Goedendag,
Voor mijn studie Economics, doe ik onderzoek naar de (dis)loyaliteit van ondernemers ten aanzien van de financiële dienstverlening.
Om dit te meten heb ik een korte enquête opgezet in te vullen door ondernemers(gemiddelde doorlooptijd van 5min.), die alle beïnvloedbare factoren van loyaliteit meet.
Het doel van mijn enquête is om inzicht te krijgen in de beweegredenen van ondernemers en de attitude jegens financiële dienstverleners.
http://net.mwm2.nl/go.aspx?vp=85b3161a- ... 182f357037
Naast het feit dat je me hier enorm mee helpt maak je ook kans op €100,- aan VVV-cadeaubonnen!
(Vul je geen e-mail in, dan is de enquête 100% anoniem)
Alvast bedankt voor de genomen moeite,
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scriptie enquête: Loyaliteit naar financiële dienstverleners
Re: Scriptie enquête: Loyaliteit naar financiële dienstverleners
ik zou een enquette liefst eerst kunnen bekijken voordat ik hem in moet vullen
als de vragen mij niet bevallen kan ik er van afzien hem in te vullen zonder de website halverwege te sluiten
als de vragen mij niet bevallen kan ik er van afzien hem in te vullen zonder de website halverwege te sluiten
-
Wonderwall
Ik lees hier nog niet zo lang mee, maar ik had niet het idee dat dit een forum voor ondernemers was.
@ A-Vu , denk niet dat je hier veel ondernemers zal vinden
op dit forum, dit is een consumenten forum.
op dit forum, dit is een consumenten forum.
Geen probleem, in de bijlage vind je een .doc versie van de enquete.ruud_a schreef:ik zou een enquette liefst eerst kunnen bekijken voordat ik hem in moet vullen
Vandaar dat ik aangeef dat de enquête alleen voor ondernemers is. Ik weet dat het meerendeel geen eigen bedrijf heeft maar er lopen vast een aantal ondernemers (Eenmanszaak, ZZP, V.O.F.) rond.Wonderwall schreef:Ik lees hier nog niet zo lang mee, maar ik had niet het idee dat dit een forum voor ondernemers was.
- Bijlagen
-
- Enquete.docx
- (67.3 KiB) 81 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
de enquette is dus voor mij niet van toepassing
blij dat ik me de moeite heb bespaard er aan te beginnen
bij vraag 2 moet je de dienstvelening van een bank beoordelen
maar vreemd genoeg kun je geen waarde toekennen als je bij een andere bank zit dan de 4 die met name worden genoemd
het lijkt er dus op dat die in de enquette niet mee mogen doen
dat had u dan beter gelijk aan het begin kunnen melden
alleen voor klanten van 1 van deze 4 banken
bij vraag 7 lijkt het er op dat de enquete draait om de rol van bank als makelaar/ tussenhandelaar
het lijkt me een slechte zaak als banken zich gaan bemoeien met wie iemand zaken doet
dan krijgen ze veel te veel macht
dat probleem bestaat al bij verzekeraars
blij dat ik me de moeite heb bespaard er aan te beginnen
bij vraag 2 moet je de dienstvelening van een bank beoordelen
maar vreemd genoeg kun je geen waarde toekennen als je bij een andere bank zit dan de 4 die met name worden genoemd
het lijkt er dus op dat die in de enquette niet mee mogen doen
dat had u dan beter gelijk aan het begin kunnen melden
alleen voor klanten van 1 van deze 4 banken
bij vraag 7 lijkt het er op dat de enquete draait om de rol van bank als makelaar/ tussenhandelaar
het lijkt me een slechte zaak als banken zich gaan bemoeien met wie iemand zaken doet
dan krijgen ze veel te veel macht
dat probleem bestaat al bij verzekeraars