LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Enquête voedingspatroon
-
Enquête voedingspatroon
Geachte heer / mevrouw, Voor school mogen wij een marktonderzoek doen. Daarom zouden wij graag uw persoonlijke mening willen weten over online coaching over uw voedingspatroon.
Deze enquête bevat 10 vragen.
Alvast bedankt!
http://www.survio.com/survey/d/N4W0L9D8T1H7C9C7O
Ik heb nog maar 7 antwoorden nodig om het onderzoek voor school af te ronden
Deze enquête bevat 10 vragen.
Alvast bedankt!
http://www.survio.com/survey/d/N4W0L9D8T1H7C9C7O
Laatst gewijzigd door martijnsaanen op 17 dec 2014 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Enquête voedingspatroon
Jammer dat er bij de vraag of men coaching zou willen hebben er geen "nee" is aan te vinken.
-
bedoeld u bij de 4de vraag?
Ja, er zijn toch maar 10 vragen? En simpel dat je dan bij je eigen vraag op 4 uitkomt. Er staan geen herhalingsvragen, d.w.z. je vraagt dit niet twee keer, toch?martijnsaanen schreef:bedoeld u bij de 4de vraag?
"Van welk van de onderstaande klachten heeft u het meeste last?"
Optie "geen klachten" ontbreekt. NIet iedereen in Nederland is ziek, zwak en misselijk.
Optie "geen klachten" ontbreekt. NIet iedereen in Nederland is ziek, zwak en misselijk.
-
tenormin schreef:Ja, er zijn toch maar 10 vragen? En simpel dat je dan bij je eigen vraag op 4 uitkomt. Er staan geen herhalingsvragen, d.w.z. je vraagt dit niet twee keer, toch?martijnsaanen schreef:bedoeld u bij de 4de vraag?
er staat als antwoord mogelijkheid: nee jammer genoeg niet
dan is het de laatste optie andere en dan geenGJvdZ schreef:"Van welk van de onderstaande klachten heeft u het meeste last?"
-
Ook ingevuld ; bij die vraag 8 heb ik in het balkje daaronder "nvt " ingevuld. Ook goed dus.
-
Nee, dat bedoelt hij (zij?).martijnsaanen schreef:bedoeld u bij de 4de vraag?
-
Waarom niet gewoon een extra optie "Nee, ik heb geen klachten". Dat is een stuk logischer. Nu is het "Ik heb andere klachten, o nee, eigenlijk toch niet".martijnsaanen schreef:dan is het de laatste optie andere en dan geenGJvdZ schreef:"Van welk van de onderstaande klachten heeft u het meeste last?"
Kan hem niet invullen. Als ik bij 4 al nee invul dat ik niet geïnteresseerd ben in een voedngscoach, kan ik vraag 5 en 6 niet invullen en open laten is geen optie.