Jammer, maar géén geslaagde save. Het is toch altijd verwonderlijk hoe hier personen komen binnenstormen die in hun eerste bericht melding maken van het feit dat ze razend enhousiast over iets zijn en de werking ervan volledig onderschrijven. Even doorlezend kom je er dan achter dat ze ergens weinig tot géén echte ervaring mee hebben.C-o-r schreef:Deze tekst had betrekking op een waardeoordeel aan mijn adres waarbij ik in deze zin bedoel aan te geven dat ik naar zijn persoon slechts kan gissen en derhalve geen oordeel wil vellen ten aanzien van voornoemde
Daarmee geconfronteerd, trappen voornoemde personen dan maar wild om zich heen waarbij ze niet in de gaten hebben dat de enige die ze te kijk zetten, zichzelf is.
Of het nu om onbewezen therapieën gaat, voedingsupplementen, de gevaren van aspartaam of succesverhalen over mlm: nooit zie je iemand hier die 2 jaar ergens mee bezig is en kan aantonen dat hij succesvol is, een bedrijf van de grond heeft getild, iets heeft gedaan wat hem veel geld heeft opgeleverd.
Ook deze poster is over 2 jaar namelijk nergens meer te bekennen, ook deze poster heeft géén KvK nummer, géén mooi kantoor, géén ruim inkomen, géén bewijzen noch enige kennis over het "product" of de dienst die hij wil verkopen.
Ook deze poster zit er net lang genoeg in om de introductie te hebben gevolgd, één of twee propaganda boekjes te hebben gelezen en zijn of haar familie/vrienden/buren te hebben geslachtofferd. Ook deze poster zit er niet in om te verdienen maar om "mensen te helpen". Ook deze poster heeft er géén idee van dat dezelfde directie waar hij nu het geld voor binnenschoffelt, nog géén 2 jaar geleden het klantenbestand van het moederbedrijf elders te gelde heeft gemaakt, de verkopers (of "bc's" zoals ze denken zichzelf te moeten noemen) met niets achter heeft gelaten en het geld uit de boedel heeft getrokken, het bedrijf heeft geliquideerd om in de Benelux hetzelfde geintje nog eens uit te halen.
Mlm loont wel degelijk, voor de oplichters die het opzetten en arme sloebers erin luizen met prachtige verhalen of met een minimaal aantal lokvogels die ze even tijdelijk rijk hebben gemaakt voordat ze ze berooid achterlaten.
Ik heb hier nog géén enkele keer iemand met echte ervaring en het bewijs om het te staven gezien, slechts beginnelingetjes zoals poster. Als dat poster zèlf niet te denken geeft, soi. De rest weet echter beter.
En, een maanden-oud topic openen met wat gewoon een spam-bericht is, om later de bedrijfsnaam gauw te verwijderen is natuurlijk olie op het vuur en geeft weinig vertrouwen m.b.t. enigerlei business-ethiek die van poster verwacht mag worden. MLM'ers deinzen er niet, nooit voor terug om iedereen in hun omgeving op te zadelen met hun problemen, hun experimenten met slapende rijk worden, om daarna iedereen in ontreddering achter te laten als het onvermijdelijke gebeurt: ondanks de himmelhohe juichverhalen lukt het niet, NOOIT.