Beste Leden van dit forum,
Momenteel zit ik in de laatste fase van mijn studie Communicatie & Multimedia Design aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. In deze fase sta ik op het punt om af te studeren, althans daar ga ik vanuit. Om deze laatste stap succesvol te voltooien heb ik jullie hulp nodig.
Voor mijn afstuderen verricht ik onderzoek naar online auto verkoop en op welke manier dit het beste toegepast kan worden. Via dit onderzoek wil ik graag te weten komen hoe men op het moment hun auto's aanschaft en welke rol internet hierbij speelt. Daarnaast wil ik achterhalen hoe men eigenlijk tegenover online auto's kopen staat.
Aan het einde van dit onderzoek, moet ik in staat zijn om een gepast advies te formuleren m.b.t online auto verkoop. Voordat ik een goed advies kan formuleren en dus mijn studie succesvol kan afronden, heb ik wel eerst jullie input nodig.
Het invullen van de enquête is anoniem en zal slechts 3 minuten van jullie tijd in beslag nemen. Je kan deelnemen aan het onderzoek door op de onderstaande link te klikken. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, dan hoor ik die graag.
http://www.zijm.nl/enquete
Alvast bedankt voor jullie tijd en waardevolle input.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hulp gevraagd! online enquête t.b.v afstudeeronderzoek
Hulp gevraagd! online enquête t.b.v afstudeeronderzoek
Laatst gewijzigd door Keetman op 18 nov 2013 14:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Hulp gevraagd! online enquête t.b.v afstudeeronderzoek
Gewoon commerciële meuk gezien de website waar je terecht komt.
Het klopt dat de enquête gehost staat op de website van het bedrijf waar ik afstudeer.
Hiervoor heb ik bewust gekozen, aangezien ik op deze manier gebruik kan maken van Wordpress voor het formulier en de verzameling van de resultaten.
De resultaten van de enquête worden enkel gebruikt voor het onderzoek en mijn afstuderen.
Hiervoor heb ik bewust gekozen, aangezien ik op deze manier gebruik kan maken van Wordpress voor het formulier en de verzameling van de resultaten.
De resultaten van de enquête worden enkel gebruikt voor het onderzoek en mijn afstuderen.
Da's misschien niet de handigste keuze, het zal voor veel mensen rieken naar spam, wat je in mijn ogen ook respondenten gaat kostten.
Daar heb je inderdaad een punt. Ik wacht nog even af, wat de respons is op deze manier en anders zal ik de enquête inderdaad op een andere manier dienen te presenteren. Bedankt voor je feedback.
Heb even gekeken: met sjohie eens; doe er (ook) niet aan mee. Sorry voor jou.Keetman schreef:Daar heb je inderdaad een punt. Ik wacht nog even af, wat de respons is op deze manier en anders zal ik de enquête inderdaad op een andere manier dienen te presenteren. Bedankt voor je feedback.
Een echt afstudeeronderzoek wil ik nog wel aan meedoen, maar aan een commerciële enquête niet. Regel maar een commercieel bureau daarvoor.