LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Maak jij weleens een ritje in een auto?
-
Maak jij weleens een ritje in een auto?
Hallo!
Wij zijn Maurizio, Milou en Marloes, studenten van de Radboud Universiteit Nijmegen. Op dit moment zijn wij, in samenwerking met Rijkswaterstaat, bezig met een afstudeeronderzoek naar het gedrag van mensen tijdens het reizen met de auto, zowel als bestuurder en als bijrijder.
Wilt u ons helpen bij dit onderzoek door de vragenlijst in te vullen? Het invullen duurt slechts 10 minuutjes!
U vindt de vragenlijst via de volgende link:
https://qtrial2014.az1.qualtrics.com/SE ... 0puEam8TDT
Mocht u vooraf of na afloop van de vragenlijst nog vragen hebben, dan kunt u die gerust mailen naar [email protected]. Wij willen u alvast hartelijk bedanken voor uw deelname!
Met vriendelijke groet,
Maurizio, Milou en Marloes
Wij zijn Maurizio, Milou en Marloes, studenten van de Radboud Universiteit Nijmegen. Op dit moment zijn wij, in samenwerking met Rijkswaterstaat, bezig met een afstudeeronderzoek naar het gedrag van mensen tijdens het reizen met de auto, zowel als bestuurder en als bijrijder.
Wilt u ons helpen bij dit onderzoek door de vragenlijst in te vullen? Het invullen duurt slechts 10 minuutjes!
U vindt de vragenlijst via de volgende link:
https://qtrial2014.az1.qualtrics.com/SE ... 0puEam8TDT
Mocht u vooraf of na afloop van de vragenlijst nog vragen hebben, dan kunt u die gerust mailen naar [email protected]. Wij willen u alvast hartelijk bedanken voor uw deelname!
Met vriendelijke groet,
Maurizio, Milou en Marloes
-
Re: Maak jij weleens een ritje in een auto?
Ingevuld! Nette enquête. Het gaat alleen over bermafval .......oa of jij iets weggooit uit je raampje of niet.
Misschien kun je de topictitel wat aanpassen?
Misschien kun je de topictitel wat aanpassen?
-
Ik ben op de persoonlijke pagina al afgehaakt. Ik zou niet weten wat al dan niet roken verband houdt met wel of niet autorijden. Waarom dan niet ook gevraagd naar drugs-, alcohol-, en mobielgebruik tijdens het rijden?
-
Als je rookt gooi je wel of niet je peukies uit het raam m.a.g bermafval....
Daarom schreef ik al: misschien de topictitel wat aanpassen ...
Daarom schreef ik al: misschien de topictitel wat aanpassen ...
-
Ahh.. dan snap ik het.
Lang geleden heb ik bij de gemeente gewerkt. Af en toe moesten wij bermafval opruimen. Geloof me, je wilt niet weten wat je tegenkomt. Tot aan volle luiers toe, flessen frisdrank, je kan het zo gek niet bedenken. Gek genoeg viel de hoeveelheid peuken nog erg mee. Sterker nog: die lagen er weinig tot niet.
Lang geleden heb ik bij de gemeente gewerkt. Af en toe moesten wij bermafval opruimen. Geloof me, je wilt niet weten wat je tegenkomt. Tot aan volle luiers toe, flessen frisdrank, je kan het zo gek niet bedenken. Gek genoeg viel de hoeveelheid peuken nog erg mee. Sterker nog: die lagen er weinig tot niet.
Dat zouden ook goede (aanvullende) vragen zijn geweest. Hoe meer je weet hoe beter je correlaties tussen verschillende soorten gedrag kunt maken. Stel dat uit het onderzoek komt dat rokers veel klokhuizen uit de auto gooien kan je concluderen dat rokers ook nog wel een beetje gezond leven....witte angora schreef:Ik ben op de persoonlijke pagina al afgehaakt. Ik zou niet weten wat al dan niet roken verband houdt met wel of niet autorijden. Waarom dan niet ook gevraagd naar drugs-, alcohol-, en mobielgebruik tijdens het rijden?
Ingevuld. Maar raar onderzoek. Afval en op- en afritten....