Nou, ik zie die pittig/dampende/schunnige zaken niet hoor.SBI schreef:Er staam pittig "schunnige" dingen bij!
Of ben je er naar op zoek geweest?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nou, ik zie die pittig/dampende/schunnige zaken niet hoor.SBI schreef:Er staam pittig "schunnige" dingen bij!
50- 60 uur per week erin stoppen en niet parttime.
WEL parttime!Er is nog nooit iemand parttime miljonair geworden.
mlm is een bewezen concept, maar er wordt te licht over gedacht.
De juiste begeleiding en NIET parttime.
.Dit weet 90% van de mensen niet, daarom staat het in een kwaad daglicht, omdat het voor hun niet heeft gewerkt
Succes dan...!Het werkt wel, maar niet voor 5 uur per week.Maar de meeste hebben een 9-5 mentaliteit. Je zou dit moeten doen, alsof je leven er vanaf hangt, of die van je familie, is kijken hoe succesvol je wordt.
Helemaal waar.Omdat 80% een baan heeft van 40 uur bij een baas!
ik kan die tijd dan wel hebben, maar 80% van je organisatie niet.
Mlm doe je niet alleen.
Dat ik ook de reden waarom de meeste mlm bedrijven in Nederland het slechtste draaien in de benelux, al dan niet in heel Europa.
klopt.Als je denkt dat het ene mlm bedrijf niet werkt, en gaat naar de volgende, lukt het daar ook niet.
Wat je nu zegt is voor mij een raadsel....het principe gaat op voor alle bedrijven. Of je moet een netwerk hebben van 40.00 klanten die je aan je produkt kan koppelen, maar daar is er maar een enkele van.
het principe gaat op voor alle bedrijven. Of je moet een netwerk hebben van 40.00 klanten die je aan je produkt kan koppelen, maar daar is er maar een enkele van.
Je hebt zelfstandige ondernemers die al een bestand hebben van vele duizenden klanten, als deze mensen raakvlakken hebben met jou nieuwe business/mlm, kun je ze aan elkaar koppelen, omdat ze dat vertrouwen al; met jou hebben opgebouwd, en zullen er zeker serieus naar kijken wat je te bieden hebt, begin je in Nederland bij nul. heel moelijk mensen zijn heel sceptisch!!!
Nee, Daan.Je hebt zelfstandige ondernemers die al een bestand hebben van vele duizenden klanten, als deze mensen raakvlakken hebben met jou nieuwe business/mlm, kun je ze aan elkaar koppelen, omdat ze dat vertrouwen al; met jou hebben opgebouwd, en zullen er zeker serieus naar kijken wat je te bieden hebt, begin je in Nederland bij nul. heel moelijk mensen zijn heel sceptisch!!!
Niet mee eens, Daan.En het probleem is met mlm dat je altijd voor een gedeelte afhankelijk bent van je groep, als deze niet de juiste actie onderneemt kun je het schudden, in welk netwerk dan ook!
Mlm kun je niet alleen daar heb je de juiste mensen voor nodig, en het probleem in Nederland is dat het zoeken is naar de bekende NAALD in de hooiberg.
Zelfs vacaturebanken en diverse advertentie doeleinden voor mlm'rs worden er meteen afgeknikkerd,
Daan, SBI, Jan, in het buitenland staan mensen ook sceptisch tov MLM, niet enkel in Nederland, kijk maar op de fora in bijv. België, Duitsland en Frankrijk.
Grote verschil tussen Europese landen en de VS is dat er in de Europa een degelijk sociaal vangnet is, wat grotendeels ontbreekt in de VS. En opleiding in Europese landen is hoger dan in de VS. Dus zijn Europeanen minder genoodzaakt om in MLM te stappen, én minder naief, ze nemen niet eender wat hen verteld wordt voor waar aan.