LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête baby/kinderartikelen & multimediagebruik in gezinnen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
cbalvert
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 okt 2013 11:17

Enquête baby/kinderartikelen & multimediagebruik in gezinnen

Ongelezen bericht door cbalvert »

Hallo allemaal!

Ik ben een vierde jaars Small Business en Retail Management student van de HAN. Momenteel ben ik samen met een groep druk bezig met een onderzoek. Wij zijn erg geïnteresseerd in hoe het multimediagebruik invloed heeft op beslissingen bij gezinnen met kinderen in de jongste leeftijdsgroep. Daarnaast gaat de enquête over baby/kinderartikelen. Wij zijn namelijk benieuwd hoe de aankoop van baby/kinderartikelen voor de leeftijdsgroep van 0 tot 3 jaar verloopt.

Voor deze enquête zijn wij op zoek naar een specifieke doelgroep, namelijk mannen en vrouwen die een kind op komst hebben of een kind met de leeftijd van 0 tot 3 jaar hebben. Val jij hieronder? Dan willen wij je graag vragen om onze enquête in te vullen!
De enquête duurt maximaal 10 minuten en de enquête kan anoniem ingevuld worden.

De enquête kan ingevuld worden op:
http://www.thesistools.com/Babyenmultimedia

Wij hopen dat alle mannen en vrouwen die een kind op komst hebben of een kind hebben met de leeftijd van 0 tot 3 jaar onze enquête willen invullen!

In ieder geval alvast bedankt!

Groeten,
Cindy
Laatst gewijzigd door cbalvert op 06 nov 2014 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.

53078
Berichten: 305
Lid geworden op: 02 jan 2014 19:47

Re: Enquête baby/kinderartikelen & multimediagebruik in gezinnen

Ongelezen bericht door 53078 »

het is net alsof er bij jonge ouders een uithangbord hangt met daarop "Geld teveel, klop het uit mijn zakken". Vreselijk. Ook deze enquête gaat uiteindelijk weer heel ergens anders over.

cbalvert
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 okt 2013 11:17

Re: Enquête baby/kinderartikelen & multimediagebruik in gezinnen

Ongelezen bericht door cbalvert »

Kun je dat toelichten 53078? Ik begrijp niet helemaal je bericht (en dan vooral het gedeelte over de jonge ouders). Ik snap dat het introductiestukje misschien wat verwarrend was, dus ik heb het nu iets aangepast. Hoop dat het zo beter laat zien waar de enquête over gaat!

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Enquête baby/kinderartikelen & multimediagebruik in gezinnen

Ongelezen bericht door newmikey »

Hier ging het ze dus om:

"Binnenkort verschijnt er een compleet nieuw concept op de multimediamarkt. Een applicatie die een enorm platform vormt voor (jonge) ouders die in verwachting zijn of een kind tot 3 jaar hebben.
De app zal een mix worden tussen informatie en entertainment. Zo kunnen gebruikers onder andere informatie vinden over opvoeding, aankopen, tips voor de bevalling etc. Daarnaast heeft de app een digitaal tv kanaal waar informatieve en kindvriendelijke series voor uw baby/kind te vinden zijn. De app kan geïnstalleerd worden op de smart-tv, tablet, laptop en telefoon en is gratis te downloaden voor iedereen. "

Eigenlijk is dit dus gewoon een spamquete...

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Enquête baby/kinderartikelen & multimediagebruik in gezinnen

Ongelezen bericht door puma73 »

Ach binnenkort komen ze met laptop, tablet en smartphone zo uit de baarmoeder gerold. Het moet niet veel zotter worden.

cbalvert
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 okt 2013 11:17

Re: Enquête baby/kinderartikelen & multimediagebruik in gezinnen

Ongelezen bericht door cbalvert »

Oke, ik ben bang dat wij dingen wat verkeerd verwoord hebben in de enquête! Ik heb om die reden de enquête wat betreft het concept aangepast. Ik zal het hieronder nog even kort toelichten voor degene die de enquête al gemaakt hebben.

Wij hebben voor school een bedrijfsidee moeten bedenken (voor ons dus dit concept). Het zal echter niet écht op de markt komen. Wij moeten meer een idee krijgen of er vraag naar is als het wel zou gebeuren (vandaar dat wij de vraag schetste als 'Binnenkort komt dit op de markt'). Wij moeten hier een plan voor schrijven, meer niet. Dus het is niet commercieel bedoeld! Fout verwoord, excuses, ik heb het aangepast!! Hoop dat het zo wat meer duidelijk is.

Voor diegene die het al in hebben gevuld hartstikke bedankt, voor de mensen die hem nog in willen vullen, hartstikke fijn!

53078
Berichten: 305
Lid geworden op: 02 jan 2014 19:47

Re: Enquête baby/kinderartikelen & multimediagebruik in gezinnen

Ongelezen bericht door 53078 »

kijk aan. Openheid van zaken geeft meer begrip. Overal op internet worden mensen gevraagd zaken in te vullen. En uiteindelijk blijkt het ergens anders over te gaan. Dat stukje commercieel gedrag mag per direct verdwijnen. Het volk wil niet meer bedrogen worden. Is al te vaak gebeurd. Met open vizier bereik je veel en veel meer.

cbalvert
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 okt 2013 11:17

Re: Enquête baby/kinderartikelen & multimediagebruik in gezinnen

Ongelezen bericht door cbalvert »

Nog steeds op zoek naar papa's en mama's met een kind van 0 tot 3 jaar of met een kind op komst die onze enquête willen invullen! Je zou ons er enorm bij helpen :)!

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: Enquête baby/kinderartikelen & multimediagebruik in gezinnen

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

cbalvert schreef:Hallo allemaal!

Ik ben een vierde jaars Small Business en Retail Management student van de HAN. Momenteel ben ik samen met een groep druk bezig met een onderzoek. Wij zijn erg geïnteresseerd in hoe het multimediagebruik invloed heeft op beslissingen bij gezinnen met kinderen in de jongste leeftijdsgroep. Daarnaast gaat de enquête over baby/kinderartikelen. Wij zijn namelijk benieuwd hoe de aankoop van baby/kinderartikelen voor de leeftijdsgroep van 0 tot 3 jaar verloopt.

Voor deze enquête zijn wij op zoek naar een specifieke doelgroep, namelijk mannen en vrouwen die een kind op komst hebben of een kind met de leeftijd van 0 tot 3 jaar hebben. Val jij hieronder? Dan willen wij je graag vragen om onze enquête in te vullen!
De enquête duurt maximaal 10 minuten en de enquête kan anoniem ingevuld worden.

De enquête kan ingevuld worden op:
http://www.thesistools.com/Babyenmultimedia

Wij hopen dat alle mannen en vrouwen die een kind op komst hebben of een kind hebben met de leeftijd van 0 tot 3 jaar onze enquête willen invullen!

In ieder geval alvast bedankt!

Groeten,
Cindy
Ik meende (met één kind van 1 jaar oud) binnen de doelgroep te vallen, maar toen ik (naar waarheid) op de vraag "Heeft u kinderen [meervoud] van 0 tot 3" "Nee" antwoordde (en ook nee op "verwacht u een kind?") werd mij medegedeeld dat de enquête niet voor mij is...

cbalvert
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 okt 2013 11:17

Re: Enquête baby/kinderartikelen & multimediagebruik in gezinnen

Ongelezen bericht door cbalvert »

Ad Verkaad schreef: Ik meende (met één kind van 1 jaar oud) binnen de doelgroep te vallen, maar toen ik (naar waarheid) op de vraag "Heeft u kinderen [meervoud] van 0 tot 3" "Nee" antwoordde (en ook nee op "verwacht u een kind?") werd mij medegedeeld dat de enquête niet voor mij is...
Jij had de vraag dus graag anders gezien als: Heeft u één kind of meerdere kinderen van 0 tot 3 jaar? Kan dit helaas nu niet meer aanpassen maar zullen voor de volgende keer hier zeker op letten. Excuus. Als je de enquête nog wil invullen kun je bij de eerste vraag dus 'ja' invullen!

cbalvert
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 okt 2013 11:17

Re: Enquête baby/kinderartikelen & multimediagebruik in gezinnen

Ongelezen bericht door cbalvert »

Toch nog even een oproepje! Als er nog mama's en papa's zijn met een kind van 0 tot 3 jaar of vrouwen en mannen die een kind op komst hebben dan ben ik op zoek naar jullie! Enquête duurt 10 minuutjes en u helpt er vier studenten enorm mee! :)

Gesloten