LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeeronderzoek meel en zoete bakmixen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
-Ingrid-

Afstudeeronderzoek meel en zoete bakmixen

Ongelezen bericht door -Ingrid- »

Mijn naam is Ingrid en ik zit in het laatste jaar van de opleiding Food & Business. Voor mijn afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar uw wensen met betrekking tot meel en zoete bakmixen. Gebruikt u weleens meel of zoete bakmixen? Wilt u dan onderstaande enquête invullen? Uw mening wordt erg gewaardeerd en u maakt kans op één van de vijf taarten! De enquête kan ook via de mobiel worden ingevuld en het duurt ongeveer 10 minuten. Bedankt alvast!

https://goo.gl/forms/bMmNCmmcKqYbquTz1

newmikey

Re: Afstudeeronderzoek meel en zoete bakmixen

Ongelezen bericht door newmikey »

Ik ben niet geinteresseerd in "zoete bakmixen" en die optie vind ik niet terug. Voorts vind ik omschrijvingen als "Nuchter, eerlijk, oorspronkelijkheid, vrolijk Topklasse, charmant, vrouwelijk, Stoer, buiten, mannelijk, Betrouwbaar, intelligent, succesvol, Gedurfd, trendy, fantasierijk, eigentijds" als het gaat over zo'n basaal produkt eigenlijk belachelijk.

Het is wel heel erg geworden als je kan afstuderen op zo'n ongelofelijk kleine groep basisprodukten als meel. Wel eens over nagedacht wat zo'n diploma dan nog waard is?

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

newmikey schreef:Ik ben niet geinteresseerd in "zoete bakmixen" en die optie vind ik niet terug. Voorts vind ik omschrijvingen als "Nuchter, eerlijk, oorspronkelijkheid, vrolijk Topklasse, charmant, vrouwelijk, Stoer, buiten, mannelijk, Betrouwbaar, intelligent, succesvol, Gedurfd, trendy, fantasierijk, eigentijds" als het gaat over zo'n basaal produkt eigenlijk belachelijk.

Het is wel heel erg geworden als je kan afstuderen op zo'n ongelofelijk kleine groep basisprodukten als meel. Wel eens over nagedacht wat zo'n diploma dan nog waard is?
Nou... ik bak mijn eigen brood met speltmeel (Oberkulmer Rotkorn om precies te zijn). Ik zou niet weten wat daar: 'Nuchter, eerlijk, oorspronkelijkheid, vrolijk Topklasse, charmant, vrouwelijk, Stoer, buiten, mannelijk, Betrouwbaar, intelligent, succesvol, Gedurfd, trendy, fantasierijk, eigentijds' aan is. Ik bak het om te vreten, meer niet.

Ik denk dat je met dit diploma niks kan, althans niks mee zou moeten kunnen. Sorry hoor.

jonis

Ongelezen bericht door jonis »

witte angora schreef:
newmikey schreef:Ik ben niet geinteresseerd in "zoete bakmixen" en die optie vind ik niet terug. Voorts vind ik omschrijvingen als "Nuchter, eerlijk, oorspronkelijkheid, vrolijk Topklasse, charmant, vrouwelijk, Stoer, buiten, mannelijk, Betrouwbaar, intelligent, succesvol, Gedurfd, trendy, fantasierijk, eigentijds" als het gaat over zo'n basaal produkt eigenlijk belachelijk.

Nou... ik bak mijn eigen brood met speltmeel (Oberkulmer Rotkorn om precies te zijn). Ik zou niet weten wat daar: 'Nuchter, eerlijk, oorspronkelijkheid, vrolijk Topklasse, charmant, vrouwelijk, Stoer, buiten, mannelijk, Betrouwbaar, intelligent, succesvol, Gedurfd, trendy, fantasierijk, eigentijds' aan is. Ik bak het om te vreten, meer niet.

Ik denk dat je met dit diploma niks kan, althans niks mee zou moeten kunnen. Sorry hoor.
Als je het bakt om te vreten begrijp ik niet waarom je spelt gebruikt.....dat is alleen maar gebakken lucht.... :roll:

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik denk dat Ts het VMBO doet, dat noemen ze tegenwoordig ook al studeren. Maar hierna kan ze toch een fijne baan krijgen in een winkel? Niks mis mee toch?

BUNA

Ongelezen bericht door BUNA »

https://www.han.nl/opleidingen/bachelor ... siness/vt/
geen VMBO opleiding dus, beetje jammer, dat er redelijk denigrerend wordt gedaan naar een studente die ergens op af wil studeren ( denk zelf wel dat ze het voor een bepaalde deelkwalificatie doet, maar goed weet ik ook niet zeker) maar toch, ze doet in ieder geval haar best m.i. om iets van haar eindopdracht te maken.

Zoals ook in mijn vakgebied MBO -WZ heb je verschillende afstudeer opdrachten, dat samen een integratieve toets vormt, denk dat het zo iets is, ander is het wel een hele beperkte afstudeer opdracht

BUNA

Ongelezen bericht door BUNA »

@ witte Angora,

waarom reageer, je nu weer zo apart, door te zeggen, dat deze dame niets met haar diploma zou kunnen dan wel moeten doen,
Ik weet dat je in bijna elk topic wel een reactie denkt te moeten geven, maar is het niet beter om ook eens aan je SV te werken, vooral naar mensen die iets proberen te bereiken, ook al vind jij het een studie van niets hoef je niet zo duidelijke te laten merken

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Veel zoete en nauwelijks het gezonde volkoren die ik dagelijks voor broodjes gebruik.

Krenten of jam toevoegen doe ik zelf wel, duidelijke ingrediënten vind ik belangrijker.
Geen gist maar zuurdesem....
en bij diverse lijstjes geen overig of geen mening mogelijk dus je kiest iets wat je niet wilt omdat je anders niet verder komt.

Klaas Jan

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Wat een zuur geoordeel over de opleiding die Ingrid volgt en haar afstudeeropdracht. De vraagsteller volgt een HBO opleiding. Voor wie oprecht geïnteresseerd is: https://www.han.nl/opleidingen/bachelor ... 0wodfq4ANA
Op de website is info te vinden over hoe een HBO opleiding in elkaar zit en hoe afstuderen verloopt.
Hele nuttige info zo blijkt hier.
Ik heb de enquête ingevuld. Succes met afstuderen!

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Klaas Jan schreef:Wat een zuur geoordeel over de opleiding die Ingrid volgt en haar afstudeeropdracht. De vraagsteller volgt een HBO opleiding. Voor wie oprecht geïnteresseerd is: https://www.han.nl/opleidingen/bachelor ... 0wodfq4ANA
Op de website is info te vinden over hoe een HBO opleiding in elkaar zit en hoe afstuderen verloopt.
Hele nuttige info zo blijkt hier.
Ik heb de enquête ingevuld. Succes met afstuderen!
Nou heb ik een opleiding uit dezelfde hoek gedaan, levensmiddelen- en milieutechnologie, maar dit soort vragen hebben wij nooit hoeven stellen. :wink: Ook kom ik uit de branche als je kijkt naar mijn familie, en als ik het curriculum van die opleiding bekijk, zit er veel administratief gedoe achter in de vorm van marketing, bedrijfseconomie, brand management, en zo nog wat dingen die zich voornamelijk op kantoor afspelen, en niet op de fabrieksvloer. Dan krijg je inderdaad dit soort onderzoeken, dat is dan de aard van het beestje.

Niks mis mee, maar ik ben halverwege afgehaakt. Bij vraag 1 mag ik een nieuwe mix verzinnen, en bij vraag 2 gaat het ineens over het gebruik van dat soort mixen. Als ik daar dan 2x nooit invul, moet ik bij vraag 3 desondanks een favoriet aangeven, en hoe vaak ik bak. Dat laatste lijkt me, gezien het feit dat ik net daarvoor aangeef nooit dit soort bakproducten aan te schaffen, wat lastig? Het zijn an sich wel goede vragen, maar het voelt wat hak-op-de-tak, ik ga voor mijn gevoel niet vloeiend door de enquête heen. Het zal wel een persoonlijk dingetje zijn denk ik.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je dit doe, eerst bij familie en vrienden testen en die geven ook antwoorden zoals boven.

Goede vragen zijn vaak belangrijker dan de antwoorden die je kreeg.
Vooral als ik geen antwoord wil of kan geven moet ik maar wat doen en dat lijkt me dan niet goed voor betrouwbaarheid onderzoek.

Bak ik zoet of normaal....... ( ik bak ze soms erg bruin beweren sommige forum vrienden/vijanden, doorhalen wat van toepassing is)

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

stofzuigertje schreef:Als je dit doe, eerst bij familie en vrienden testen en die geven ook antwoorden zoals boven.

Goede vragen zijn vaak belangrijker dan de antwoorden die je kreeg.
Vooral als ik geen antwoord wil of kan geven moet ik maar wat doen en dat lijkt me dan niet goed voor betrouwbaarheid onderzoek.

Bak ik zoet of normaal....... ( ik bak ze soms erg bruin beweren sommige forum vrienden/vijanden, doorhalen wat van toepassing is)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

BUNA schreef:https://www.han.nl/opleidingen/bachelor ... siness/vt/
geen VMBO opleiding dus, beetje jammer, dat er redelijk denigrerend wordt gedaan naar een studente die ergens op af wil studeren ( denk zelf wel dat ze het voor een bepaalde deelkwalificatie doet, maar goed weet ik ook niet zeker) maar toch, ze doet in ieder geval haar best m.i. om iets van haar eindopdracht te maken.

Zoals ook in mijn vakgebied MBO -WZ heb je verschillende afstudeer opdrachten, dat samen een integratieve toets vormt, denk dat het zo iets is, ander is het wel een hele beperkte afstudeer opdracht
Mijn opmerking is niet denigrerend bedoeld naar VMBO-opleidingen of de leerlingen ervan. Mijn punt is dat tegenwoordig alles maar een 'college' heet en leerlingen 'student'. Die term is m.i. voorbehouden aan mensen die onderwijs genieten aan een erkende hogeschool of universiteit. Verder respecteer ik mensen die vol liefde zich richten op een oerproduct als meel. Dus sorry als het verkeerd overkwam.

Gesloten