Hallo allemaal!
Voor mijn studie bedrijfs- en consumentenwetenschappen aan de Wageningen Universiteit doe ik een onderzoek naar impulsaankopen (niet geplande aankopen) in de supermarkt. De enquête duurt ongeveer 5 minuten. Ik zou het heel fijn vinden als jullie hem zouden willen invullen!
De link naar de enquête: https://qtrial2015az1.az1.qualtrics.com ... 7BnrV9vCoR
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Enquête impulsaankopen
Re: Enquête impulsaankopen
Ivm mijn studie doe ik een onderzoek naar onzinnige onderzoeken. Wie helpt mij, het duurt maar vijf minuten van je tijd...
Een onderzoek naar impulsaankopen is absoluut niet onzinnig. Voor veel winkels is dit de kers op de taart die het verschil maakt tussen winst en verlies.
Ik vraag me alleen wel af of dit onderzoek voldoende oplevert om iets zinnigs over impulsaankopen te zeggen. Er zou wat meer verdieping in mogen zitten vooral in de beweegredenen om een impulsaankoop te doen.
Ik vraag me alleen wel af of dit onderzoek voldoende oplevert om iets zinnigs over impulsaankopen te zeggen. Er zou wat meer verdieping in mogen zitten vooral in de beweegredenen om een impulsaankoop te doen.
Met zo'n enquête zou ik vroeger nog niet eens geslaagd zijn voor de (toenmalige) HBS! Nou ja, we weten al dat de tegenwoordige opleidingen van een lager niveau zijn dan de toenmalige Universiteiten. Maar daar kan de TS ook niets aan doen eigenlijk.
-
Zit de vraag "heeft u ADHD?" er ook tussen? Want die het kunnen het hoor, impulsaankopen doen.
-
Of iemand met een Borderlinestoornis? Haha...
Ik heb hem ingevuld en was stomverbaasd... ik verwachtte nog een reeks vragen , maar nee het was al klaar...binnen 3-5 minuten.....weinig inhoudelijks...ik mis, net als GJvdZ, verdieping en beweegredenen. Ik vond het te simpel, sorry.
Ik heb hem ingevuld en was stomverbaasd... ik verwachtte nog een reeks vragen , maar nee het was al klaar...binnen 3-5 minuten.....weinig inhoudelijks...ik mis, net als GJvdZ, verdieping en beweegredenen. Ik vond het te simpel, sorry.
Ik ben het met mijn voorgangers eens. Dit is toch WO onwaardig.