Beste lezer,
Mijn naam is Annika en ik ben momenteel bezig met mijn afstudeeronderzoek voor de opleiding Commerciële Economie.
Hiervoor doe ik onderzoek voor een bedrijf die vergelijkingssites heeft. Dit onderzoek gaat over de wensen en het gedrag van de consument met betrekking tot vergelijkingssites voor vaste telecomdiensten. Vaste telecomdiensten zijn internet, bellen en digitale televisie via de vaste lijn.
Om dit goed in kaart te brengen heb ik een enquête opgesteld. Voor een representatieve uitkomst heb ik 385 ingevulde enquêtes nodig. Met de resultaten wordt uiteraard vertrouwelijk omgegaan en ze worden alleen gebruikt voor het onderzoek. Zou je mij willen helpen door de enquête in te vullen? Je helpt zowel mij als het bedrijf hier enorm mee. Het invullen van de enquête zal ongeveer 7 minuten duren. Bovendien maak je kans op een hotelvoucher voor een overnachting van 2 personen in Kasteel Coevorden.
Link naar de enquête: https://survey.enalyzer.com/?pid=d6n7tuhi
Alvast hartelijk bedankt.
Groet,
Annika
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Enquête wensen en gedrag van consumenten
Re: Enquête wensen en gedrag van consumenten
Ingevuld. Er zitten wel een paar overlappende vragen in maar wellicht is het niet makkelijk om dat in de gebruikte tool anders op te lossen.
Re: Enquête wensen en gedrag van consumenten
Ook ingevuld. Ik miste de mogelijkheid n.v.t. af en toe. PB gestuurd aan Annika