Zie laatste foto, voor vraag kerstpakdozen en spullen van vorig jaar, en dan zeggen ze dat het in strijd is met hun handelsbeleid van facebook inzake kansspelen.
Kansspelen? Is het vragen van producten of kerstpakketdozen een kansspel tegenwoordig bij facebook.
Ik zie kansspelen meer onder krasloten, loterijen etc.
Dat hele facebook is volledig gestoord en de weg kwijt, volgens mij weten ze zelf het verschil niet eens tussen een kansspel en het vragen van kerstpakketdozen of spullen voor in het kerstpakket.
Ook als we vragen om lege kerstpakketdozen om te kunnen vullen voor kerst voor de eenzame ouderen of oppas aan bied, is dat volgens facebook allemaal in strijd met handelsbeleid
Zwarte piet mag al niet, en je mag niet eens meer om dingen vragen of je aanbieden als oppas ( met 19 jaar ervaring ) terwijl beheerders de advertenties gewoon goedkeuren, facebook verwijderd alles vanwege hun idiote handelsbeleid.
Al 25 dingen ( waarvan de meeste echt belachelijke regels zijn ) die facebook hanteert, het wordt tijd dat Facebook aangepakt wordt , want ze zijn tegen discriminatie, maar zelf discrimineren ze ook omdat je niet normaal meer je werk kunt doen omdat facebook alles verwijderd
Ik heb wel 20 screenshot, kan er max maar 3 toevoegen, meer pakt hij helaas niet
Ik hoop dat er meerdere mensen zijn met zulke klachten en hoop dat radar dit achterlijk beleid van facebook aanpakt.