LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] YA!DECO
YA!DECO
Lezer gegroet,
Mijn naam is Alwin Stanley Meyerhoven en ik ben in dit forum gekomen om jullie te bewijzen welke voordelen networkmarketing heeft en dat het echt werkt.
Ik ben net voor mezelf begonnen met het toepassen van de Networkmarketing methode in mijn bedrijf.
Ik heb nog niet alle reacties gelezen over dit onderwerp, maar het is duidelijk dat networkmarketing een vies woord is voor velen.
Dat is te begrrijpen als ik alle meetings analyseer die ik bezocht heb.
Met dit systeem heb je mensen nodig die weten waar ze het voor doen.
Met dit systeem kan je doelen bereiken waar je nog niet over hebt durven te dromen.
Ik ga met iedereen in debat om te bewijzen dat networkmarketing een perfect systeem is om de werkloosheidcijfers terug te dringen.
Één van de eigenschappen die je moet hebben met networkmarketing is dat je luistert naar degene waar je mee praat.
Díegenen die deze eigenschap niet hebben zullen een training daarin moeten hebben, die kunnen wij jou geven.
Ik ben een onderneming begonnen die actief is op het gebied van maatschappelijk ondernemen (in de ruimste betekenis van het woord).
Bij YA!DECO is het mogelijk om je product gratis overhandigd te krijgen die je maar wenst als je meewerkt.
Sterker nog, wil jij verandering in je (financiële) leven brengen en je werkt mee, dan kan YA!DECO jou die leveren.
Bij het networkmarketing systeem komt het erop neer dat als jij meewerkt jij zal krijgen wat jij zou willen.
Zo ook bij YA!DECO
Ik wil jullie graag uitnodigen om bij elkaar te komen en dit face to face met elkaar te bespreken.
Als je je bij ons aanmeldt dan wordt jou een uitnodiging toegestuurd.
Uiteraard is het team van RADAR van harte welkom om de bijeenkomsten te monitoren.
Tot ziens
Mijn naam is Alwin Stanley Meyerhoven en ik ben in dit forum gekomen om jullie te bewijzen welke voordelen networkmarketing heeft en dat het echt werkt.
Ik ben net voor mezelf begonnen met het toepassen van de Networkmarketing methode in mijn bedrijf.
Ik heb nog niet alle reacties gelezen over dit onderwerp, maar het is duidelijk dat networkmarketing een vies woord is voor velen.
Dat is te begrrijpen als ik alle meetings analyseer die ik bezocht heb.
Met dit systeem heb je mensen nodig die weten waar ze het voor doen.
Met dit systeem kan je doelen bereiken waar je nog niet over hebt durven te dromen.
Ik ga met iedereen in debat om te bewijzen dat networkmarketing een perfect systeem is om de werkloosheidcijfers terug te dringen.
Één van de eigenschappen die je moet hebben met networkmarketing is dat je luistert naar degene waar je mee praat.
Díegenen die deze eigenschap niet hebben zullen een training daarin moeten hebben, die kunnen wij jou geven.
Ik ben een onderneming begonnen die actief is op het gebied van maatschappelijk ondernemen (in de ruimste betekenis van het woord).
Bij YA!DECO is het mogelijk om je product gratis overhandigd te krijgen die je maar wenst als je meewerkt.
Sterker nog, wil jij verandering in je (financiële) leven brengen en je werkt mee, dan kan YA!DECO jou die leveren.
Bij het networkmarketing systeem komt het erop neer dat als jij meewerkt jij zal krijgen wat jij zou willen.
Zo ook bij YA!DECO
Ik wil jullie graag uitnodigen om bij elkaar te komen en dit face to face met elkaar te bespreken.
Als je je bij ons aanmeldt dan wordt jou een uitnodiging toegestuurd.
Uiteraard is het team van RADAR van harte welkom om de bijeenkomsten te monitoren.
Tot ziens
Laatst gewijzigd door Alladin op 31 jul 2005 10:35, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: YA!DECO
Ik ben nog op zoek naar een toverlamp.Hebben jullie die ook?
Ik wil er wel een gratis poetsdoek bij hebben.
Ik wil er wel een gratis poetsdoek bij hebben.
Gelezen en nooit gedacht aan deze reactie! Ik wil hem nog wel inhuren als huishoudelijke hulp, tenslotte kan Aladdin wonderen verrichten!
Reclame maken voor een vorm van oplichting en dat op radar foei!!!!
Nou, de redactie heeft weer een hoop weg te poetsen maandag.
Alle reacties over MLM bekeken overheerst een zekere negativiteit richting de MLM-verkoopmethode, ondanks dat de daarbij behorende gemeenschap flink groeit.
MLM is niet meer weg te denken uit onze samenleving, net als regen en hagelslag.
Ben jij een echte kenner van dit vak?
Test je kennis en zie of je ook in aanmerking komt voor assistentie om je dromen te realiseren!
Vraag:
Wat zijn de 4 basis principes van MLM?
Antwoord:
Stuur het juiste antwoord in met je naam, leeftijd en adres.
Alle deelnemers ontvangen een uitnodiging om de antwoorden in kaart te brengen.
MLM is niet meer weg te denken uit onze samenleving, net als regen en hagelslag.
Ben jij een echte kenner van dit vak?
Test je kennis en zie of je ook in aanmerking komt voor assistentie om je dromen te realiseren!
Vraag:
Wat zijn de 4 basis principes van MLM?
Antwoord:
Stuur het juiste antwoord in met je naam, leeftijd en adres.
Alle deelnemers ontvangen een uitnodiging om de antwoorden in kaart te brengen.
Laatst gewijzigd door Alladin op 01 aug 2005 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Alladin kan inderdaad wonderen verrichten, de keuze is aan jou of je over de lamp wrijft of niet.
Zolang je niet wrijft, krijg je ook niets
Zolang je niet wrijft, krijg je ook niets
-
Zie mijn posts bij de thread over flp.Ik ga met iedereen in debat om te bewijzen dat networkmarketing een perfect systeem is om de werkloosheidcijfers terug te dringen.
-
MLM lijkt mij toch gewoon een dekmatel voor een ouderwets en Verboden pyramidespel?
Wie trapt daar nog in?
Dan ben je toch niet heel slim bezig!!!!!
Wie trapt daar nog in?
Dan ben je toch niet heel slim bezig!!!!!
-
Grote plannen. Maar niets meer gehoord.
Zoveelste doorbraak van mlm blijft uit.
Opnieuw. Verbazingwekkend toch?
Zoveelste doorbraak van mlm blijft uit.
Opnieuw. Verbazingwekkend toch?
-
Alladin, ik had graag twee flessen jenever, die steeds weer vol lopen, wanneer ik eraan drink.
En die geest van je, ik heb nog een afwas hier staan.
Maar even serieus, sprookjesfiguur: heb je enig idee, waarom hier zoveel mensen zijn die er energie in steken om pro-mlm-argumenten onderuit te halen?
Ik zal je het antwoord maar geven:
omdat er altijd met bewijzen wordt geschermd, dat het systeem wel werkt. Maar ik (en velen met mij hier op dit forum) hebben nooit enig bewijs gezien.
Zou dat er zijn, dan zou het hele mlm-forum er niet zijn.
Wat heb jij dan voor een wonderbaarlijk produkt dat je zo nodig via multi-levels denkt te slijten?
Zeepjes, die je jaren jonger maken? Sokken, die je slechts aan hoeft te trekken, en je hebt nooit meer zweetvoeten?
Een wonderolie, die je ineens van alle kwaaltjes afhelpt?
Ga toch punniken, dan doe je tenminste nog iets nuttigs.
Ik heb ook een wondermiddel, dat gegarandeerd de jackpot van de staatsloterij oplevert. ECHT waar.
Ik koop gewoon alle loten op van de volgende trekking, INCLUSIEF jackpot. Gegarandeerd dat ik in de prijzen val, en ook nog eens de jackpot win.
Een goede tip: ga op je toverfluit spelen in een drukke winkelstraat, en leg een hoed voor je neer. Nemen de mensen je tenminste nog een beetje serieus. Misschien leg ik er dan ook nog wel een muntje in.
En die geest van je, ik heb nog een afwas hier staan.
Maar even serieus, sprookjesfiguur: heb je enig idee, waarom hier zoveel mensen zijn die er energie in steken om pro-mlm-argumenten onderuit te halen?
Ik zal je het antwoord maar geven:
omdat er altijd met bewijzen wordt geschermd, dat het systeem wel werkt. Maar ik (en velen met mij hier op dit forum) hebben nooit enig bewijs gezien.
Zou dat er zijn, dan zou het hele mlm-forum er niet zijn.
Wat heb jij dan voor een wonderbaarlijk produkt dat je zo nodig via multi-levels denkt te slijten?
Zeepjes, die je jaren jonger maken? Sokken, die je slechts aan hoeft te trekken, en je hebt nooit meer zweetvoeten?
Een wonderolie, die je ineens van alle kwaaltjes afhelpt?
Ga toch punniken, dan doe je tenminste nog iets nuttigs.
Ik heb ook een wondermiddel, dat gegarandeerd de jackpot van de staatsloterij oplevert. ECHT waar.
Ik koop gewoon alle loten op van de volgende trekking, INCLUSIEF jackpot. Gegarandeerd dat ik in de prijzen val, en ook nog eens de jackpot win.
Een goede tip: ga op je toverfluit spelen in een drukke winkelstraat, en leg een hoed voor je neer. Nemen de mensen je tenminste nog een beetje serieus. Misschien leg ik er dan ook nog wel een muntje in.