LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cadeaubon Wellness giftcard geldigheid

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Lisannes88

Cadeaubon Wellness giftcard geldigheid

Ongelezen bericht door Lisannes88 »

Vorig jaar 14 april op mijn verjaardag heb ik een welness giftcard gekregen. Helemaal vergeten deze te gebruiken. Nu zag ik dat hij tot 28 april geldig is. Ik heb wellnessgiftcards al gebeld en zij vertelden niet dat hij verlengd kon worden. De bon heeft een waarde van 35 euro. Weg gegooid geld?! Mag dit maar zo?

Moneyman

Re: Cadeaubon Wellness giftcard geldigheid

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lisannes88 schreef:Weg gegooid geld?! Mag dit maar zo?
Tsja, volgens mij ben jij degene die het geld weggooit.

Jetsertje

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Lisannes88 schreef:Mag dit maar zo?
Helaas wel. Er is bepaald dat je dit soort cadeaukaarten minimaal 1 jaar moet kunnen gebruiken en daarna mogen ze vervallen.

Geef daarom ook gewoon nooit een cadeaubon aan iemand. Want zeg nou zelf, wie zit er nou werkelijk op een cadeaubon te wachten en heeft dit liever dan hetzelfde bedrag gewoon in geld?

Jetsertje

Ongelezen bericht door Jetsertje »

breien schreef:
Jetsertje schreef:
Lisannes88 schreef:Mag dit maar zo?
Helaas wel. Er is bepaald dat je dit soort cadeaukaarten minimaal 1 jaar moet kunnen gebruiken en daarna mogen ze vervallen.

Geef daarom ook gewoon nooit een cadeaubon aan iemand. Want zeg nou zelf, wie zit er nou werkelijk op een cadeaubon te wachten en heeft dit liever dan hetzelfde bedrag gewoon in geld?
Natuurlijk niet zo maar een willekeurige bon waar ik niets mee kan.
Maar die krijg je ook en dan kan het zomaar zijn dat je hiermee blijft zitten.

Het is natuurlijk een ander verhaal als je weet dat iemand regelmatig ergens een aankoop doet waardoor je weet dat die cadeaubon toch wel goed gespendeerd wordt. Zo zou ik mijn vader wel blij kunnen maken met een boekenbon. Verschil is dat zo'n bon ook wel weer vrij breed te besteden is in een hoop winkels.

Ik zit nu ook met een bon die ik een tijdje terug heb gekregen. Deze is van een specifieke winkel waar ik eens in heb gekeken, maar waar ik niets kan vinden dat ik echt graag zou willen hebben.

Dan gaat het ook nog eens om maar € 10,- en de zaken die ik zie die mogelijk interessant zijn, daar betaal je veel meer voor en zijn tevens ook nog eens duurder dan bij de concurrent. Het weggooien van die cadeaubon en bij de concurrent kopen, kost mij uiteindelijk minder.

Dus ik hoop dat binnen een jaar er nog iets interessants te vinden is in die winkel, anders kan deze ook de prullenbak in.

Moneyman

Moneyman

breien schreef:
Moneyman schreef:http://www.wissel.nl :)
Goed idee Moneyman. Ik vul een Podium Cadeaukaart van 51,50 euro (precies genoeg voor mijn concertkaart, die ik voor mijn Podium Cadeaukaart heb gekocht) en ik zou van http://www.wissel.nl maar 38,25 retour ontvangen. Nu heb. ik een concertkaartje rang 1 en heb ik een plaats heel dicht bij het podium. Ik wil gewoon heel erg graag naar dat concert en daarom had ik de Podium Cadeaukaarten gekocht. Op deze wijze kon ik het kaartje op afbetaling betalen.
Voor 38,25 euro kan ik nog niet eens op rang 2 zitten. Doe mij maar de Podium Cadeaukaart.
Volgens mij begrijp je het concept niet :wink:

Gesloten