LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [Enquête] Contact consument & organisatie

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
stefanweck

[Enquête] Contact consument & organisatie

Ongelezen bericht door stefanweck »

Ik ben Stefan Weck, student Mediatechnologie op de Hogeschool Rotterdam. Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik momenteel aan het kijken naar waar consumenten waarde aan hechten bij het opvragen en zoeken van privacy gevoelige onderwerpen bij een organisatie.

Dit onderzoek wordt ingezet om een digitaal product te ontwikkelen waarbij het hopelijk net zo voelt, of beter voelt, als wanneer je persoonlijk geholpen wordt door een medewerker van een organisatie. Om er achter te komen waar ik me op moet gaan richten is het belangrijk om er achter te komen waar consumenten waarde aan hechten. De enquête duurt ongeveer 5 minuten en ik zou enorm geholpen worden als jullie deze zouden willen invullen: http://goo.gl/forms/9bykvMJkba.

Alvast hartelijk bedankt en ik sta altijd open voor feedback en eventuele vragen!

Stefan

sjohie

Re: [Enquête] Contact consument & organisatie

Ongelezen bericht door sjohie »

ingevuld.

stefanweck

Super, bedankt Sjohie!

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Tsja, goed te doen en logisch van opzet dus ingevuld.

stefanweck

newmikey schreef:Tsja, goed te doen en logisch van opzet dus ingevuld.
Dat is goed om te horen! Bedankt!

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Ook ingevuld.
Korte heldere enquête.
NOOT
het verschil tussen een echt medisch probleem op internet opzoeken en een persoonlijk consult met je eigen HA of een reis boeken via internet en bv bij een reisbureau is groot. Het eerste lijkt mij op een digitale weg niet te evenaren / verbeteren :wink:
Veel succes met afstuderen!

FJMvI

Ongelezen bericht door FJMvI »

Goedemiddag,

als toekomstige zelfstandige ondernemer ben ik erg geïnteresseerd in de resultaten van je onderzoek.
Ik zou deze graag willen gebruiken indien relevant. Zou je ze mogelijk met mij willen delen?

Met vriendelijke groet,
FJM van Ierlant

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Alleen zo werkt het natuurlijk niet. Als topicstarter deze gegevens gaat doorspelen naar commerciele partijen is het heel gauw over met dit soort onderzoeken. Invullers gaan er van uit dat de topicstarter de antwoorden gebruikt waarvoor ze bedoelt zijn, hun eigen studie of bijvoorbeeld afstudeeropdracht.

Ik zou zeggen, begin zelf een onderzoek !

Gesloten