LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête voltooid

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
UvAStudent

Enquête voltooid

Ongelezen bericht door UvAStudent »

Beste forumleden,

Ik heb inmiddels voldoende respondenten. Bedankt voor jullie hulp.

Momenteel ben ik bezig met mijn master scriptie in de richting marketing. Hierbij doe ik onderzoek naar een aantal merken, waarvoor ik op zoek ben naar zoveel mogelijk respondenten! De enquête duurt ongeveer 5-6 minuutjes en is in het Engels, omdat deze enquête bestemd is voor internationaal publiek. De link naar de enquête bevindt zich hieronder. Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door UvAStudent op 19 mei 2014 10:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesa

Re: Enquête voltooid

Ongelezen bericht door Gesa »

Ik heb hem ingevuld. Zou je mij ook willen helpen en mijn enquête invullen?!

www.helpscriptie.nl

UvAStudent

Bedankt Gesa, ga 'm direct invullen!

EmmaUvAstudent

Ongelezen bericht door EmmaUvAstudent »

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Als jullie studentjes elkaars enquêtes invullen, waarom komt dat dan allemaal nog hier te staan?

encore

Ongelezen bericht door encore »

UvAStudent schreef:... Alvast bedankt!
Wat een vreemde onderzoeken doen jullie daar. "Merken" zeg je maar je hebt het alleen maar over Tesla.
Onderzoek maar eens hoeveel milieuvriendelijker een elektrische auto is tov een benzine exemplaar...

witte angora

encore schreef:
UvAStudent schreef:... Alvast bedankt!
Wat een vreemde onderzoeken doen jullie daar. "Merken" zeg je maar je hebt het alleen maar over Tesla.
Onderzoek maar eens hoeveel milieuvriendelijker een elektrische auto is tov een benzine exemplaar...
Oftewel: spam?

UvAStudent

Ik heb het niet alleen maar over Tesla. Het gaat hier om een experiment.. het is niet de bedoeling dat ik dat vooraf uitleg aangezien ik dan bias in mijn onderzoek krijg. Ik heb inmiddels voldoende respondenten verzameld, bedankt voor het invullen.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

UvAStudent schreef:Ik heb het niet alleen maar over Tesla. Het gaat hier om een experiment.. het is niet de bedoeling dat ik dat vooraf uitleg aangezien ik dan bias in mijn onderzoek krijg. Ik heb inmiddels voldoende respondenten verzameld, bedankt voor het invullen.
achteraf zal het ook wel niet uitgelegd worden.

witte angora

ruud_a schreef:
UvAStudent schreef:Ik heb het niet alleen maar over Tesla. Het gaat hier om een experiment.. het is niet de bedoeling dat ik dat vooraf uitleg aangezien ik dan bias in mijn onderzoek krijg. Ik heb inmiddels voldoende respondenten verzameld, bedankt voor het invullen.
achteraf zal het ook wel niet uitgelegd worden.
Ondanks alle beloften en toezeggingen die door diverse studenten in het verleden zijn gedaan, heeft nog nooit iemand de resultaten van de enquête hier geplaatst. Dus ik denk dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben.

Het is trouwens standaard om dat soort beloften en toezeggingen te doen; ik heb met een aantal onderzoeken bij de UvA meegewerkt als proefkonijn; ik wacht nog steeds op de resultaten van de onderzoeken. Het lijkt wel het beleid te zijn van die club.

Gesloten