebben topsporters zelf niet per se verstand van voedingssupplementen en dergelijke, keuzes hier omtrent laten ze vaak aan hun artsen en therapeuten over. Topsporters hebben bovendien bepaalde kwaliteiten, maar niet per se een heel hoog IQ en/of verstand van bedrijfsvoering.

winwinst
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2010 19:02

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door winwinst »

Ik ben afgelopen dinsdag ook bij dit bedrijf in Hoofddorp geweest en ik vond het betrouwbaar en goed overkomen, maar ook ik ga niet over een nacht ijs dus ben ik ook op onderzoek aan het gaan. In dit forum lees ik veel strijd tussen voor en tegenstanders waarbij beide niet met bewijzen komen. Uiteraard ben ik zelf even op zoek gegaan naar de vermeende onderzoekjes bij de organisaties die Pietet noemt, maar kan bij geen van die organisaties iets vinden over BioLean of Winrgy beide producten van Wellness International Network. Ook over oneerlijkheid kan ik tot op heden niets vinden, behalve misschien als mensen onterecht op sollicitatiegesprek zijn gegaan, maar zoals al eerder genoemd werd ga je toch eerst een bedrijf checken voor je er heen gaat? Al is het alleen al om zelf iets over het bedrijf te kunnen vertellen zodat je een goede indruk maakt?

Volgens mij is Wellness International Network eerder een netwerk marketing organisatie dan een multi level marketing organisatie, of ze zijn beide een beetje. In ieder geval kun je hier http://www.hbnc.nl/Netwerkmarketing%20v ... ionals.pdf meer lezen over de werkwijze van dergelijke bedrijven en wat je er aan zou kunnen hebben. Zelf ben ik al de hele dag bezig met mijn onderzoek en heb al bijna 2 A4tjes met vragen klaar voor de bijeenkomst waar ik morgen weer heen ga. Ook ik ben kritisch maar zeker ook ondernemend (al 7 jaar zelfstandig ondernemer) en ook morgen stort ik me er niet zomaar in, zelfs niet als al mijn vragen positief beantwoord kunnen worden. Morgen is pas de tweede dag van mijn onderzoek en dat moet ik eerst rustig verwerken en onderzoeken!

Ik probeer met een open vizier te kijken en te luisteren naar alles wat er verteld wordt en ook zonder oordeel alles af te wegen om te zien of het mij iets zou kunnen brengen door hard te werken. Hard werken doe ik nu ook al jaren, maar de crisis heeft me bijna de kop gekost en dat was een grote schok. Nu dus op zoek naar meer zekerheid door hard werken, naast wat ik al heb.

Ik ben benieuwd of er ook mensen zijn die met onderbouwde bewijzen kunnen komen, zowel voor als tegen dit bedrijf? Ik hoor ze beide graag zo spoedig mogelijk, zodat ik mijn onderzoek grondiger kan doen.

Alvast bedankt

Bogomil
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mei 2010 15:46

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Bogomil »

Beste Winwinst, je schrijft "Zelf ben ik al de hele dag bezig met mijn onderzoek en heb al bijna 2 A4tjes met vragen klaar voor de bijeenkomst waar ik morgen weer heen ga. Ook ik ben kritisch maar zeker ook ondernemend (al 7 jaar zelfstandig ondernemer)"

Ik ben heel benieuwd naar de vragen die jij hebt gesteld, maar nog meer benieuwd naar de antwoorden die je kreeg. Met name omdat je al 7 jaar zelfstandig ondernemer bent, ben ik benieuwd naar jouw bevindingen.

Gesloten