Hallo iedereen!
Net zoals vele andere laatstejaarsstudenten ben ik bezig met het schrijven van mijn eindwerk. Hiervoor doe ik een onderzoek naar de invloed van sampling. Daarom zou ik jullie willen vragen om deze enquête in te vullen. Het duurt 5-10 minuutjes en je helpt er mij iets enorm mee.
Nu het is van groot belang dat je alle vragen van de enquête doorloopt, want de half ingevulde kan ik namelijk niet gebruiken en dit is zonde.
ALVAST BEDANKT!
http://square-melon.polldaddy.com/s/invloedvansampling
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help mij afstuderen ! Onderzoek naar invloed van sampling
-
Student1993
-
Student1993
Re: Help mij afstuderen ! Onderzoek naar invloed van sampling
Het ontbreken van AH, C1000 en andere Nederlandse supermarkten in de lijst. Vroeg me ook al af wat je met "sampling" bedoelde, ben daar nu achter. Heb hem voortijdig afgebroken wegens niet van toepassing in NL.Student1993 schreef:ja, waarom?
Re: Help mij afstuderen ! Onderzoek naar invloed van sampling
Gedaan, hoewel het misschien handiger was geweest om het "Nederlandser" te maken voor Nederlandse respondenten. Er worden bijvoorbeeld bijna geen Nederlandse supermarkten genoemd. Daarnaast is de term sampling misschien ook wat minder bekend in Nederland. Dat terwijl je wel mensen uit Nederland probeert te werven om te reageren.