LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [Enquête] Contact consument & organisatie
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 09 mar 2016 11:07
[Enquête] Contact consument & organisatie
Ik ben Stefan Weck, student Mediatechnologie op de Hogeschool Rotterdam. Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik momenteel aan het kijken naar waar consumenten waarde aan hechten bij het opvragen en zoeken van privacy gevoelige onderwerpen bij een organisatie.
Dit onderzoek wordt ingezet om een digitaal product te ontwikkelen waarbij het hopelijk net zo voelt, of beter voelt, als wanneer je persoonlijk geholpen wordt door een medewerker van een organisatie. Om er achter te komen waar ik me op moet gaan richten is het belangrijk om er achter te komen waar consumenten waarde aan hechten. De enquête duurt ongeveer 5 minuten en ik zou enorm geholpen worden als jullie deze zouden willen invullen: http://goo.gl/forms/9bykvMJkba.
Alvast hartelijk bedankt en ik sta altijd open voor feedback en eventuele vragen!
Stefan
Dit onderzoek wordt ingezet om een digitaal product te ontwikkelen waarbij het hopelijk net zo voelt, of beter voelt, als wanneer je persoonlijk geholpen wordt door een medewerker van een organisatie. Om er achter te komen waar ik me op moet gaan richten is het belangrijk om er achter te komen waar consumenten waarde aan hechten. De enquête duurt ongeveer 5 minuten en ik zou enorm geholpen worden als jullie deze zouden willen invullen: http://goo.gl/forms/9bykvMJkba.
Alvast hartelijk bedankt en ik sta altijd open voor feedback en eventuele vragen!
Stefan
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 09 mar 2016 11:07
Re: [Enquête] Contact consument & organisatie
Super, bedankt Sjohie!
Re: [Enquête] Contact consument & organisatie
Tsja, goed te doen en logisch van opzet dus ingevuld.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 09 mar 2016 11:07
Re: [Enquête] Contact consument & organisatie
Dat is goed om te horen! Bedankt!newmikey schreef:Tsja, goed te doen en logisch van opzet dus ingevuld.
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: [Enquête] Contact consument & organisatie
Ook ingevuld.
Korte heldere enquête.
NOOT
het verschil tussen een echt medisch probleem op internet opzoeken en een persoonlijk consult met je eigen HA of een reis boeken via internet en bv bij een reisbureau is groot. Het eerste lijkt mij op een digitale weg niet te evenaren / verbeteren
Veel succes met afstuderen!
Korte heldere enquête.
NOOT
het verschil tussen een echt medisch probleem op internet opzoeken en een persoonlijk consult met je eigen HA of een reis boeken via internet en bv bij een reisbureau is groot. Het eerste lijkt mij op een digitale weg niet te evenaren / verbeteren
Veel succes met afstuderen!
Re: [Enquête] Contact consument & organisatie
Goedemiddag,
als toekomstige zelfstandige ondernemer ben ik erg geïnteresseerd in de resultaten van je onderzoek.
Ik zou deze graag willen gebruiken indien relevant. Zou je ze mogelijk met mij willen delen?
Met vriendelijke groet,
FJM van Ierlant
als toekomstige zelfstandige ondernemer ben ik erg geïnteresseerd in de resultaten van je onderzoek.
Ik zou deze graag willen gebruiken indien relevant. Zou je ze mogelijk met mij willen delen?
Met vriendelijke groet,
FJM van Ierlant
Re: [Enquête] Contact consument & organisatie
Alleen zo werkt het natuurlijk niet. Als topicstarter deze gegevens gaat doorspelen naar commerciele partijen is het heel gauw over met dit soort onderzoeken. Invullers gaan er van uit dat de topicstarter de antwoorden gebruikt waarvoor ze bedoelt zijn, hun eigen studie of bijvoorbeeld afstudeeropdracht.
Ik zou zeggen, begin zelf een onderzoek !
Ik zou zeggen, begin zelf een onderzoek !