LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Werken zoals je gewend bent vs Netwerk marketing

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
MLMvoorstanderNL

Re: Werken zoals je gewend bent vs Netwerk marketing

Ongelezen bericht door MLMvoorstanderNL »

Nee ik ben niet op de hoogte van elke presentatie... Kan alleen melden zoals ik het graag zie.

Mijn slagen doet er dus niet toe heb ik al gelezen..

Lekker belangrijk

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar blijkbaar wordt iemand eerst verteld dat als je je maar genoeg inzet die financiële onafhankelijkheid vanzelf komt. Maar zodra je verhaal gaat halen omdat het verhaal niet klopt, dan ineens wordt je gezegd dat er geen garanties worden gegeven.

kuklos

MLMvoorstanderNL schreef:Nee ik ben niet op de hoogte van elke presentatie... Kan alleen melden zoals ik het graag zie.

Mijn slagen doet er dus niet toe heb ik al gelezen..
Jouw slagen doet er wel degelijk toe. Alleen jij leest dingen die er niet staan.
Ten eerste ben je nog niet geslaagd. en is dus jouw verwachting geen bewijs.
Ten tweede is jouw slagen geen bewijs dat het werkt. Dat is het pas als anderen hetzelfde doen als jij en ook slagen. Met andere woorden als jouw acties repliceerbaar zijn.

MLMvoorstanderNL

Erg naar dat jou die garantie wel is gegeven... Dat hoort niet zo te gaan... mijn excuses.. oh of heb je niks met MLM gedaan?

kuklos

Dat heb jij hier gedaan. Met jouw posts. Ons continu laten weten dat als je maar hard genoeg doorwerkt succes komt. Totdat we je vroegen of je dit kon garanderen.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Heb een beetje zitten lezen MLM, wat verdiende je voordat je dit ging doen en wat verdien je nu maandelijks.
Is je maandelijks inkomen gegarandeerd ?
Ook bij ziekte of bij volledig arbeidsongeschiktheid ?

Korte en duidelijke vraag, ben heel benieuwd.

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

Chocomelk schreef:Heb een beetje zitten lezen MLM, wat verdiende je voordat je dit ging doen en wat verdien je nu maandelijks.
Is je maandelijks inkomen gegarandeerd ?
Ook bij ziekte of bij volledig arbeidsongeschiktheid ?

Korte en duidelijke vraag, ben heel benieuwd.
Op zich hele goede vragen maar ik vrees dat ( leesbare) antwoorden opnieuw uitblijven.

MLMvoorstanderNL

kuklos schreef:Dat heb jij hier gedaan. Met jouw posts. Ons continu laten weten dat als je maar hard genoeg doorwerkt succes komt. Totdat we je vroegen of je dit kon garanderen.
Ik heb inderdaad gezegd dat dit niet te garanderen is. Want als dat gedaan zou worden dan krijgen we toch veel meer scheve gezichten.. Ik heb wel gezegd dat je moet volhouden. Maar garanderen doe ik niet.

Dat heb je goed gelezen vriend ;)

Choco: Ik ben net begonnen. Mijn verdiensten zijn nog niet noemenswaardig groot..
Ik verdien nu ongeveer €1200 per maand met me huidige baan. De MLM inkomsten zijn er nog niet. Maar ik heb al gezien dat dit wel mogelijk is, bij andere. Ik ben ervan overtuigd dat mijn inkomen gestaag zal stijgen.

Zelf ben ik gedeeltelijk arbeidsongeschikt. Of je geschikt bent voor MLM weet ik niet want er zijn erg veel redenen om afgekeurd te worden.
Ik heb MLM aangepakt omdat het mij de kans biedt om buiten de wetten vand e maatschappij om toch een lekker inkomen te krijgen

We zien wel waar het schip strandt ;)

Duidelijk en eerlijk toch?

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

MLMvoorstanderNL schreef:
Zelf ben ik gedeeltelijk arbeidsongeschikt. Of je geschikt bent voor MLM weet ik niet want er zijn erg veel redenen om afgekeurd te worden.
Ik heb MLM aangepakt omdat het mij de kans biedt om buiten de wetten vand e maatschappij om toch een lekker inkomen te krijgen

De meeste worden afgekeurd op voldoende gezond verstand,goed kunnen rekenen en weten wanneer je wel of niet of niet iets moet doen.

kuklos

Als er geen garanties zijn is er dus ook geen systeem wat werkt.

Maar welke wetten van de maatschappij zorgen ervoor dat jij geen kans hebt op een lekker inkomen?

MLMvoorstanderNL

trebelski schreef:

De meeste worden afgekeurd op voldoende gezond verstand,goed kunnen rekenen en weten wanneer je wel of niet of niet iets moet doen.
Kan je dit onderbouwen :P

Hoeveel zijn dat er 'de meeste'

MLMvoorstanderNL

kuklos schreef:Als er geen garanties zijn is er dus ook geen systeem wat werkt.

Maar welke wetten van de maatschappij zorgen ervoor dat jij geen kans hebt op een lekker inkomen?
Uistekende vraag!

Laten we vastellen dat er een soort van ongeschreven norm is in de wereld, het huisje boompje beestje verhaal.

Eigenlijk is het heel simpel... het leven kan niet altijd voor iedereen meezitten.. en als je bijvoorbeeld door nare omstandigheden in je privé leven net dat ene papiertje niet haalt dan heb je een probleem. Iedereen heeft dromen van wat ze wilde doen later alleen zijn er natuurlijk logisch allemaal normen waaraan je moet voldoen om een bepaald beroep te kunnen doen (bijvoorbeeld dokter)

Natuurlijk kun je altijd wel ergens een baantje vinden als je dat wil, ik ben van mening dat er voor iedereen wel ergens werk is maar het probleem is dat mensen zich al snel ergens 'te goed' voor voelen met als gevolg dat ze enkel naar baantjes kijken die ze niet kunnen krijgen of baantjes die wel leuk lijken maar waar gewoon te weinig vraag naar is. Dit in tegenstelling tot gewoon met je kont achter een kassa in de c1000 gaan zitten omdat je moet eten en omdat het niet ander is!

De wetten van de maatschappij zijn nou eenmaal dat aan een bepaalde norm moet voldoen om een bepaalde baan te krijgen. Er is een limiet aan het inkomen wat je kan krijgen in de maatschappij. Want je baas bepaald wat je krijgt en hij betaald je net genoeg zodat je blijft. Ook is die baas diegene die je promoveerd, zo werkt dat.

Al het boven genoemde is niet aan de orde in MLM. De enige eis die wordt gesteld is het instapbedrag te betalen. Daarna, ookal verschillen de meningen hier, kun je toch meer gaan verdienen dan je ooit zal doen in die 40 jaar in loondienst.

Ja in MLM moet je wel hard werken dat zeker...
Ik blijf herhalen dat je afhankelijk bent van je eigen inspanning en je eigen volharding, als mede de begeleiding van je upline. In sommige loondienst banen veranderd je loon niet aan het einde van de maand omdat je extra je best hebt gedaan. En hij zal ook niet zakken als je er met je pet naar hebt gegooid, je kan wel ontslagen worden natuurlijk maar je weet precies hoe hard je moet werken.

Ik dit is anders in MLM. Helder? Mischien heb je gemekt dat ik in herhaling voel..dus lees het hele topic maar na als je vragen hebt en wie weet vind je het antwoord al.

kuklos

MLMvoorstanderNL schreef:De wetten van de maatschappij zijn nou eenmaal dat aan een bepaalde norm moet voldoen om een bepaalde baan te krijgen. Er is een limiet aan het inkomen wat je kan krijgen in de maatschappij. Want je baas bepaald wat je krijgt en hij betaald je net genoeg zodat je blijft. Ook is die baas diegene die je promoveerd, zo werkt dat.
Yup, jij bent geschikt voor mlm. Dat is duidelijk. Je herhaalt de standaard teksten die je zo vaak tegenkomt in mlm. En geeft de maatschappij de schuld. Volledig verbijgaand aan de mogelijkheden die mensen hebben zichzelf omhoog te werken.
MLMvoorstanderNL schreef:Al het boven genoemde is niet aan de orde in MLM. De enige eis die wordt gesteld is het instapbedrag te betalen. Daarna, ookal verschillen de meningen hier, kun je toch meer gaan verdienen dan je ooit zal doen in die 40 jaar in loondienst.
Dat je in mlm kan verdienen is nooit ontkend. Er zijn immers mensen die dat bereikt hebben. Maar dat wil nog niet zeggen dat het systeem werkt.
MLMvoorstanderNL schreef:In sommige loondienst banen veranderd je loon niet aan het einde van de maand omdat je extra je best hebt gedaan. En hij zal ook niet zakken als je er met je pet naar hebt gegooid, je kan wel ontslagen worden natuurlijk maar je weet precies hoe hard je moet werken.
Goed zo, weer prima nagepraat. Waar je echter aan voobijgaat is dat mensen met herhaaldelijk goed presteren wel degelijk hun inkomen kunnen doen stijgen.

Ik heb nog wel twee vragen:
1) Waar is het bewijs dat Subway mlm technieken gebruikt?

2) Waarop baseer je dat mlm de industrie van de 21e eeuw is?

MLMvoorstanderNL

Vergeet die vraag over subway.. heb ik ook maar gehoord ja en ik weet het niet..

En dat 2de bewijs ik pas aan het einde van deze eeuw, goed?

Verder geef ik de maatschappij nergens de schuld van, ik zeg alleen dat dingen nou eenmaal zo zijn.

Het systeem werkt kennelijk voor diegene die er wat mee hebben verdient. Omdat ze hebben gedaan wat er wordt gezegt

En jij bent niet geschikt voor MLM helaas

Chocomelk

kuklos schreef:Dat heb jij hier gedaan. Met jouw posts. Ons continu laten weten dat als je maar hard genoeg doorwerkt succes komt. Totdat we je vroegen of je dit kon garanderen.
Ik heb inderdaad gezegd dat dit niet te garanderen is. Want als dat gedaan zou worden dan krijgen we toch veel meer scheve gezichten.. Ik heb wel gezegd dat je moet volhouden. Maar garanderen doe ik niet.

Dat heb je goed gelezen vriend ;)

Choco: Ik ben net begonnen. Mijn verdiensten zijn nog niet noemenswaardig groot..
Ik verdien nu ongeveer €1200 per maand met me huidige baan. De MLM inkomsten zijn er nog niet. Maar ik heb al gezien dat dit wel mogelijk is, bij andere. Ik ben ervan overtuigd dat mijn inkomen gestaag zal stijgen.

We zien wel waar het schip strandt ;)

Duidelijk en eerlijk toch?
Nou weet ik niet hoe jong je bent maar 1200 euro per maand is nu niet echt een super salaris te noemen.

Je schrijft je bent zelf gedeeltelijk arbeidsongeschikt, krijg je daarvoor ook een uitkering ?
Of je geschikt bent voor MLM weet ik niet want er zijn erg veel redenen om afgekeurd te worden.
Uh hoe kan het zijn dat jij wel goed gekeurd bent voor MLM ?

MLMvoorstanderNL

Ik vind mijn privé niet interessant om hier e melden, zie andere dat ook niet doen.
Ja ik krijg deels uitkering, die had ik al erbij opgeteld.. Ik ben 25.

Zoals ik al zei hoef je geen test te doen voor MLM dus je wordt niet afgekeurd of iets dergelijks. Ik doe MLM omdat ik gewoon veel mensen ken die het ook doen en met succes. Zo kwam ik erbij...

Overgens ben ik wel van mening dat er in Nederland en overal wel wat strenger geselecteerd mag worden... Dat wil zeggen dat mensen eerst even meedraaien in het bedrijf voordat ze het instap geld betalen. Zo wordt er een hoop ellende voorkomen.

Ook kan er op het gebied van educatie nog een hoop verbeterd worden op het gebied van netwerk marketing (met dit forum als het levende bewijs daarvoor) want er zijn erg veel misverstanden en er is te weinig kennis van zaken.

Dit is een van de dingen die ik graag zou verbeteren in de sector en in Nederland.

MLMvoorstanderNL

Wat is jou verhaal met MLM chocomelk?

Chocomelk

Hoef ook niet je prive leven te weten, maar jij beweerd namelijk dat het
zo super is en werkt MLM, dus dan krijg je vragen.

Je bent boven de 21 dus geen minium loon meer, dan vindt ik 1200 euro
per maand heel weinig, hoeveel uur werk jij daarvoor per week ?

MLMvoorstanderNL

25 uur. Mijn loon is 780 en de rest wordt aangevuld. Ja geen vetpot dat weet ik...maar genoeg daarover. Met MLM ga ik straks in no time omhoog ;)

Ik ben daarvan overtuigd => dus ik zal slagen. binnen 10 jaar ga ik met pensioen. op me 35ste. Ik stop niet met werken want dan wordt het me passie. Maar als ik het kan met mijn 'plaats' in deze maatschappij waarom kunnen jullie het dan niet?

Misschien toch iets te maken met je mindset en je instelling? trouwens ik heb het niet over jou Chocomelk, misschien dat je dit denkt nadat ik op je had gereageerd.

MLMvoorstanderNL

Jullie zien trouwens nu hoe laag mijn lat ligt qua kunnen stoppen met werken :D

Moet te doen zijn toch? Snap je nu wat ik bedoel met iedereen heeft zijn eigen doel?

Gesloten