LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Korte survey over sustainable consumption

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Ninavdh

Korte survey over sustainable consumption

Ongelezen bericht door Ninavdh »

Hi,

Voor mijn afstudeerscriptie heb ik respondenten nodig die mijn korte vragenlijst willen beantwoorden.
Het onderzoek gaat over voorkeuren van de consument ten opzichte van duurzame producten.
Het duurt ongeveer 3 minuten om in te vullen. Hartelijk dank! Nina

Link naar de survey = http://my.preferencelab.com/surveys/sur ... p=b18477d7

sjohie

Re: Korte survey over sustainable consumption

Ongelezen bericht door sjohie »

Als je wilt weten of iemand meer wil betalen voor duurzame schoenen kan je dat toch ook wel in 1 vraag van een regel tekst stellen, ipv 5 aparte met elke keer dezelfde plaatjes? Dat zou respondenten aardig wat tijd schelen. En wat heeft dat 5 minuten fietsen voor nut als dat bij elke vraag/in elk scenario hetzelfde is?

Enneuh, sommige mensen houden er niet van om bij het openen van de enquête er achter te komen dat deze in het Engels is, komend van een Nederlandstalig forum als dit..

Maar goed, ik heb hem even ingevuld voor je, succes met je opleiding.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

sjohie schreef:.......Dat zou respondenten aardig wat tijd schelen.......
Het scheelt nog veeeel meer tijd om helemaal niet aan zulk soort vragenlijstjes en enquêtes mee te doen. Via verschillende forums en sites krijg ik er soms wel vier per week. Doe er niets meer mee.

Opvallend daarbij is meestal dat een accound wordt aangemaakt, vaak in heel korte tijd op heeeel veel forums, de link naar de vragenlijst wordt gedumpt, en dat er nooit meer verder wordt ingelogd of gekeken naar reacties, laat staan er een uitslag wordt gepubliceerd.

Ninavdh

Ongelezen bericht door Ninavdh »

sjohie schreef:Als je wilt weten of iemand meer wil betalen voor duurzame schoenen kan je dat toch ook wel in 1 vraag van een regel tekst stellen, ipv 5 aparte met elke keer dezelfde plaatjes? Dat zou respondenten aardig wat tijd schelen. En wat heeft dat 5 minuten fietsen voor nut als dat bij elke vraag/in elk scenario hetzelfde is?

Enneuh, sommige mensen houden er niet van om bij het openen van de enquête er achter te komen dat deze in het Engels is, komend van een Nederlandstalig forum als dit..

Maar goed, ik heb hem even ingevuld voor je, succes met je opleiding.

Bedankt voor het invullen. Enne.. niet iedereen krijgt hetzelfde scenario te zien!

rainee12b

Ongelezen bericht door rainee12b »

Hoi Nina,

Ik heb je vragenlijst ingevuld :-) Zou je misschien ook aan mijn onderzoek mee willen doen? Het heeft een beetje een soortgelijke strekking, alleen gaat het over maatschappelijk verantwoord ondernemen in algemene zin. Heel erg bedankt!

https://vuamsterdam.qualtrics.com/SE/?S ... 0FQA3D2xRb

Groetjes,
Renée

Gesloten