LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kort onderzoek tbv Masterthesis UvA

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
shaartje86
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 dec 2016 11:35

Kort onderzoek tbv Masterthesis UvA

Ongelezen bericht door shaartje86 »

Beste lezer,

Momenteel ben ik bezig met mijn Masterscriptie en daarvoor zoek ik nog zo'n 50 respondenten tussen de 18 en 40 jaar.
Het duurt ongeveer 5 minuten om de vragenlijst in te vullen. Je zou me er heel erg mee helpen dus ik waardeer je medewerking enorm!

Dit is de link naar de online vragenlijst:
https://uvacommscience.eu.qualtrics.com ... YOdebM0nTT

Alvast bedankt!

stofzuigertje

Re: Kort onderzoek tbv Masterthesis UvA

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Waarom mogen 17 jarige wel auto rijden maar niet invullen, ik zit met mijn leeftijd eerder op 18+40.... maar waarom deze grenzen?

Ook word geen postcode / regio gevraagd want als oud eigenaar webwinkel weet ik voor welke wijken ik beter geen Post NL kan nemen of andere juist wel.
Verder is gebleken dat als je via groot inpak en distributie bedrijf deze aanbied aan Post NL ze eerder actie ondernemen dan kleine onbekende.
Zowel de verzend tarieven voor grote klanten zijn voordeliger als de klachten worden serieuzer genomen.

Door niet naar plaatselijk buurt super / Post NL punt te gaan maar via een grote die voor meerdere bedrijven inpakt en verstuurde heb je voor minder kosten meer zekerheid.
Leuk onderzoek maar die leeftijd? Wat is er mis met 17 en 41 jarige....

Elske1992
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jan 2017 10:46

Re: Kort onderzoek tbv Masterthesis UvA

Ongelezen bericht door Elske1992 »

Ik zal hem voor je invullen!

Gesloten