LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hulp nodig! Willen jullie mijn enquête invullen?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
rj123

Hulp nodig! Willen jullie mijn enquête invullen?

Ongelezen bericht door rj123 »

Goedemiddag!

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek, waarvoor ik op zoek ben naar respondenten. Ben je bekend met Bergen op Zoom, woon je in de buurt of ben je er wel eens geweest? Dan zou je me heel erg helpen door het invullen van mijn enquête! Het duurt amper 5 minuten! Heel erg bedankt!

https://goo.gl/forms/osmCUf2g50bT6ST43

BL2

Re: Hulp nodig! Willen jullie mijn enquête invullen?

Ongelezen bericht door BL2 »

Na 8 keer dezelfde 4 vragen beantwoord te hebben, ondanks de glimlach van een zekere Chantal Jansen, maar afgehaakt.

Hoe kan je op zo'n extreem simpele vragenlijst nu afstuderen ?

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

rj123 schreef:Goedemiddag!

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek, waarvoor ik op zoek ben naar respondenten. Ben je bekend met Bergen op Zoom, woon je in de buurt of ben je er wel eens geweest? Dan zou je me heel erg helpen door het invullen van mijn enquête! Het duurt amper 5 minuten! Heel erg bedankt!

https://goo.gl/forms/osmCUf2g50bT6ST43
Is dit iets nieuws op het forum, in 1 week al 4 enquêtes voorbij zien komen. Is dat een makkelijke manier voor studenten om zo aan respondenten te komen. Een keer op een consumentenforum gooien en afwachten maar. Je komt er wel met zo'n instelling.

BL2

Tsja, hoe kom je anders aan respondenten over een onderwerp als een relatief erg onbekende plaats als Bergen op Zoom. Werkelijk nog nooit iemand gehoord welke daar eens naar toe gaat........

Maar eigenlijk gaat het daar nog geeneens over, maar over de vragen in zo'n afstudeerproject. Tig keer dezelfde vier stellingen neer zetten, maar dan met een ietsjepietsje andere vraag erbij.
Waarom zou ik naar Bergen op Zoom gaan omdat ene Chantal dat zo leuk vindt. Weet ze overigens zelf wel waar Bergen op Zoom ligt en heeft ze toestemming gegeven voor gebruik van haar naam in deze vragenlijst.............

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

NeoDutchio schreef:Is dit iets nieuws op het forum, in 1 week al 4 enquêtes voorbij zien komen. Is dat een makkelijke manier voor studenten om zo aan respondenten te komen. Een keer op een consumentenforum gooien en afwachten maar. Je komt er wel met zo'n instelling.
Dit gaat al heel wat jaren zo. Rond deze tijd komen studenten er achter dat ze af moeten studeren, dat ze onder andere een enquête moeten houden, en dan knallen ze het onder andere hier op het forum. Soms vragen ze aan elkaar of ze ook elkaars fröbeltje in willen vullen.

Je zou de reacties van voorgaande jaren eens moeten lezen, af en toe hilarisch. Net als de enquêtes trouwens. En, zonder deze bekeken te hebben (wie of wat is Bergen op Zoom? :mrgreen: ) lijkt het er op dat we hier weer zo'n gedrocht hebben dat beslist het predicaat 'afstudeerproject' niet mag dragen.

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Toevallig heb ik in Bergen op Zoom gewoond en gewerkt en als het kon ging ik weer terug. Fantastische stad. Maar gezien de opmerkingen hier ga ik de lijst maar niet invullen ;-)

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

BL2

Wel eens met de trein doorgekomen op weg naar de mooie Zeeuwse kust. Beetje naargeestig en vervallen station, met slechts één perronnetje.
Gelukkig reed de trein snel verder naar het mooie Goes en Middelburg........

Gesloten