Wel wel.....
Even de boel op één hoop hoor.....!
Wil toch nog een béétje op tijd naar bed......
Geplaatst op 07 Dec 2005 15:19 door Maarschalk
Nou je hebt inderdaad een punt.
Voor veel mensen betekent een hoger inkomen dat ze meer gaan uitgeven en daardoor dus ook hogere maandlasten hebben.
Doch dit is je eigen keuze. Wat ik bedoelde te zeggen is dat een hoger inkomen niet hoeft te betekenen dat je dan ook hogere maandasten hebt.
Hoeft niet.... Meestal wel......
Helaas sla je direct daarna de plank mis door te gaan verwijzen naar een piramide als ik op mensen duidt die rijk worden van gewoon werken. De stelling was niet of veel mensen het konden, maar of het mogelijk was. En dat blijkt zo te zijn.
Dat je hiermee de plank misslaat is nog tot daaraan toe. Maar dat je vervolgens de beofte van mlm-ers projecteert op deze mensen is weer typisch iets voor jou.
Nee, nee....
eerlijk blijven.....
Jullie piramide lijkt
meer op een piramide, dan ONZE ''piramide''.....
Wil het wel een keer voor je uit tekenen.......
Dan nog het feit dat
hoog in
onze piramide, net zo vaak MINDER verdiend wordt dan ONDERAAN in
onze piramide...., dit in tegenstelling tot JULLIE piramide..... waar
bovenin (bijna) altijd MEER verdiend wordt.....(in verreweg de meeste gevallen)
Zeg nu niet te gauw dat het niet waar is, want dat kost je een buil.....
Jan, werkelijk waar, jij moet wel het domste figuur zijn dat ik ooit ben tegengekomen.
Ja, ja......
Ok, dus JIJ hebt onderzoek gedaan, waaruit gebleken is dat laten we zeggen meer dan de helft van de ondernemers binnen een paar jaar zoveel taken delegeren, dat ze meer vrije tijd overhouden. Graag ontvang ik per mail je eindrapport. En nu niet met smoesjes komen.
Ik zie het zo.....
Ze dupliceren hun tijd.......
Zij werken 8 uur.... Personeel ook.
10 man personeel....., 10 x 8 uur + zichzelf..... Er wordt 80 uur gewerkt in zijn zaak..., of hij nu in het ziekenhuis ligt of op vakantie is....
Ik vind dat slim.... Everybody happy!!!!
Een MLM-er begint
Parttime (doet zo goed als iedereen...)
10 uur / week.
Hij bouwt een organisatie van 100 man.....
Wordt
gemiddeld 5 uur gewerkt door deze 100 man.
(Velen doen niets.... Velen doen wat... en sommigen doen ook 10 uur....!)
Hij komt in het ziekenhuis te liggen of op het strand.....?
Maakt niet uit... er wordt
TOCH nog
500 uur in zijn zaak gewerkt....!
En
DAT zou opeens
NIET slim zijn...?
Ik vind het ERG slim....!
Heel simpel Jan, verschijnselen als dat mensen niet van eenheidsworst houden, dus een ander luchtje willen dan de buurvrouw, mensen niet van eentonigheid houden, dus ze willen steeds een ander luchtje, mensen bepaalde producten willen zien/voelen/ruiken/proberen (beetje op de pols). Die effecten zijn zo sterk dat een aantal producten moeilijker of in veel mindere mate via Internet verkocht kunnen worden. Maar goed, jij leeft natuurlijk in je eigen wereldje, waarin alles anders is dan in de echte wereld. Logisch dat je daar niets van begrijpt.
Praat voor JEZELF......!
In die zin lijken we wel MLM'ers, vind je niet? Die roepen ook al 60 jaar dat MLM het helemaal gaat maken... Het verschil is alleen dat de tegenstanders van MLM de laatste 60 jaar gelijk blijken te hebben.
Hoezo....
Is de omzet
niet steevast elk jaar omhoog gegaan....?????
Quote:
Waar bemoeien jullie, stuk voor stuk blabla-economen, je toch mee?
Het is geen kwestie van bemoeien. Het is een discussieforum dat voor iedereen openstaat.
Het fanatisme van de VOORstanders kan ik begrijpen.......
Maar het fanatisme van de TEGENstanders.....
Quote:
Heb je daar onderzoek naar gedaan dan.....?
Ooit naar een expeditiecentrum geweest om de retouren te controleren.....?
Je hebt GEEN idee waar je over praat...!
Ik heb inderdaad bij een expediteur gewerkt
Het gros van de retouren zijn producten waar daadwerkelijk iets mis mee is. Fabricagefouten e.d. Het zijn NIET producten waar de klant niet tevreden over is. Natuurlijk komt dat wel voor, maar dan hebben we het met name over duurzame goederen, en NIET over wasmiddelen en creme.
Erg humoristisch...... Knap antwoord.... En je MEENT het ook nog, hè
Ook dat is een feit. Net als het feit dat de zekerheid bij het werken bij een baas stukken groter is dan bij het voor jezelf beginnen.
Slaat nergens op....
geen mooier land om voor jezelf te
beginnen dan Nederland...
Gaat het fout....? Ga je een uitkering halen....
Quote:
ZEKER NIET voor iedereen. Dat is nou net 1 van de problemen die ik met MLM heb: het wordt gebracht in een sfeer van "iedereen kan het".
Juist!
Iedereen kan het!
Staat!
Dat is enorme l*lkoek, en dat weet je zelf ook. Je bent een vuile leugenaar als je dit mensen voor durft te houden.
Dat vindt JIJ. Ik WEET dat iedereen het kan....., maar niet iedereen wil de prijs betalen.......
Toch is de prijs die je betalen moet voor ''middelmatigheid'' VEEL hoger!
zij bepalen voor u wat voor producten u kan aanbieden
>>>>In MIJN organisatie biedt IK aan wat IK wil.....!<<<<<<
Dat STAAT ER NIET JAN. Er staat dat het moederbedrijf bepaalt wat jij aan KUNT bieden.
Ik word MOE van jou......
IK bepaal wat IK aan KAN bieden......
Quote: zij bepalen voor u hoeveel de producten kosten en wat de marges daarop zijn.....
NIET dus.....!
Dat is zelfs verboden.......!
Wat een onzin. Denk jij dat MreneTelecom de tarieven per minuut zelf mag bepalen?!
DAAR heb je gelijk in....., maar.......
Er is MLM en ''MLM''......
Zijn al
talloze discussies over gevoerd op MLM prikbord.......
Quote:
Amway ''beheerst' dus de zeepmarkt.....?
Euphony ''beheerst'' de telefoniemarkt.....? Enz.?
DAT STAAT ER NIET JAN! Je leest het WEER verkeerd. Wat er bedoeld wordt is dat het moederbedrijf ten opzichte van de distributeurs die zich erbij hebben aangesloten een monopoliepostitie heeft. Er staat NIET dat de betreffende bedrijven op hun markt een monopolie hebben. LEER NOU EENS LEZEN.
Nee..., dus!
Quote:
Op allerlei forums mensen die ook maar iets durven te zeggen over mlm dat hem niet bevalt, onderuit halen.
Correctie: PROBEREN onderuit te halen. Het lukt hem namelijk nooit.
Nounounou.......?
Jan, het spijt me, maar je bent werkelijk een enorme sukkel. Je pretendeert overal verstand van te hebben, maar je laat continu zien dat je geen enkel inzicht hebt en geen idee hebt hoe 1 en ander in de echte wereld werkt. Het is maar goed dat je verslaafd bent aan fora, als je dat niet had zou je waarschijnlijk zwaar depressief zijn.
Van sommigen klinkt dat als een compliment....
Quote:
Juist!
Iedereen kan het!
Niet veel mensen ''durven'' het door blabla verhalen (helaas zijn er wel tillers tussen).
Oja, Jan? 'Kunnen' al die 3 miljoen IBO's het?
WAAROM DOEN ZE HET DAN NIET?????
Kanonnen....!
Ben je nou helemaal van lotje getikt........?
Hoe vaak ga je dat nog vragen?????
ZE
WILLEN DE PRIJS NIET BETALEN!!!!!!
De moeite er voor doen... na een dag hard werken op de fabriek....!
Ze
kunnen de pijn niet verdragen dat etterb*kken van zwagers en zgn. vrienden hen de grond in proberen te stampen met opmerkingen als....:
---Doe nou maar gewoon..., dan doe je gek genoeg...!
---Als je voor een dubbetje geboren bent, wordt je NOOIT een kwartje!
---JIj kan dat niet!!!
En als jullie nu EINDELIJK toe willen geven dat er HELEMAAL geen mensen voor tienduizenden EURO's het schip in zijn gegaan..... waarom laten jullie de mensen, die het een poging waard vinden, niet in hun waarde....?
Prettige nacht...., Jan v. E.
(En ik WEIGER bedrijven waar het WEL mogelijk is voor duizenden euro's het schip in te gaan..... MLM te noemen.......!!!
)
)