LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Korte enquête: koop jij een fiets online of in de winkel?
-
Korte enquête: koop jij een fiets online of in de winkel?
Hallo,
Na diverse enquêtes ingevuld te hebben op dit forum is het tijd voor de mijn afstudeer enquête. Het gaat over het koopgedrag bij een nieuwe fiets. Koop je die online of offline in de winkel? De enquête is gemakkelijk binnen 5 minuten in te vullen en je maakt ook nog eens kans op een VVV bon van €50. Vragen of opmerkingen zijn natuurlijk ook altijd welkom.
Hier de enquête: http://goo.gl/forms/V6GaETTVjp
Bedankt voor het invullen!
Roel
Na diverse enquêtes ingevuld te hebben op dit forum is het tijd voor de mijn afstudeer enquête. Het gaat over het koopgedrag bij een nieuwe fiets. Koop je die online of offline in de winkel? De enquête is gemakkelijk binnen 5 minuten in te vullen en je maakt ook nog eens kans op een VVV bon van €50. Vragen of opmerkingen zijn natuurlijk ook altijd welkom.
Hier de enquête: http://goo.gl/forms/V6GaETTVjp
Bedankt voor het invullen!
Roel
Re: Korte enquête: koop jij een fiets online of in de winkel?
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Jawel hoor. Ik heb niet al te lang geleden nog een Master gedaan zonder enquêtes.Mucha schreef:Kunnen jullie tegenwoordig niet meer afstuderen zonder enquete ?
Wat is er mis mee om te vragen hoe een doelgroep ergens over denkt? Dit zijn marketinggerelateerde onderwerpen. Hoe wil je dat doen zonder marktonderzoek?Mucha schreef:Kunnen jullie tegenwoordig niet meer afstuderen zonder enquete ?
-
Het is niet altijd nodig, ik had bijvoorbeeld ook kunnen kiezen om mensen te gaan interviewen. Maar met enquêtes kan ik een veel grotere/bredere doelgroep aanschrijven en hier uitspraken over doen. Een andere optie is kijken naar gedrag in bijvoorbeeld website statistieken, al is dat niet voldoende voor een succesvolle scriptie. Je komt dan enkel achter wat iemand doet, niet achter het waarom en mogelijke alternatieven daarvan.Mucha schreef:Kunnen jullie tegenwoordig niet meer afstuderen zonder enquete ?
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
-
Wel ingevuld ( heb , alleen maar , een fiets )
Succes verder met afstuderen.
Succes verder met afstuderen.
-
Bedankt voor het invullen! Een fiets hebben is natuurlijk niet direct een vereiste. Het gaat er om wat jij zou doen als je een nieuwe fiets nodig hebt
-
Was een reactie op Mucha, mn voorganger