| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Enquête: online verkoop worstenbrood
-
simonevanlimpt
Enquête: online verkoop worstenbrood
Worstenbroodliefhebbers en online shoppers opgelet!
Voor ons afstudeerproject doen wij onderzoek naar de online verkoopmogelijkheden van worstenbrood. Daarbij hebben wij jullie hulp nodig!
Wij zouden het heel fijn vinden als jullie deze korte vragenlijst zouden willen invullen.
Alvast super bedankt!
https://simonevanlimpt.typeform.com/to/wzFRjE
Groetjes,
Aniek en Simone
Studenten Food Innovation | HAS Hogeschool
Voor ons afstudeerproject doen wij onderzoek naar de online verkoopmogelijkheden van worstenbrood. Daarbij hebben wij jullie hulp nodig!
Wij zouden het heel fijn vinden als jullie deze korte vragenlijst zouden willen invullen.
Alvast super bedankt!
https://simonevanlimpt.typeform.com/to/wzFRjE
Groetjes,
Aniek en Simone
Re: Enquête: online verkoop worstenbrood
Je kan tegenwoordig echt op de gekste dingen afstuderen........
Zelfs op iets compleet onbelangrijks als worstenbroodjes. Was dat in mijn tijd mogelijk geweest, was ik zeker student geworden

Zelfs op iets compleet onbelangrijks als worstenbroodjes. Was dat in mijn tijd mogelijk geweest, was ik zeker student geworden
Laatst gewijzigd door BL2 op 26 mei 2017 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
witte angora
Ik zag de titel, het begon mij compleet te duizelen dat dít mogelijk is. Het zal het wel niet zijn, maar ik moest onwillekeurig toch echt even denken aan het niveau van een veterstrikdiploma.BL2 schreef:Je kan tegenwoordig echt op,de gekste dingen afstuderen........
Zelfs op iets compleet onbelangrijks als worstenbroodjes. Was dat in mijn tijd megelijk geweest, was ik zeker student geworden![]()
Ben afgehaakt omdat ik nooit online worstenbroodjes/eten zou kopen en alle vragen verplicht waren.
Worstenbroodjes? GADVERDAMME!
Lat dat "online" maar wegbreien schreef:Waarom zal men worstenbroodjes online willen kopen?
Masr serieus: denken jullie dat daar vraag naar is...?
simonevanlimpt schreef:Worstenbroodliefhebbers en online shoppers opgelet!
Voor ons afstudeerproject doen wij onderzoek naar de online verkoopmogelijkheden van worstenbrood.
Het was al langer bekend dat het niveau van het hoger onderwijs tanende was, maar dit is daar een wel heel erg duidelijk voorbeeld van.
Worstenbroodje per koerier, maar wel graag "warm" afleveren !!!!!!!!!!!!
Veel oudjes bestellen diepvries maaltijden die aan huis worden bezorgd, waarom dan niet voor worstenbroodjes...je kunt alles wel belachelijk maken.
-
Mucha
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
23 stuks, afgebakken en warm, door de brievenbus
Briljant
Briljant
....op een warme dag als deze, terwijl we niet voor 20.00 uur thuis zijn.gemist schreef:23 stuks, afgebakken en warm, door de brievenbus![]()
Briljant
Tsja, je hebt toch ook vlaaienbakkers waar je online kunt bestellen? Zelf houd ik heel wat meer van een hartige versnapering dan van zoetigheid. En allerlei maaltijden, zoals pizza's, worden ook warm thuisbezorgd. Dus zo raar is het ook weer niet.
-
stofzuigertje
Zowel diepvries en opwarmen als warm kun je diverse producten krijgen zoals Spare Ribs... en Pizza....
Ik haal de Lidl & Aldi Pizza en via magnetron, maar de brommers komen dagelijks langs voor iets hogere prijzen.
Er is gewoon vraag en aanbod voor de snelle hap.
Ik zou voor ik iets online bestel eerst willen weten hoe het smaakte.
En ja, ook daar verschillen de meningen, niet iedereen vind de Hema Worst het beste!
Helaas komen deze onderzoeken vaak van MBO opleidingen en de leraar verplicht een willekeurig onderzoek op te starten, anders geen diploma voor
deze Hans Worst!
Niet dit onderzoek maar ons onderwijs is niet wijs!
Net als elke Vegetariër twijfelde, zal ook elke goede overtuigde Moslim niet zomaar bestellen......
Ook ik kocht ook ooit in de buurt super mager gehakt maar die kon je zonder vet in droge pan bakken, hoezo mager?
Ja een magere Kilo knaller prijs.....
Ik haal de Lidl & Aldi Pizza en via magnetron, maar de brommers komen dagelijks langs voor iets hogere prijzen.
Er is gewoon vraag en aanbod voor de snelle hap.
Ik zou voor ik iets online bestel eerst willen weten hoe het smaakte.
En ja, ook daar verschillen de meningen, niet iedereen vind de Hema Worst het beste!
Helaas komen deze onderzoeken vaak van MBO opleidingen en de leraar verplicht een willekeurig onderzoek op te starten, anders geen diploma voor
deze Hans Worst!
Niet dit onderzoek maar ons onderwijs is niet wijs!
Net als elke Vegetariër twijfelde, zal ook elke goede overtuigde Moslim niet zomaar bestellen......
Ook ik kocht ook ooit in de buurt super mager gehakt maar die kon je zonder vet in droge pan bakken, hoezo mager?
Ja een magere Kilo knaller prijs.....
Er zijn dingen die ik verspilling van tijd vind en dit is er één van. Afstuderen op worstenbroodjes? Prffffffff....
Och, het gaat niet altijd om het aantal verschillende producten. Anders zouden er ook geen hotdog-kraampjes bestaan. En het zal ook niet bij alleen de standaard worstenbroodjes blijven. Worstenbroodjes, saucijzenbroodjes, kaasbroodjes, ham-kaas broodjes, frikandelbroodjes, pizzabroodjes en ga zo maar door.breien schreef:Bij online pizza's en diepvriesmaaltijden heef men nog een keuze, maar een bedrijf dat zich exclusief richt op het online verkopen van worstenbroodjes...
Ik heb toch mijn twijfels.
-
witte angora
Dat is het, of je nu pizza's of worstenbroodjes levert, het enige verschil is het product. En aangezien zowel verse als diepgevroren pizza's al tientallen jaren aan huis geleverd worden kunnen bedrijven zowel de marketinginstrumenten als de logistiek 1 op 1 kopiëren.newmikey schreef:Er zijn dingen die ik verspilling van tijd vind en dit is er één van. Afstuderen op worstenbroodjes? Prffffffff....
Om daarvoor nou een studie op te zetten en er een afstudeerproject van te maken?
Dat zeg ik, veterstrikdiploma.